Strona 2 z 11

: 2011-10-16, 16:30
autor: J.A.G
Jeśli masz wentylowane tarcze to będą pasować.
Piana_sta pisze:Ponawiam pytanie
A gdzie było pierwsze?

: 2011-10-16, 18:08
autor: Grzesiek
J.A.G,
Piana_sta pisze:Ja rowniez jestem za zmaina.Skonczy sie chyba na zakupie uzywanych. W pobliskiej miejscowosci na szrocie maja od S6 zaciski tylne od Avanta 150 PLN sztuka beda pasowac?
Tutaj.
U mnie lewy tył w ogole nie hamował. Po wymianie prowadnic i zestawie naprawczym jakos sie ruszylo.

: 2011-10-16, 19:41
autor: Piana_sta
[quote="J.A.G"]Jeśli masz wentylowane tarcze to będą pasować.

Musze to sprawdzic.

Pojezdze po szrotach i zbadam czy maja cos ciekawego poza tymi z Eski.
W przyszlym tygodniu mam umowinego blacharza (dosc spory odprysk po kamieniu na drzwiach od pasarzera), przed zima cza zalatac i wtedy z moim mechanikiem bedziemy ogarniac sprawe zaciskow.
Watek jeszcze reaktywuje jak tylko bede mial nowe informacje.

: 2011-10-16, 22:08
autor: J.A.G
Zwracam honor, jakoś mi S na A się zamieniło :oops:

: 2011-10-21, 20:17
autor: Piana_sta
Bylem tu i tam i dowiedzialem sie tyle iz z 5 szrotow w promieniu 30 KM od L-wa w jednym cos mieli ale do FWD i to w kiepskim stanie. Postawie na nowe w przyszlym miesiacu jak juz sie dowiedzialem od przedmowcy istnieja alternatywy wiec moze nie bedzie tak zle. ;-)

: 2011-10-22, 09:52
autor: lipton
a da sie zrobić przeszczep z c5 ? zacisków i tarcz ?

: 2012-01-04, 19:50
autor: pablo90
panowie niestety stoje przed wymiana zacisków na tył. nie używam w ogole recznego bo nie odbijają mi zaciski na obu kołach.. mechanik rozebrał to i stwierdził ze zrobi jak przyjade do niego z nowymi zaciskami bo z tego juz sie podobno nic nie da zrobic. i teraz pytanie..
szukać na szrocie zacisków do FWD za które pewnie dam ok 200-250 zł czy jednak zainwestować w nowki np do octavii za ok.350 ?
czy uzywane zaciski po regeneracji posluza kilka lat czy jednak lepiej dorzucic kaski do nowek ?

: 2012-01-04, 19:56
autor: Butterbean
pablo90, szukaj uzywek.dobrze utrzymane uzywki pochodza jeszcze wiele lat.
pamietaj zejst kilka rodzai zaciskow.inne do oski inne do quattro,roznia sie tez sposobem montazu linki w samym zacisku.
odppowiednio konserwowane i czyszczone smarowane zaciski nie maja prawa sie zapiec.
masz kilak rozbieranych aut aktualnie na forum.jesli chcesz to moge spytac czy znajde ci sprawne zaciski po ok 150zlotowek.

: 2012-01-04, 20:13
autor: pablo90
Butterbean, bede wdzięczny jakbys dowiedział się czy bedzie coś dla mnie.. mogę kupić uzywki pod warunkiem ze bede mial jakas mala choc gwarancje ze nie kupie gów.na.. daj znać jak bedziesz wiedział co i jak..

: 2012-01-04, 20:22
autor: Butterbean
wiesz gwarancja na uzywki zawsze jest tylko na montaz i sprawdzenie.niestety takei sa realia.ale jesli biore cos z polki i drzwigienka chodzi reka nie jakims mlotkiem wiec musza by dobre.sprawdze i dam znac.dla pewnosci fajnie jak bys zrobil fotke tego co masz jaki to rodzaj zacisku

: 2012-01-04, 20:25
autor: pablo90
no wlasnie o to chodzi zeby dzwigienka chodzila w miare plynnie :)
fotkę postaram sie wrzucić może jeszcze dzisiaj..

Butterbean fotki zacisków :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/731 ... b14db.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9a ... 51d56.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2f ... 388b8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d91 ... 6c20e.html

daj znać czy znajdziesz coś w znośnym stanie i za znośną cenę ;)

: 2012-01-04, 21:23
autor: Dodek
Bullshitt kupisz na szrocie to samo gówno ale zaopatrzone w lepsze (niewyruchane) gumki.
Placić 350 za czesc która i tak może sie zablokować to kpina Trzeba sie zastanowić czy taki zlomiarz jeden z drugim kiedy wyrwie zablokowany zacisk jest w stanie idealnym, raczej nie -ale on go zregeneruje na szybko- wsadzi dzwinienke reczego w imagło napryska wd-40 i dzwigienka bedzie chodzić ... tylko do pierwszych sniegów i mrozów.

Nieprzesadzając Zestaw naprawszy kosztuje 17 zł na jeden zacisk + kupujesz smar niebieski do halców za 6-7zł + 4 browary i za 50zł masz oba zaciski jak nowe.

Z narzedzi potrzeba młotek mocny srubokret plaski imadło i kombinerki.
A i jeszcze zapomniałem na naprawe potrzeba - min z 4/ 5 godzin - przez co zaden mechanik sie z tym piepszyc , a woli abyś mu przywiózł gotowe zaciski.

: 2012-01-04, 21:29
autor: pablo90
Dodek, zgadzam się ale czy da się na prawdę każdy nawet potwornie zajechany zacisk zregenerowac ? ja recznego nie uzywam od ponad 1.5 roku bo nie odbija wiec wczesniej tez byl nie ruszany, stad obawy ze raczej rzeczywisice musze kupic nowe/mniej zajechane niz moje..

: 2012-01-04, 21:32
autor: Dodek
da sie :) Trzeba wiedzieć co gdzie i jak. primo trzeba wyjąć gumke która siedzi pod dzwigienką od recznego a potem nalac tam coca-coli czy ropy i zawsze pusci oraz wyskrobać z tamtad rdze i brud - reczny przez to nie chce działać ze własnie w tym miescu zacisk rdzewieje bo dostaje sie tam woda i syf z pod kół.
Zacisk blokuje rdza - wałek od dzwigienki recznego wraz z obudową zacisku poprzez rdze łaczą sie w jedno i przez to dzwigienka nie odbija
Ja miałem tak zapieczone zaciski ze po wymontowaniu nie szło ruszyc dzwigienki młotkiem.

: 2012-01-04, 21:42
autor: pablo90
no dobra, to moze podziekuje mechanikowi z rzeczywiscie zaopiekuje sie tymi zaciskami porzadnie sam skoro da sie to zrobic... tylko czasu brak na to :(