Dzisiaj się z tym bawiłem i zrobiłem tak samo, zwarłem przewody z jednej i drugiej strony i miałem zapłon włączony, kontrolka świeci myślę sobie jasny ch*j, ale wziąłem zgasiłem zapłon i włączyłem jeszcze raz, patrze na ac a tu OKtomasz84 pisze:wypiąłem kable z wtyczek i zwarłem przewody z lewej i z prawej strony.
niestety kontrolka nie zgasła
[FWD] [100 C4] świecą się klocki po wymianie :/
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kable od klockow wchodza do nadwozia i w okolicach sciany grodziowej macie nastepne wtyczki.sprobujcie tam to zmostkowac..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-05-28, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podkarpacie
- tomasz84
- C4 Autorytet
- Posty: 267
- Rejestracja: 2012-03-23, 09:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: 3miasto
prawa strona - przewody biegną od czujnika zużycia hamulca, wchodzą do grodzi później górą (jak się odkręci nadkole widać że idą w izolacji) wchodzą do kabiny i wychodzą przy nogach pasażera z prawej strony pod osłoną plastikową.
Beżowa kostka 2 pin (czarny) i 3 pin (brązowy).
U mnie po dokładnych oględzinach wypadło na brak przejścia w gniazdach przy samych czujnikach - zaśniedziałe. Tak samo kawałek przewodów od samych gniazd.
Beżowa kostka 2 pin (czarny) i 3 pin (brązowy).
U mnie po dokładnych oględzinach wypadło na brak przejścia w gniazdach przy samych czujnikach - zaśniedziałe. Tak samo kawałek przewodów od samych gniazd.
-
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-05-28, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podkarpacie
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
uklad kabli od klocków
generalnie kable od czujnikow zuzycia klocków ida w wiazce swiatel przednich pod blotnikiem przednim i wchodza do nadwozia
strona lewa(kierowcy.
dwa kabelki
czarny-popielaty
brazowy jasny
brązowy idzie do masy przykrecanej w nogach kierowcy na slupku.
czarny wchodzi w kostke i idzie dalej najprawdopodobniej do licznika..
na zdjeciu zółta kostka i kabelek o ktorym mowa na dole pod bialym
widoka calej kostki.takiej szukamy pod deska..
jak widac wychodzi ze slupka razem z bordowa kostka..
na zdjeciu widac rowniez kabelki zakonczoen oczkiem.jednym znich jest wlasnie ten masowy..
jesli ta strona wariuje to poprostu podajemy na czarny kabelek w kostce mase.omijamy w ten sposob cala wiazke.innym roziwazaniem jest podanie nowego kabelka czarnego az do czujnika i oczywiscie nowego kabelka do masy..
strona prawa(tzw.pasazera)
rowniez dwa kabelki w kostce czujnika w tych samych kolorach..
kostka dla odmiany brazowa i w nia wchodza tym razem oba kabelki..
widok calej wiazki prawej
mysle ze tutaj rowniez naprawa bedzie polegac na wymianie jednego lub drugiego kabla.
w kazdym razie mamy juz znalezione miejsca połaczen z instalacja wewnwtrzna pojazdu..
nie proponowac mi manicure... chyba ze zrobi go sliczna 18 letnia bladyneczka...
generalnie kable od czujnikow zuzycia klocków ida w wiazce swiatel przednich pod blotnikiem przednim i wchodza do nadwozia
strona lewa(kierowcy.
dwa kabelki
czarny-popielaty
brazowy jasny
brązowy idzie do masy przykrecanej w nogach kierowcy na slupku.
czarny wchodzi w kostke i idzie dalej najprawdopodobniej do licznika..
na zdjeciu zółta kostka i kabelek o ktorym mowa na dole pod bialym
widoka calej kostki.takiej szukamy pod deska..
jak widac wychodzi ze slupka razem z bordowa kostka..
na zdjeciu widac rowniez kabelki zakonczoen oczkiem.jednym znich jest wlasnie ten masowy..
jesli ta strona wariuje to poprostu podajemy na czarny kabelek w kostce mase.omijamy w ten sposob cala wiazke.innym roziwazaniem jest podanie nowego kabelka czarnego az do czujnika i oczywiscie nowego kabelka do masy..
strona prawa(tzw.pasazera)
rowniez dwa kabelki w kostce czujnika w tych samych kolorach..
kostka dla odmiany brazowa i w nia wchodza tym razem oba kabelki..
widok calej wiazki prawej
mysle ze tutaj rowniez naprawa bedzie polegac na wymianie jednego lub drugiego kabla.
w kazdym razie mamy juz znalezione miejsca połaczen z instalacja wewnwtrzna pojazdu..
nie proponowac mi manicure... chyba ze zrobi go sliczna 18 letnia bladyneczka...
Ostatnio zmieniony 2012-10-24, 20:28 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2011-06-25, 19:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Temat tej czerwonej kontrolki po roku jazdy z nią przed oczami zaczyna powoli delikatnie mówiąc irytować - bujam się z tym już dobry rok. Zaczęło się od zużycia klocków - zaświeciła, wymieniłem klocki i nie zgasła bestia , muszę spróbować zmostkować te kabelki bo tego jeszcze nie robiłem i zobaczę efekt, jak nie zgaśnie to nie wiem chyba nakleję czarny kwadracik na zegary
- LukQQu
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Odgrzebie trochę temat. Dzisiaj postanowiłem się zabrać za tę kontolke i brzeczenie przy odpalaniu i mój problem jest taki, że po prawej stronie w kostce przy klockach mam 8-9V. W kostce w nogach pasażera jest to samo i nawet po zdjęciu tej kostki na pinach które w pina się tę kostkę dalej jest te 8-9V. Po lewej stronie wszędzie jest 11 z groszem. Dodatkowo w liczniku (nie mam AC) lampeczka (!) ledwo się świeci, praktycznie tylko w nocy można ją dostrzec jak delikatnie pulsuje. Co zrobić żeby na prawą stronę mi poszło te 11-12V?