Strona 7 z 8

: 2016-08-06, 23:27
autor: Słowik
afro89 pisze:323 z S8 czy A8 odpada do A6 z racji takiej że tarcza jest wyższa.

320 podejdzie ale z innym zaciskiem

Co do zaciski brembo to z merca W220 jest potrzebna tarcza 345 bo inaczej nie idzie dorobić adapteru bez cięcia kolumny. Polecam zaciski brembo z BMW E38 one podejdą już pod tarcze 320, mają większy rozstaw śrub co korzystnie wpływa na dorobienie adapteru. Oba przypadki przymierzałem osobiście. No i z racji takiej że zacisk 4-ro tłoczkowy to jest i szeroki także odpowiednia felga lub dystans do felg aby ją odsunąć od zacisku.
Ciekawa sprawa bo mam akurat w swojej E38 zaciski Brembo, a mam zamiar zakładać w niej zaciski z 750 i większe tarcze więc super byłoby upiec 2 pieczenie na jednym ogniu i Brembo wrzucić do A6 ;-) Możesz rozwinąć co trzeba przerabiać i jakie tarcze byłyby najlepsze jakbym chciał użyć tych zacisków?

: 2016-08-07, 12:09
autor: afro89
Słowik, wystarczy tarcza 320mm tak jak napisałem powyżej + dorobienie jakiegoś adaptera.

: 2016-08-07, 14:30
autor: hubos21
afro89 pisze:hubos21, Nie wiem jak w C6 ale tarcze od S4 B5 czy też A4 B7 w 3.0 TDI 320 mm pasują pod nasze kolumny, tylko potem zacisk trza dobrać.
czemu nie pasują tam tarcza też ma wysokość 46,5, z C6 nie podejdą bo tam taka jak w A8

[ Dodano: |7 Sie 2016|, o 14:31 ]
afro89 pisze:hubos21, Nie wiem jak w C6 ale tarcze od S4 B5 czy też A4 B7 w 3.0 TDI 320 mm pasują pod nasze kolumny, tylko potem zacisk trza dobrać.
czemu nie pasują? tam tarcza też ma wysokość 46,5, z C6 nie podejdą bo tam taka jak w A8

: 2016-08-07, 18:54
autor: afro89
hubos21, nie rozumiem o co Ci chodzi napisałem że 320 podejdzie.

: 2016-08-07, 19:36
autor: hubos21
afro89 pisze:hubos21, nie rozumiem o co Ci chodzi napisałem że 320 podejdzie.
:mrgreen: źle przeczytałem, z zaciskiem nie jest tak prosto bo ciężko dorobić adaptery do nich, jarzmo jest dużo grubsze i w alu zwrotnicy jest inaczej przykręcane, bo w C4 gwint jest w uszach zwrotnicy a w nowszych są gwintowane otwory w jarzmie i jest przykręcane "przed" uszami, mam w garażu zaciski pod 345mm, przyłożę zobaczę czy coś się da z tym zrobić, wiadomo najprościej kolumny z S6/C4 ale cena jest taka, że skusi się na to tylko ktoś kto naprawdę to potrzebuje, ósemki i C6 jeżdżą też na 314mm i dają rade więc u na 312 też powinny, tylko trzeba tył zrobić i poszukać lepszego podciśnienia

: 2016-08-07, 20:56
autor: Słowik
afro89 pisze:Słowik, wystarczy tarcza 320mm tak jak napisałem powyżej + dorobienie jakiegoś adaptera.
Super, a który model Audi ma tarcze 320 mm żeby zgadzał sie otwór centralny? I gdzie najlepiej dorobić adaptery i jakie są koszta?

: 2016-08-07, 21:02
autor: hubos21
Słowik pisze:
afro89 pisze:Słowik, wystarczy tarcza 320mm tak jak napisałem powyżej + dorobienie jakiegoś adaptera.
Super, a który model Audi ma tarcze 320 mm żeby zgadzał sie otwór centralny? I gdzie najlepiej dorobić adaptery i jakie są koszta?
otwór centralny w każdej jest taki sam, ważna jest szerokość tarczy ET, bo są 46,5 ale są też tarcze 321 które mają 52,mm i są też takie co mają 59,7mm, ta właściwa jest w A4/B6/B7 z silnikami 3.0, 2.7, 2.0TFSI, A6/C5 FL, 3.0, 2.7 i niektóre 2.5TDI

: 2017-01-14, 02:44
autor: darekvw89
a ja mam u siebie hp2 z 314/30 całe kolumny
i pytanie czym mogę zastąpć zaciski żeby lepiej hamowało?
ewentualnie z czego dobrać 4tłoki i jaka tarcza i gdzie dorobić adapter

: 2017-01-14, 03:11
autor: gaco155
np zaciski 4 tłoczkowe touarega na tarczy 330/32 od merca
Obrazek

: 2017-01-27, 15:53
autor: darekvw89
jakiś adapter potrzebny?

: 2017-01-27, 18:10
autor: gaco155
darekvw89 pisze:jakiś adapter potrzebny?
nie trzeba dorobić trzeba tylko 2 tulejki

: 2017-01-29, 12:53
autor: hubos21
gaco155 pisze:
darekvw89 pisze:jakiś adapter potrzebny?
nie trzeba dorobić trzeba tylko 2 tulejki
a z tarczą nie trzeba nic robić? bo MB ma chyba centrujący 67mm?

: 2017-01-29, 16:12
autor: darekvw89
piszcie co wiecei bo jestem zainteresowany swapem z hp2 na porsche 4tł

: 2017-01-29, 16:41
autor: gaco155
hubos21 pisze:
gaco155 pisze:
darekvw89 pisze:jakiś adapter potrzebny?
nie trzeba dorobić trzeba tylko 2 tulejki
a z tarczą nie trzeba nic robić? bo MB ma chyba centrujący 67mm?
trzeba roztoczyć otwór centrujący na 68mm

: 2017-02-01, 11:29
autor: hubos21
za ok 1000zł można kupić komplet 4 tłoczkowych z Seata Leona Cupra I, pasują p&p do zwrotnicy z C4 tylko z tarczą problem bo fabrycznie jest 323x28, pewnie na 321x30 z A6 by to siadło, że fabryczne mocowanie są takie drogie w ASO bo pewnie pasują też do innych brembo

Obrazek