Strona 6 z 8

: 2015-06-08, 11:08
autor: Mrozu76
najlepiej ze zdjeciami :) tez bym cos pomodzil z tylnymi hebelkami, bo te w 19" slabo wygladaja :)

: 2015-06-08, 12:19
autor: Butterbean
Przeciez macie wszystko napisane😀

: 2015-06-08, 12:19
autor: Butterbean
Przeciez macie wszystko napisane😀

: 2015-06-08, 14:56
autor: afro89
Butterbean, z czego zastosowałeś tylne tarcze hamulcowe bo piszesz o dystansie 18mm, ja osobiście założę tarczę z S6 C4 z tego powodu że jest ona wyższa i zastosuję dystans ok. 2mm.

I tak jak butter pisze na chwilę obecną jeszcze nic nie jest zrobione bo nie ma czasu

: 2015-06-08, 19:02
autor: Butterbean
Ja bralem a8bo takie mialem na stanie.twarde sruby i nic sie nie dziej.dzis rozkrecilem zeby sprawdzic stan srub tulei itp.wsio idealne

: 2015-07-30, 22:17
autor: Key100l
I u mnie komplet z A8 z tyłu. Dystans ok 17-18 mm a śruby m10 12.9 ok 7cm i jest dużo lepiej ;) Dzięki Butterbean-owi i Młodemu ;) Zaciski z A8 mają dłuższą dźwignię do ręcznego przez co czasem za bardzo ponosi fantazja jak jest mokro i ma się Quattro ;)

: 2015-09-12, 11:55
autor: mateusz30
Kupiłem dziś tarcze z a8 269mm. Okazuje się ze jak piszecie trzeba dystanse. Zaciski są z a8 i jak kolega pisał dłuższe dzwigienki. Zastanawiam się nad zamiana tarczy z s6. Średnica ta sama czyli 269mm a ciekawe jak z osadzenie. Może uda się bez dystansow? Co o tym myślicie? Robił ktoś tak może?

: 2015-09-17, 17:46
autor: mateusz30
Jednak poszły tarczy z a8 i dystanse między jarzmo i zwrotnice. Dystans 18mm. Wyszło idealnie. Linki i przewody p&p. A ręczny poezja. Postaram się zamieścić zdjęcia wieczorem

[ Dodano: |17 Wrz 2015|, o 17:48 ]
Obrazek

: 2016-01-13, 23:12
autor: hubos21
MarianV8 pisze:Długości przewodów nie znam. Wziąłem stare, pojechałem do sklepu i dobrałem jakieś dłuższe "na oko" :) .

Zacisk od A8 fl jest przykręcany na śruby M14x1.5. Rozwiercasz otwór w kolumnie ze średnicy fi 13,5 na fi 14,5 i dajesz śrubę M14x1.5x30 10.9 - nie ma tu żadnego niebezpieczeństwa.
Jeżeli upierasz się przy tulejkach, to te z linka nie nadają się pod gwint M12x1.5, bo mają za dużą średnicę wewnętrzną. Dla gwintu M12x1,5 otwór ma być ~10,5.
Zacisk UFO siedział na trzech śrubach M12x1,5. Po obcięciu jednego ucha i zastosowaniu tulei brązowych, zacisk A8 będzie wisiał tylko na dwóch śrubach M12x1.5.
No codzień pracuję przy obróbce metalu, wiem co piszę ;)

Robiłem obie wersje przeróbki hamulców. Ta z dystansem, czyli zacisk mocowany od zewnątrz to jedyne rozsądne rozwiązanie, jeżeli chcesz zastosować tarczę 323x30.
Bez dystansu (z zaciskiem od wewnątrz kolumny) prawdopodobnie nie przykręcisz zacisku, bo śruba będzie kolidować z tarczą hamulcową. Z resztą będę dalsze kłopoty w wycentrowaniem tarczy względem zacisku. Podfrezowałem zacisk, kolumnę i złożyłem, ale uznałem to za rzeźbę i odpuściłem.

Moje rozwiązanie jest sprawdzone i działa. Mogłem sobie poeksperymentować, bo mam własne tokarki, frezarki, itd. Nie ma co odkrywać na nowo ameryki.
Pozdrawiam :)
Panowie a jakby dać tarcze 321x30 z ET 46,5mm to pewnie nie trzeba by dawać tego dystansu i siadło by to wszystko chyba tak samo bo tarcza poszła by 13mm na zewnątrz czy źle kombinuje?

: 2016-01-20, 11:59
autor: marek[a6]
witam. dokładnie tak jak piszesz ... :ok:

: 2016-07-01, 10:26
autor: drmort
odświeżę kotleta,

a przełamał już ktoś barierę 320/321/323 przód do A6 C4 (bez przeszczepu kolumn z S6) ?
hubos21 ???

: 2016-08-06, 02:12
autor: hubos21
drmort pisze:odświeżę kotleta,

a przełamał już ktoś barierę 320/321/323 przód do A6 C4 (bez przeszczepu kolumn z S6) ?
hubos21 ???
bez adapterów nic nie zrobisz, zaciski pod 320 można trafić za grosze ale można też kupić tanio Brembo z W220 więc robiąc adapter trzeba się dobrze zastanowić

: 2016-08-06, 17:26
autor: afro89
323 z S8 czy A8 odpada do A6 z racji takiej że tarcza jest wyższa.

320 podejdzie ale z innym zaciskiem

Co do zaciski brembo to z merca W220 jest potrzebna tarcza 345 bo inaczej nie idzie dorobić adapteru bez cięcia kolumny. Polecam zaciski brembo z BMW E38 one podejdą już pod tarcze 320, mają większy rozstaw śrub co korzystnie wpływa na dorobienie adapteru. Oba przypadki przymierzałem osobiście. No i z racji takiej że zacisk 4-ro tłoczkowy to jest i szeroki także odpowiednia felga lub dystans do felg aby ją odsunąć od zacisku.

: 2016-08-06, 18:35
autor: hubos21
afro89 pisze:323 z S8 czy A8 odpada do A6 z racji takiej że tarcza jest wyższa.

320 podejdzie ale z innym zaciskiem

Co do zaciski brembo to z merca W220 jest potrzebna tarcza 345 bo inaczej nie idzie dorobić adapteru bez cięcia kolumny. Polecam zaciski brembo z BMW E38 one podejdą już pod tarcze 320, mają większy rozstaw śrub co korzystnie wpływa na dorobienie adapteru. Oba przypadki przymierzałem osobiście. No i z racji takiej że zacisk 4-ro tłoczkowy to jest i szeroki także odpowiednia felga lub dystans do felg aby ją odsunąć od zacisku.
miałem zaciski 320 z C6 ale nawet nie sprawdzałem czy weszło by to na jakimś adapterze, C6 na tym zacisku hamuje bardzo dobrze, tylko tył jest tam 302mm, nawet A8/D3 z tymi słabszymi silnikami miały z przodu te 320mm

: 2016-08-06, 21:31
autor: afro89
hubos21, Nie wiem jak w C6 ale tarcze od S4 B5 czy też A4 B7 w 3.0 TDI 320 mm pasują pod nasze kolumny, tylko potem zacisk trza dobrać.