Strona 5 z 10

: 2014-05-26, 13:38
autor: kk84
drmort, wieczorkiem napiszę coś więcej, na służbowym kompie nie mam takich info zapisanych jak również ETKI / ELSY itd :-P.

: 2014-09-07, 00:06
autor: GTR34
Panowie, powiedzcie mi jedno.. Jak Wy odkręcacie tą lewą górną nakrętkę do której niemalże nie ma dostępu ? Bo ja na prawdę się poddaje i chyba holuje do mechanika w poniedziałek :-?

: 2014-09-07, 00:11
autor: hubos21
za pierwszym razem też się męczyłem, znalazłem jakoś tam dojście wąską szczeliną, mała grzechotka, przedłużki, łącznik przegubowy i poszło ale już jej nie dokręciłem później jak wsadzałem serwo z B6 to musiałem tą górną dokręcić ale tam śruby idą przez całe serwo to od środka trzymałem kluczem płaskim od góry jakoś wsadziłem a pomocnik kręcił od strony silnika

: 2014-09-07, 00:14
autor: GTR34
No widzisz, być może to mnie gubi. Bo ja cały czas próbuje dużą grzechotką, dużym łącznikiem przegubowym, dużymi przedłużkami :-? Niestety do małej grzechotki mam za krótkie przedłużki, trzeba się doposażyć.. Spróbuje w poniedziałek, jak nie pójdzie to potne stare serwo i rozwiercę sz***ę :-x :evil:

: 2014-09-07, 00:36
autor: hubos21
GTR34 pisze:No widzisz, być może to mnie gubi. Bo ja cały czas próbuje dużą grzechotką, dużym łącznikiem przegubowym, dużymi przedłużkami :-? Niestety do małej grzechotki mam za krótkie przedłużki, trzeba się doposażyć.. Spróbuje w poniedziałek, jak nie pójdzie to potne stare serwo i rozwiercę sz***ę :-x :evil:
to też jest dobry sposób, jak serwo śmietnik to spokojnie możesz tak zrobić, drugi raz pewnie postąpiłbym podobnie, powodzenia

: 2014-09-09, 11:34
autor: GTR34
hubos21, Jednak miałeś rację, udało się odkręcić małą grzechotką z odpowiednią kombinacją przedłużek. Ba, nawet udało się zakręcić tą niedostępną śrubę. Nowe serwo siedzi na miejscu, zostało tylko zakręcić pompę hamulcową i co najgorsze odpowietrzyć cały układ :-?

: 2014-09-09, 13:07
autor: dariodario
GTR34 pisze:hubos21, Jednak miałeś rację, udało się odkręcić małą grzechotką z odpowiednią kombinacją przedłużek. Ba, nawet udało się zakręcić tą niedostępną śrubę. Nowe serwo siedzi na miejscu, zostało tylko zakręcić pompę hamulcową i co najgorsze odpowietrzyć cały układ :-?
to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròby

: 2014-09-09, 15:15
autor: hubos21
dariodario pisze:
GTR34 pisze:hubos21, Jednak miałeś rację, udało się odkręcić małą grzechotką z odpowiednią kombinacją przedłużek. Ba, nawet udało się zakręcić tą niedostępną śrubę. Nowe serwo siedzi na miejscu, zostało tylko zakręcić pompę hamulcową i co najgorsze odpowietrzyć cały układ :-?
to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròby
nie wiadomo jakie serwo wkładał ale pewnie zmieniał z ori na ori, wczoraj pojechałem do kolegi przejechać się S8/D2, na postoju serwo pięknie działa, pedał lekko chodzi klocki przód tył ori, tarcze jak nowe, mówię sobie będą oczy przy szybie a tu wielkie rozczarowanie, pedał łapał jeszcze niżej niż teraz u mnie w C4 i wcale rewelacji nie ma, nie wiem czy jest opcja zablokować koła na asfalcie, już wiem dlaczego ludzie narzekają na hamulce w A8/S8 przed liftem, później dla porównania przejechałem się C4 z ori hamulcami ale na litych tarczach z przodu i dramat Panie :D dopiero teraz zdałem sobie sprawę jakie mam hamulce chociaż jeszcze na przód zakładam nowe przewody ATE

