Strona 10 z 11

: 2017-09-24, 17:20
autor: Robsonl-wo
Ja sciągąłem te dzwigienki do swojej eski,nie było problemu.
Obrazek

: 2017-09-24, 17:46
autor: przemoprzem
Na forum jest temat gdzie opisywałem regenerację zacisków tylnych starego typu w c4. Chyba firma Lauber ma w ofercie te dźwigienki, ale się nie chwalą za bardzo bo to spółka Inter Cars i wolą sprzedać zacisk za kilka stów. Kiedyś pytałem gościa z allegro o te regenerowane zaciski za 150 zł i dzwigienek nie wymieniają. Także dopytajcie jakby co bo bez nowych dzwigienek to regeneracja to pic na wodę fotomontaż.

: 2017-09-30, 18:44
autor: hexman
Ja gdzies powinienem miec bezposredni numer do goscia z tej firmy. Jak uda mi sie znalezc to wrzuce ;)

: 2017-10-18, 21:55
autor: Dodek
Panowie kto ma problem z tylnymi łozyskami w kolach to jest na to moja mala rada.
Jak regenerowalem zaciski wymienilem chyba ze 3kpl tylnych lozysk i wszystko siadalo albo lapalo luzy i to szybko... i co sie nagle okazuje
Trzeba wymienic cale czopy tylnych piast
Obrazek
po jakis 300tys km nastepuje ich naturalne zuzycie i nieda sie tego naprawic -bez wymiany -ale nie jest to drogie 1 czop kosztuje 45zl i jest dosc dobrej jakosci - jak to wymienilem problem ustapil raz na zawsze

: 2017-12-15, 18:58
autor: Casian
dostaliście te dźwigienki nowe? Bo mnie czeka też wymiana lub regeneracja zacisku z tyłu.. :-?

: 2017-12-15, 23:05
autor: bartek666666
ja sobie dorabiam z nierdzewki, powinno się lepiej trzymać

: 2017-12-17, 13:57
autor: MaRuNiA
bartek666666, a gdzie sobie dorabiałeś, jabteż walczyłem z październiku i wszystko prawie nowe ale dzwigienki stare niestety inta fasolka w środku. Przemoprzem ma fajny temat i były tak nr. tej dzwigienki ale nigdzie tego nie da rady dostać masakra a to taka mała pierdoła te dzwigienki a tak ciężko to dostać

: 2017-12-18, 20:12
autor: bartek666666
MaRuNiA, jestem w trakcie dorabiania :mrgreen: blaszka wypalona na laserze tylko trzeba dogiąć ucho, wałek na tokarkę, frezarkę i szlifierkę. całość spawnąć tigiem i wytrawić w kwasie - voilà.

: 2017-12-18, 20:18
autor: Casian
bartek666666, zrób kilka takich sztuk :mrgreen:

: 2017-12-18, 21:48
autor: MaRuNiA
Popieram Casiana zrób po kilka sztuk na pewno znajdą się chętni z pewnością nie stracisz na tym interesie :mrgreen: Jak coś ja się piszę na to :ok: Dzwigienka z uchem do góry,niewybita i nie zmęczona rudzą szm..ą w miejscu simeringu aż miło pomyśleć :mrgreen:
A te wewnetrzną fasolkę też bierzesz pod uwagę bo w moim przypadku była ostro nadrzarta rdzą aż się sam zdziwiłem bo z drugiej strony było wsio cacy[/b]

: 2017-12-18, 22:20
autor: bartek666666
na razie idą próbne 3 komplety do testów, ale raczej w tym roku nie będą gotowe. jak wyjdą to się pomyśli nad dystrybucją :mrgreen: co do fasolek to może być problem bo strasznie małe są ale zobaczymy co mi operator powie. a quattro i ośka nie miały czasem innych dźwigienek?

: 2017-12-20, 20:47
autor: kosta1984
Też jestem zainteresowany kompletem :)

: 2018-02-21, 14:31
autor: matster95
Testuj testuj :mrgreen:
pewnie sporo osób czeka na nówki " Sworzeń mechanizmu ręcznego hamulca tarczowego" :lol:
Może ktoś znalazł inne źródło tych dźwigni ?

: 2018-02-21, 15:24
autor: bartek666666
powoli coś ruszyło, zostało jeszcze zagiąć i pospawać. wałek szlifowany, wchodzi ciut ciaśniej niż orginał ale obraca się bez problemu.

Obrazek

Obrazek

: 2018-02-23, 12:25
autor: matster95
Wygląda solidnie ;-)

Jeszcze sprężynek szukam.

Powiecie mi kiedy zakładanie nowych prowadnic mija się z celem i trzeba szukać nowego zacisku? Mam duży luz na tej części i tłucze jak się jedzie.
Wymieniałem amorki w dość okazyjnej cenie i myślałem że ten stukot idzie od nich ale to jednak zacisk.
Doradzicie?
Postaram się wrzucić fotkę dzisiaj.