[FWD] Za duży otwór centrujący felgi
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
[FWD] Za duży otwór centrujący felgi
Koledzy mam okazję kupić po taniości superanckie alu koła 18 cali z mercedesa w124ce i jest jeden problem. Felga mieści się, wszystko ładnie ale felgi maja większy otwór centrujący niż u mnie na piaście. Czytałem coś o pierścieniach centrujących i zastanawiam się czy jazda na nich będzie bezpieczna. Doradzicie coś
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
tylko odradzam w tym wypadku jazdę bez pierścieni. Z dobrze dobranym rozmiarem pierścieni centrujących będzie cacy - sprawdzone, absolutnie bezproblemowo.gavotte pisze:czy jazda na nich będzie bezpieczna
Ostatnio zmieniony 2012-09-14, 11:58 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Nawet jeżeli pod średnice otworu felgi nie znajdziesz / dobierzesz to zawsze jest opcja "zatoczenia" na wymiar takich pierścionków. Jak Marek wspomniał, jazda z niewycentrowanym kołem względem piasty przyśpiesza zużycie zawiasu i jest zwyczajnie niebezpieczna ponieważ felga nie ma oparcia o piastę i wisi jedynie przyłapana śrubami.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
tak naprawde...
kolo nie opierasie na tym pierscieniu po dokreceniu.
piesscien jest tylko konieczny przy dokrecaniu kola.centruje koło.
płaszczyzna tarczy hamulcowej i płaszczyzna koła od wewnatrz sa na tyle porowate ze nie ma opcji zeby kolo sie przesuwało osiowo.
co nei zmienia faktu ze pierścienie musza być...
te plastikowe sa w zupelnosci wystarczajace.
wymiary piersciankow sa rózniste i napewno dobierzesz idealne.
kolo nie opierasie na tym pierscieniu po dokreceniu.
piesscien jest tylko konieczny przy dokrecaniu kola.centruje koło.
płaszczyzna tarczy hamulcowej i płaszczyzna koła od wewnatrz sa na tyle porowate ze nie ma opcji zeby kolo sie przesuwało osiowo.
co nei zmienia faktu ze pierścienie musza być...
te plastikowe sa w zupelnosci wystarczajace.
wymiary piersciankow sa rózniste i napewno dobierzesz idealne.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
Ok dzięki wszystko jasne Tak tylko się zastanawiam jak jeździ się na osiemnastkach, nigdy nie miałem tak dużego koła, w mojej okolicy drogi są jeszcze w miarę... Jutro mam mieć te koła, pomierzę te otwory i jeszcze bym poradził się was dla pewności.
Felgi prawie identyczne jak na foto
http://img01.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2570369981
http://img01.allegroimg.pl/photos/orygi ... 70369981_1
[ Dodano: 2012-09-14, 21:27 ]
Butterbean, Z tego co udało mi się wyczytać w necie pewne osoby miały różne problemy po nie zastosowaniu pierścieni np z bicie kół i telepanie samochodem przy większych prędkościach
Felgi prawie identyczne jak na foto
http://img01.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2570369981
http://img01.allegroimg.pl/photos/orygi ... 70369981_1
[ Dodano: 2012-09-14, 21:27 ]
Butterbean, Z tego co udało mi się wyczytać w necie pewne osoby miały różne problemy po nie zastosowaniu pierścieni np z bicie kół i telepanie samochodem przy większych prędkościach
Ostatnio zmieniony 2012-09-14, 21:28 przez gavotte, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
gavotte, przeciez nie neguje pierscieni...
otwory na sruby masz wieksze niz sruby.
przykrecajac jedna mocniej a reszta luzna masz efekt ze kolo sie przesuwa w jedna strone..
powoduje to bicie kola i problemy.
kazdy nawet plastikowy pierscien blokuje przesuwanie sie kola zanim je dokladnie dokrecisz..
otwory na sruby masz wieksze niz sruby.
przykrecajac jedna mocniej a reszta luzna masz efekt ze kolo sie przesuwa w jedna strone..
powoduje to bicie kola i problemy.
kazdy nawet plastikowy pierscien blokuje przesuwanie sie kola zanim je dokladnie dokrecisz..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...