[FWD] [100 C4] świecą się klocki po wymianie :/

Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

tomasz84 pisze:wypiąłem kable z wtyczek i zwarłem przewody z lewej i z prawej strony.
niestety kontrolka nie zgasła :/
Dzisiaj się z tym bawiłem i zrobiłem tak samo, zwarłem przewody z jednej i drugiej strony i miałem zapłon włączony, kontrolka świeci myślę sobie jasny ch*j, ale wziąłem zgasiłem zapłon i włączyłem jeszcze raz, patrze na ac a tu OK :mrgreen:
Awatar użytkownika
tomasz84
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 267
Rejestracja: 2012-03-23, 09:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3miasto

Post autor: tomasz84 »

GTR34 pisze:Dzisiaj się z tym bawiłem i zrobiłem tak samo, zwarłem przewody z jednej i drugiej strony i miałem zapłon włączony, kontrolka świeci myślę sobie jasny ch*j, ale wziąłem zgasiłem zapłon i włączyłem jeszcze raz, patrze na ac a tu OK
też tak zrobiłem lecz u mnie nie zgasło :/
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

kable od klockow wchodza do nadwozia i w okolicach sciany grodziowej macie nastepne wtyczki.sprobujcie tam to zmostkowac..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Butterbean, patrzyłem u siebie od strony kierowcy, kable od nadkola wchodzą do komory silnika, potem pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego wchodzą pod błotnik, i tamtędy muszą lecieć do kabiny. Przynajmniej u mnie tak jest, mam zrobione fotki w razie jakby ktoś chciał rzucić okiem..
zielony_tbg
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-28, 22:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podkarpacie

Post autor: zielony_tbg »

Witam , wiec tak bede probowal zrobic jak tylko sie wylecze, co do (o) to gasnie hi ale pojawia sie inny w zamian tamtego (!) na czerwono i kontrolka abs. tak plyny sprawdzilem jest wszystko w normie , co do zmostkowania bede probowal znalezc i zmostkowac pozdr
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

zielony_tbg, W takim razie masz niesprawny układ ABS, bo jeśli zaświeci się kontrolka abs, to automatycznie zaświeca się kontrolka ( ! ) , że jest nie sprawny układ hamulcowy.. Proponuje najpierw zapiąć VAG i posprawdzać błędy w ABS'sie..
Awatar użytkownika
tomasz84
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 267
Rejestracja: 2012-03-23, 09:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3miasto

Post autor: tomasz84 »

prawa strona - przewody biegną od czujnika zużycia hamulca, wchodzą do grodzi później górą (jak się odkręci nadkole widać że idą w izolacji) wchodzą do kabiny i wychodzą przy nogach pasażera z prawej strony pod osłoną plastikową.
Beżowa kostka 2 pin (czarny) i 3 pin (brązowy).
U mnie po dokładnych oględzinach wypadło na brak przejścia w gniazdach przy samych czujnikach - zaśniedziałe. Tak samo kawałek przewodów od samych gniazd.
zielony_tbg
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-28, 22:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podkarpacie

Post autor: zielony_tbg »

Dzieki za podpowiedzi i tak jak napisalem zabiore sie za to jak bede mogl sie zginac tzn kolano pozdrawiam
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

tomasz84, A u mnie jest inaczej, specjalnie dziś sprawdziłem.. I z jednej i z drugiej strony przewody wchodzą pod błotnik od komory silnika i tamtędy błotnikiem muszą lecieć jakoś do wnętrza..
Awatar użytkownika
tomasz84
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 267
Rejestracja: 2012-03-23, 09:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3miasto

Post autor: tomasz84 »

GTR34 pisze:I z jednej i z drugiej strony przewody wchodzą pod błotnik od komory silnika i tamtędy błotnikiem muszą lecieć jakoś do wnętrza..
to tak samo jak u mnie. u mnie też wchodzą pod błotnik od strony komory silnika i biegną góra błotnika ale od strony nadkola i wchodzą do kabiny.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

uklad kabli od klocków
generalnie kable od czujnikow zuzycia klocków ida w wiazce swiatel przednich pod blotnikiem przednim i wchodza do nadwozia
Obrazek

Obrazek

Obrazek



strona lewa(kierowcy.
dwa kabelki
czarny-popielaty
brazowy jasny
Obrazek

brązowy idzie do masy przykrecanej w nogach kierowcy na slupku.
czarny wchodzi w kostke i idzie dalej najprawdopodobniej do licznika..
na zdjeciu zółta kostka i kabelek o ktorym mowa na dole pod bialym
Obrazek

widoka calej kostki.takiej szukamy pod deska..
Obrazek

jak widac wychodzi ze slupka razem z bordowa kostka..
Obrazek

na zdjeciu widac rowniez kabelki zakonczoen oczkiem.jednym znich jest wlasnie ten masowy..

jesli ta strona wariuje to poprostu podajemy na czarny kabelek w kostce mase.omijamy w ten sposob cala wiazke.innym roziwazaniem jest podanie nowego kabelka czarnego az do czujnika i oczywiscie nowego kabelka do masy..

strona prawa(tzw.pasazera)
rowniez dwa kabelki w kostce czujnika w tych samych kolorach..
Obrazek

kostka dla odmiany brazowa i w nia wchodza tym razem oba kabelki..

Obrazek

widok calej wiazki prawej
Obrazek

mysle ze tutaj rowniez naprawa bedzie polegac na wymianie jednego lub drugiego kabla.
w kazdym razie mamy juz znalezione miejsca połaczen z instalacja wewnwtrzna pojazdu..

nie proponowac mi manicure... :mrgreen: :mrgreen: chyba ze zrobi go sliczna 18 letnia bladyneczka... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2012-10-24, 20:28 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
storm85-85
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2011-06-25, 19:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: storm85-85 »

Temat tej czerwonej kontrolki po roku jazdy z nią przed oczami zaczyna powoli delikatnie mówiąc irytować :) - bujam się z tym już dobry rok. Zaczęło się od zużycia klocków - zaświeciła, wymieniłem klocki i nie zgasła bestia :), muszę spróbować zmostkować te kabelki bo tego jeszcze nie robiłem i zobaczę efekt, jak nie zgaśnie to nie wiem :) chyba nakleję czarny kwadracik na zegary :D
Awatar użytkownika
LukQQu
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: LukQQu »

Odgrzebie trochę temat. Dzisiaj postanowiłem się zabrać za tę kontolke i brzeczenie przy odpalaniu i mój problem jest taki, że po prawej stronie w kostce przy klockach mam 8-9V. W kostce w nogach pasażera jest to samo i nawet po zdjęciu tej kostki na pinach które w pina się tę kostkę dalej jest te 8-9V. Po lewej stronie wszędzie jest 11 z groszem. Dodatkowo w liczniku (nie mam AC) lampeczka (!) ledwo się świeci, praktycznie tylko w nocy można ją dostrzec jak delikatnie pulsuje. Co zrobić żeby na prawą stronę mi poszło te 11-12V?
szymono
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2014-09-16, 18:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Olsztyn

Post autor: szymono »

Odgrzeje kotleta. Może mi ktoś powiedzieć jak powinno być napięcie w tych wtyczkach przy klockach?
Awatar użytkownika
LukQQu
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: LukQQu »

szymono, ja juz sie doedukowalem i tam nie ma napięcia :mrgreen: ostatnio sie za to zabrałem z dobrym miernikiem ustawiłem na szukanie przerwy w obwodzie i wyszło ze prawa strona jest do dupy a lewa działa poprawnie. Podałem masę na wtyczkę w nogach pasażera i żadnego pikania juz nie ma :ok:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”