[FWD] amortyzator skretu?istnieje cos takiego w c4?

Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

czy kazda przekladnia ma miejsce na zamontowanie jednego ucha?czy kazda buda ma miejsce na przykrecenie drugiego ucha?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

To jest właśnie problem, bo wydaję mi się że nie każda buda ma te mocowanie. Etka nawet obrazowo to przedstawia i wnioskować można że są dwa rodzaje mocowania napawane do budy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Na zdjęciu amor przykręcony jest tam gdzie przykręcony ma być magiel. Amor ma siedzieć niby w tym 2 miejscu. Do przekładni mocuje się normalnie, potrzeba tylko dłuższej śruby. Czy do budy pasi to nie wiem. Wiem że na zdjęciu jest źle zamontowany.

Niech wypowie się ktoś z S'ką i podrzuci foty.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

various, widac na zdjeciu to drugie miejsce...masz racje.
w zasadzie widac ze wystarczy w razie W dorobić mocowanie w ksztalcie litery U i albo przyspawac albo przykrecic do nadkola...
powiem wiecej...nie wiem czy to mozliwe ale w rouvile bylo zdjecie i ten amor w tym miejscu byl zakonczony trzpieniem nagwintowanym.czyli teoretycznie wystarczylo by wywiercic otwor..
ale nie bede kombinowal.wole uchwyt U...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Uważam że będzie mocowanie. Budy dla setek i esek są te same. Wg. ETKI też będzie pasować.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Przejrzałem jeszcze raz Etkę i wyraźnie zaznaczone jest że amor jest tylko w AAN AEC czyli S4/S6 więc w innej budzie niż S nie będzie miejsca na mocowanie.

Dla A6
Obrazek

Dla S6
Obrazek

EDIT
Macie szczęście gdzieś mi walały się fotki z dłubania dwumasy :)
Tak to wygląda, najpierw idzie amor, potem tulejka i przez to śruba do napawanego kawałka blachy z gwintem. Widać że jest otwór i ten napawany kawałek z gwintem, więc może łatwo da się to dorobić.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-09-06, 21:39 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

dokladnie jak mowicie..na jagelskiego zdjeciu widac ze jest to na plaskim kawalku blachy wspawane wiec nie ma klopotu...ucho do ktorego sie dospawa srube zeby przwiercici otwor i przykrecic do tej blachy...ale zakrecilem...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”