Strona 2 z 3

: 2014-01-13, 21:33
autor: Hincó
hmm
ja mam korektor i dławik w setce :lol:
u mnie kiedyś korektor stanął bo kawałek obudowy odlecial i zablokował dźwignię. trzpień przechodzący przez korpus korektora tak skorodowal że rozsadzil korpus :shock:
ja sobie trochę sprężynę popuscilem żeby lepiej tyl bral a przód mniej nurkowal/razem z tyłem :ok:

: 2014-01-17, 17:50
autor: arwam
Hincó, jak popuszczasz na sprężynie to tył bierze w mniejszym stopniu i przód sie wcześniej blokuje ale nie przenosi takich sił na nadwozie jak z mocniej działającymi tylnymi hamulcami, żeby podciągnąć tył musisz bardziej naciągnąć sprężynę.

: 2014-01-18, 00:08
autor: Hincó
niepamiętam w ktora stronę kręciłem ale jest lepiej :ok:

: 2014-10-25, 20:07
autor: Casian
Witam.
Może ktoś jakoś obrazowo opisać jak wykonać korektę siły hamowania w 100 tylnych zacisków? Słabo u mnie działają tylne hamulce, przynajmniej na linii diagnostycznej pokazało, tak mi się wydaje 25 %.. Czy jest to temat nie do ruszenia w starych autach?

: 2014-10-25, 20:24
autor: Tomas
Casian pisze:Słabo u mnie działają tylne hamulce, przynajmniej na linii diagnostycznej pokazało, tak mi się wydaje 25 %.. Czy jest to temat nie do ruszenia w starych autach?
Bo auto hamuje przodem nie tyłem, Casian, za dużo nie zdziałasz, nie ma sensu grzebanie w tym bo na prawde nie wiele Ci to da. Tym bardziej w naszych autach gdzie tylne hamulce są właśnie jak tylna część ciała :-D

25% na tył nie jest źle, mi po 15 pokazywało nawet, u ojca w 80 B4 wcale tył nie hamował i w ogole tego nie było czuć, pare tys kilemtrów się zrobiło :-P :-P

: 2014-10-25, 20:32
autor: Casian
czyli co zostawic tak jak jest ? Wydawało mi się że to strasznie mało kół prawie nie blokowało .. na rolkach :(

: 2014-10-26, 13:42
autor: hubos21
pierwsze pytanie jak wyglądają tarcze czy są ładne błyszczące z dwóch stron czy rude? może czas się zabrać za zaciski, jak mam sprężynę od korektora zdjętą całkowicie a tylne hamulce działają jak trzeba tyle, że mam alu zaciski

: 2014-10-26, 13:51
autor: various
hubos21, bo masz zapieczony korektor pewnie jak większość :ok:

: 2014-10-26, 15:24
autor: hubos21
various pisze:hubos21, bo masz zapieczony korektor pewnie jak większość :ok:
korektor działa, sprężyna jest celowo odłączona

: 2014-10-26, 17:02
autor: Casian
U mnie tylne zaciski są po regeneracji, wszystko chodzi dobrze :)

: 2015-04-19, 12:10
autor: Binas Tuchola
podepne się czy ktoś kiedyś regenerował korektor? czy są dostępne zestawy naprawcze? czy tylko wyjściem jest zakup nówki lub używki?

: 2016-11-07, 09:40
autor: tomasz84
odgrzewam temat..
dałem zaciski do regeneracji i przy wymianie okazało się że mam zapchany układ prawy zacisk nie dostawał płynu. Wypadło na zapchany korektor siły hamowania, który i tak nie działał bo jest zapieczony. Wymontowałem go i dałem tuleje łączące.
Moje pytanie jest takie: czy za miast kupować korektor siły hamowania wymienić pompę ABS na taką z A6? Jezeli tak to jaki konkretnie model? Czy po którym roku?

: 2017-02-19, 15:23
autor: various
tomasz84, wiąże się to ze zmianą sterownika ABS itd...
Jak u Ciebie teraz wygląda po wywaleniu korektora? Jak zachowuje się auto?

Pzdr

: 2017-02-19, 18:19
autor: tomasz84
Tył hamuje z podobną siła co przód przy normalnym hamowaniu raczej nie odczuwalne ale przy mocnym depnieciu potrafi postawić lekko bokiem

: 2017-05-06, 14:29
autor: hubos21
Zastanawiam się nad wywaleniem korektora, ktoś dorabiał kiedyś te dławiki ale nie mogę znaleźć temat, może ktoś ma w zapasie zrobione?