[FWD] jakie tarcze i klocki przód
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Zalozyłem 2 lata temu przed zimą trw na tył i szlak je trafił bo w maju przy przegladzie okazalo sie że jest ich dziwnie mało.... Nast myśle kupie najtansze scierwo kamoka chyba za 30zł i jeźdza juz 20tys i grube jeszcze są jak patrzyłem w listopadzie.
various,takżę takie rzycie.
piszecie 20 tys,ileś tak ktoś przejechal .... ja na przodzie mam oryginalne klocki przejachane mają ze 70tys juz a dalej jest jeszcze z 5mm
kupie Ate bo chyba wydają sie najlepsze
deep, nie potrzebuje żadnego sportowego kitu bo i tak do niczego to nie potrzebne(dupowóz) . Po drugie w tym aucie nigdy nie bedzie takich opóźnien jak w sportowych furach , duża masa kiepskie zawieszenie robi swoje. Zresztą silniki nie pozwalają na osiaganie jakis niebotycznych predkości poza autostradą bo trwa to wieki.
various,takżę takie rzycie.
piszecie 20 tys,ileś tak ktoś przejechal .... ja na przodzie mam oryginalne klocki przejachane mają ze 70tys juz a dalej jest jeszcze z 5mm
kupie Ate bo chyba wydają sie najlepsze
deep, nie potrzebuje żadnego sportowego kitu bo i tak do niczego to nie potrzebne(dupowóz) . Po drugie w tym aucie nigdy nie bedzie takich opóźnien jak w sportowych furach , duża masa kiepskie zawieszenie robi swoje. Zresztą silniki nie pozwalają na osiaganie jakis niebotycznych predkości poza autostradą bo trwa to wieki.
AEL INSIDE
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
No i było tak od razu, a nie "TRW to badziew." i koniec
Wg. mnie to miałeś chyba pecha, ja jak dotąd z trw byłem najbardziej zadowolony. Ale co jak co ale nigdy bym nie zrobił tak jak ty - nie ma co oszczędzać na hamulcach, w końcu chodzi o twoje/czyjeś życie... Co do Ate to są też spoko - nie miałem żadnych większych zastrzeżeń oprócz tego, że od nowości popiskują - niby nic ale ja na to akurat jestem mocno uczulony
Co do mojej odpowiedzi to była to lekka ironia Ale co by nie było - tu też nie do końca chodzi o moc silnika - bardziej o masę, bo te 1,5t+ trzeba jakoś wyhamować, szczególnie w podbramkowych sytuacjach i czym szybciej się zatrzymasz tym lepiej dla wszystkich
Wg. mnie to miałeś chyba pecha, ja jak dotąd z trw byłem najbardziej zadowolony. Ale co jak co ale nigdy bym nie zrobił tak jak ty - nie ma co oszczędzać na hamulcach, w końcu chodzi o twoje/czyjeś życie... Co do Ate to są też spoko - nie miałem żadnych większych zastrzeżeń oprócz tego, że od nowości popiskują - niby nic ale ja na to akurat jestem mocno uczulony
Co do mojej odpowiedzi to była to lekka ironia Ale co by nie było - tu też nie do końca chodzi o moc silnika - bardziej o masę, bo te 1,5t+ trzeba jakoś wyhamować, szczególnie w podbramkowych sytuacjach i czym szybciej się zatrzymasz tym lepiej dla wszystkich
Ostatnio zmieniony 2015-01-19, 08:54 przez deep, łącznie zmieniany 3 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
ja miałem na przodzie i tyle boscha.
niestety uważam że porażka
przód po miesiącu dostał bicia podczas hamowania.
Od pół roku jeżdżę na zimmermanach nawiercanych i jest ok.
czasami coś tam zapiszczą ale nie ma tragedii.
Hamowanie dużo lepsze i nie grzeją się tak jak zwykłe tarcze.
Teraz jak będę zakładał przód z s8 to też napewno będzie zimmermann.
niestety uważam że porażka
przód po miesiącu dostał bicia podczas hamowania.
Od pół roku jeżdżę na zimmermanach nawiercanych i jest ok.
czasami coś tam zapiszczą ale nie ma tragedii.
Hamowanie dużo lepsze i nie grzeją się tak jak zwykłe tarcze.
Teraz jak będę zakładał przód z s8 to też napewno będzie zimmermann.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Panowie potrzebna rada- co kupic ate czy co innego-
obecnie mam tak zrabane tarcze ze masakra- ale sa proste i nie biją klocki chyba to oryginał bo sa mega- zrobilem na nich 80 tys km i jeszcze maja ze 5mm kazdy!!!
Co do klocków Kamoki na tyle- powiem tak dobre klocki - jeszcze są - jak za taka cene to rewelacja - polecam kazdemu kto jest chwilowo biedny.
Co polecacie ?
A na tył - byle jakie tarcze beda czy szkoda zachodi i też brać ate ?
Klocki też maja być dobre brać też ATE ??? ew jakieś inne dobre - tj twarde!!!
Dzieki
obecnie mam tak zrabane tarcze ze masakra- ale sa proste i nie biją klocki chyba to oryginał bo sa mega- zrobilem na nich 80 tys km i jeszcze maja ze 5mm kazdy!!!
Co do klocków Kamoki na tyle- powiem tak dobre klocki - jeszcze są - jak za taka cene to rewelacja - polecam kazdemu kto jest chwilowo biedny.
Co polecacie ?
A na tył - byle jakie tarcze beda czy szkoda zachodi i też brać ate ?
Klocki też maja być dobre brać też ATE ??? ew jakieś inne dobre - tj twarde!!!
Dzieki
Ostatnio zmieniony 2015-11-16, 20:59 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
-
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-07-01, 20:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Racibórz
Dodek, Ja założyłem 4 lata temu na tył Bosche ale po pierwszej zimie wyglądały już słabo.
Dwa lata temu wymieniałem z przodu i założyłem ATE (kosztowały na allegro ok. 400 zł z klockami. Mam na nich przejechane 52 tyś i wyglądają dość dobrze)
W tym roku znowu zmieniałem tylne hamulce i założyłem również ATE (poprzednie Bosche wytrzymały 75 tyś ale wyglądały już tragicznie. Tylne ATE kosztowały ok. 260zł)
Generalnie polecam ATE, bo cenowo wychodzą podobnie jak inne a są w mojej opinii trwałe
Dwa lata temu wymieniałem z przodu i założyłem ATE (kosztowały na allegro ok. 400 zł z klockami. Mam na nich przejechane 52 tyś i wyglądają dość dobrze)
W tym roku znowu zmieniałem tylne hamulce i założyłem również ATE (poprzednie Bosche wytrzymały 75 tyś ale wyglądały już tragicznie. Tylne ATE kosztowały ok. 260zł)
Generalnie polecam ATE, bo cenowo wychodzą podobnie jak inne a są w mojej opinii trwałe
- rafciu1983
- Czeladnik
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-09-26, 09:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lwówek Śląski
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- rafciu1983
- Czeladnik
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-09-26, 09:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lwówek Śląski