[ALL] Nowe tarcze ZIMMERMANN - wada fabryczna? Wibracje

Fuluch
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2013-07-13, 16:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sępólno Krajeńskie

Post autor: Fuluch »

Witam
Tez kupilem sobie ZIMMERMANY, z tym ze nie "SPORT" tylko te tansze. Komplet na przod kosztowal mnie 500zl (tarcze, klocki, gumki, prowadnice). Po dwuch tysiacach zaczelo sie lekkie bicie przy hamowaniu z 160km/h, a teraz to juz kolo 100-120km/h czuje jak bije przy hamowaniu delikatnym.
Tarcz nie polecam, w to miejsce lepiej kupic sobie TRW lub GIRLING (w pudelku to samo) cena nizsza a jakosc pewnie podobna. A jesli chcecie jakies lepsze tarcze to ATE POWER DISC.
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

Fuluch, a sprawdziłeś czy Ci zaciski nie trzymają?
bo ja po przejściach ze swoimi heblami stwierdziłem że jak tarczy nie rozgrzejesz porządnie i nie schłodzisz jej nagle ( kałuża) lub rozgrzanej nie zostawisz z zaciśniętymi okładzinami ( nieodbijający zacisk) to na pokrzywienie tarczy jest nikłe prawdopodobieństwo, chyba że nadużywasz hamulców. zdejmij kolo i papierem ściernym 400-600 przejedź robocze powierzchnie tarczy, jak pomoże to poprostu masz wtarty miejscowo materiał z klocków w tarcze co skutkuje pulsacją momentu hamowania przy wywieraniu stałej siły na pedał.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Fuluch
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2013-07-13, 16:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sępólno Krajeńskie

Post autor: Fuluch »

arwam A jak to sprawdzic? Kolo sie nie grzeje, tloczek chodzil dobrze. Wszystko zlozone ze smarem, gumki i prowadnice tez nowe.
Za jakis czas bede zmienial przewody to rozbiore wszystko i sprawdze.
Ostatnio zmieniony 2014-01-01, 20:15 przez Fuluch, łącznie zmieniany 1 raz.
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

a jaki dałeś zmar, nie mów że zwykły lub miedziany, bo kontakt i jednego i drugiego to wyrok dla uszczelniaczy, jak się nie ma smaru do tłoczków to najlepiej na płyn świerzy hamulcowy złożyć.
a jak sprawdzić, podnieść koło i sprawdzić czy się lekko kręci, jak auto stoi na równym płaskim asfalcie na luzie to masz móc bez problemu jedną ręką pchnąć auto...
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Fuluch
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2013-07-13, 16:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sępólno Krajeńskie

Post autor: Fuluch »

Smar oczywiscie byl do tloczkow firmy Quick Brake o ile dobrze pamietam.
O takim blokowaniu kola to nie ma mowy w ogole.
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

ja też nie za bardzo jestem zadowlony z Zimmermana. Mam nawiercane i nie dość że huczą przy dużych prędkościach to jeszcze zaczęły mi bić po przejechaniu ok 5000 km. następnym razem nie kupię.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

zrywka, zamień na Textar, będedziesz zadowolony, ja mam u siebie i jestem zadowolony :)
do tego polecam klocki remsa, nie skrzypią, nie piszczą, itp. są miękkie się więc tarcze nie będą takszybko schodzić, minus taki że sa miękkie więc mocniej pylą, ale tragedii teżnie ma
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

tez slyszalem ze textar sa Ok.ale ja chyba wroce do TRW.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Fuluch
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2013-07-13, 16:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sępólno Krajeńskie

Post autor: Fuluch »

Przepraszam za zamieszanie, ale dementuje. Tarcze zimmerman jednak nie sa takie zle. Wine mialy felgi zimowe. Delikatne bicie wystepuje jedynie przy hamowaniu z predkosci 160km/h i wiecej, ale to moze juz nie byc wina samych tarcz.
Po przejechaniu dosyc ostro 15tys. tarcze wygladaja bardzo zacnie.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Ja mam zimmermany na tyle już ze 3 lata i na prawdę za tę kasę są bardzo dobrą alternatywą dla droższych odpowiedników.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”