: 2014-09-09, 16:12
autor: dariodario
w tamtych czasach(-97)
np polonez caro i starszy mial lepsze heble niz te c4 na ori gratach

: 2014-09-10, 01:06
autor: GTR34
dariodario pisze: to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròby
Chciałbym żeby było tak jak mówisz, ale niestety. Układ odpowietrzony, z odpowietrzników już nie idzie ani gram powietrza a pedał jest gumowy, nie wiem czy pompę hamulcową wuj strzelił czy co. Heble jeszcze gorsze jak na starym serwie, co prawda samo serwo pracuje dobrze tylko wydaje się, jakby ciśnienia w układzie nie było... Zapowietrzona pompa abs czy jaki wuj ?
hubos21 pisze:nie wiadomo jakie serwo wkładał ale pewnie zmieniał z ori na ori,
Tak z ori na ori, żałuje, że nie wsadziłem kompletu z B6 ale cóż..

[ Dodano: 2014-09-10, 01:07 ]
hubos21, Pamiętam, że miałeś pompę hamulcową do sprzedania, masz jeszcze ? Sorki za OT, moderatorowi nie wypada :-P Ale kicha z tymi hamulcami, roboty w wuj a efektu 0- słownie, zero.

[ Dodano: 2014-09-10, 01:25 ]
Aha zapomniałem kompletnie, hamulce normalnie są tragiczne ale jak wyciągnąłem bezpiecznik od ABS to hamulce duuużo dużo lepsze, czyli raczej zapowietrzona pompa ABS, pytanie jak ją odpowietrzyć?

: 2014-09-10, 06:36
autor: kk84
GTR34 pisze:zapowietrzona pompa ABS, pytanie jak ją odpowietrzyć?
VAGiem Panie, VAGiem :).

03-ABS/Brakes następnie 04 następnie grupa 002 . Pompa powinna ruszyć na 10s.

: 2014-09-10, 12:59
autor: dariodario
kk84 pisze:
GTR34 pisze:zapowietrzona pompa ABS, pytanie jak ją odpowietrzyć?
VAGiem Panie, VAGiem :).

03-ABS/Brakes następnie 04 następnie grupa 002 . Pompa powinna ruszyć na 10s.
vagiem tym sposobem u mnie nie dziala
odpowietrzylem tylko przy zaciskach cisnieniowo(1 bar w zbiornik z plynem)
dwa razy tak zrobilem i git
starym sposobem w dwie osoby nie dalem rady
przerobilem korek starego kompletu ze zbiorniczka plynu na wąź z kompresora,redukor cisnienia na 1bar i bangla
a do poprzednika co zalozyl serwo ori
to widac ze mało czyta dzial hamulce
przeciez wydatek 150-200 pln za komplet serwa z pompą jest śmieszny w porównaniu z efektem
(b)

: 2014-09-10, 14:00
autor: GTR34
kk84 pisze:03-ABS/Brakes następnie 04 następnie grupa 002 . Pompa powinna ruszyć na 10s.
Krzychu działa to u Ciebie? Zaraz spróbuje tak zrobić.
dariodario pisze:to widac ze mało czyta dzial hamulce
Dużo czyta dużo..

: 2014-09-10, 14:43
autor: dariodario
noto weź juź przestań czytać i odżałuj te 2 stówy i do roboty
oszczędzać nie ma co na heblach

: 2014-09-11, 22:19
autor: GTR34
dariodario, Na razie nie mam na to czasu po prostu, dlatego wrzuciłem ori serwo. Gdybym miał czas się bawić, przerabiać itd to uwierz, że już dawno by siedziało serwo z pompą z B6.
A jeśli chodzi o resztę tematu, winna u mnie była jednak pompa hamulcowa, dawała bardzo małe ciśnienie i chyba przelewała płyn między sekcjami. Dorwałem pompę hamulcową z S6 C4, pasuje P&P i jest chyba wydajniejsza? W każdym bądź razie hebel bardzo ładny. Tylko wspomaganie jeszcze nie jest takie jak trzeba, serwo GIT, pompa Vacum nowa zasysa konkret, a wspomaganie hebla do d*&y jest.. Podejrzewam zawór zwrotny który jest na przewodzie od VACUM do serwa. Zasada działania tego zaworu jest jak w każdym innym zaworze zwrotnym ? W jedną stronę ma tylko puszczać podciśnienie ?