[ALL] Zapieczona felga

Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

elmi_k, moje niedopatrzenie z powodu późnej pory - chodziło mi cały czas o otwór centrujący :ok:

Koło puściło po niewielkich negocjacjach. Poluzowałem śruby, wyjechałem na parking i kilka razy spróbowałem ruszyć z zaciągniętym ręcznym - felgi puściły bez oporu.

Dzięki za szybką pomoc i rozwianie moich problemów :zdrowko:
Awatar użytkownika
Eminencja
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stalowa Wola

Post autor: Eminencja »

Podnies auto, odkrec śruby, napsikaj obficie jakiegoś odrdzewiacza gdzie tylko sie da, poczekaj chwilę, a następnie połóż się pod autem i najlepiej 20 kilowym lub większym młotkiem udeż kilka razy w oponę oczywscie od strony wewnętrznej, mnie ten sposób nigdy nie zawiódł :-)
Jest 2.2, jest zabawa :D
storm85-85
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2011-06-25, 19:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: storm85-85 »

Zrobił już chłopulek :)
Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

Eminencja, wszelkie problemy brały się stąd, że to nie 15' stal, a letnie których mi szkoda tak traktować.
Awatar użytkownika
broniu97
Mechanik
Mechanik
Posty: 118
Rejestracja: 2012-12-15, 21:41
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstchowa

Post autor: broniu97 »

tak jak przypuszczałem miałem dzisiaj ten sam problem,w moim przypadku pomogło WD40 i kilka mocnych kopów
picek
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2012-12-05, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gogolin

Post autor: picek »

zakręcić śruby spowrotem ale nie dokręcać,niech maja ze zwój luzu.przejechać się powolutku po jakimś podwórku i czekać aż samo odpuści.
Awatar użytkownika
elmi_k
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: elmi_k »

tomi308 pisze: Nie powinno się stosować do alu smaru miedzianego a smar ceramiczny.
Tak robię i nic się nie dzieje. A może wytłumaczysz dlaczego?

Eminencja pisze:Podnies auto, odkrec śruby, napsikaj obficie jakiegoś odrdzewiacza gdzie tylko sie da, poczekaj chwilę, a następnie połóż się pod autem i najlepiej 20 kilowym lub większym młotkiem udeż kilka razy w oponę oczywscie od strony wewnętrznej, mnie ten sposób nigdy nie zawiódł
Kiedyś widziałem jak ktoś zamiast w oponę trafiał w felgę. Była to metalowa i póżniej toczyła się jak w wozie drabiniastym. Ja tego sposobu nie polecam.

picek pisze:zakręcić śruby spowrotem ale nie dokręcać,niech maja ze zwój luzu.przejechać się powolutku po jakimś podwórku i czekać aż samo odpuści.
Ale kolega już przed 12 poradził sobie.
Sprzedany :(
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

elmi_k pisze:Ale kolega już przed 12 poradził sobie.
To nic, jeszcze dwie str będzie dublowania tego samego sposobu, tak na zaś ;-) Po co czytać cały temat...
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Ja smaruje zwykłym smarem do łożysk od kilku lat i jak na razie nie miałem problemów ze zdjęciem :D
Kiedyś oryginalne 16 tak mi się zapiekły że wulkanizator młotem 15kg walił kilka minut nim popuściły skubane :mrgreen:
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
tomi308
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2012-11-26, 22:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: tomi308 »

elmi_k pisze:
tomi308 pisze: Nie powinno się stosować do alu smaru miedzianego a smar ceramiczny.
Tak robię i nic się nie dzieje. A może wytłumaczysz dlaczego?
Po prostu aluminium i miedz się'' gryzą''(różnica elektroujemności)
Awatar użytkownika
elmi_k
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: elmi_k »

tomi308 pisze:Po prostu aluminium i miedz się'' gryzą''(różnica elektroujemności)
O i to jest przydatna odpowiedź w tej dyskusji. Kiedyś wulkanizator też mi tak powiedział ale nie potrafił wytłumaczyć dlaczego. Dzięki
Sprzedany :(
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

No to tak na marginesie nie na temat, nie wolno także stosować miedzianych przewodów hamulcowych do pomp ABS-ów gdzie korpus także jest aluminiowy.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”