[ALL] bolero et45 7j + 225/50/17 jakie dystanse
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
[ALL] bolero et45 7j + 225/50/17 jakie dystanse
Posiadam Bolerki 17'' et45 7j oraz oponki 225/50/17.
W poprzednim sezonie jeździłem na dystansach 8mm bez centrowania. Powyżej 100kmh pojawiało się delikatne bicie które drażniło mnie strasznie, a i zawieszenie też w końcu klęknie.. Bez tych dystansów 8mm obcierało z przodu o końcówkę.
Chciałbym pozbyć się tego bicia.
Najcieńsze dystanse z centrowaniem znalazłem 13mm:
http://allegro.pl/dystanse-13mm-audi-vw ... 85053.html
Zastanawia mnie czy nie będzie obcierało przy max skręconych kołach, bądź na większych nierównościach. Ma ktoś doświadczenia z tak szeroką i dość wysoką oponką?
Druga sprawa, czy możliwa jest jazda na innym rozmiarze dystansów na przedniej i tylnej osi, czy to już jest druciarstwo?
W poprzednim sezonie jeździłem na dystansach 8mm bez centrowania. Powyżej 100kmh pojawiało się delikatne bicie które drażniło mnie strasznie, a i zawieszenie też w końcu klęknie.. Bez tych dystansów 8mm obcierało z przodu o końcówkę.
Chciałbym pozbyć się tego bicia.
Najcieńsze dystanse z centrowaniem znalazłem 13mm:
http://allegro.pl/dystanse-13mm-audi-vw ... 85053.html
Zastanawia mnie czy nie będzie obcierało przy max skręconych kołach, bądź na większych nierównościach. Ma ktoś doświadczenia z tak szeroką i dość wysoką oponką?
Druga sprawa, czy możliwa jest jazda na innym rozmiarze dystansów na przedniej i tylnej osi, czy to już jest druciarstwo?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Aktualnie oponki ściągnięte i ranty felg robię na lustro. o sprzedaży nie ma mowy
Z oponką trochę zaszalałem, ale szukałem kompromisu pomiędzy wyglądem a komfortem. Komfort jest, wygląd jest, tylko to bicie na dystansach bez centrowania
Chyba że znajdę kogoś z "normalnym" dystansem na przymiarkę w okolicy
Z oponką trochę zaszalałem, ale szukałem kompromisu pomiędzy wyglądem a komfortem. Komfort jest, wygląd jest, tylko to bicie na dystansach bez centrowania
Chyba że znajdę kogoś z "normalnym" dystansem na przymiarkę w okolicy
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kornikbp, i to jest sensowna decyzja.na 7 cali 225 jest za szeroka.
swoja droga ja sie boje co ja odwale dzis.
moje zakupy to 225/50r17 na przod i 225/45 na tyl...co prawda fele inne wiec nie powinienem miec problemu..
swoja droga ja sie boje co ja odwale dzis.
moje zakupy to 225/50r17 na przod i 225/45 na tyl...co prawda fele inne wiec nie powinienem miec problemu..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ja mam 225/45 i przód i tył. Przednia felga ma szerokość 8 cali, et 60, i mam dystans 16mm który dostałem, i powiem że jest na styk, będę coś kombinował z dystansem może 20 mm.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Szwendacz filmowiec
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łosice / Marki
, a nawet podejrzewam ze chcac osiagnac idealne dopasowanie felgi do obrysu nadwozia inaczej sie nie da.kornikbp pisze: Druga sprawa, czy możliwa jest jazda na innym rozmiarze dystansów na przedniej i tylnej osi, czy to już jest druciarstwo?
to wyjdzie na plus estetyce ale na minus jakosci prowadzenia.w0jta5 pisze:Moim zdaniem dystans to dobre rozwiązanie, na tył dał bym 10-15mm szersze od przednich.
cytujac Wieszcza: "cozes odj@&$bal, Stefan??!!"Butterbean pisze:225/50r17 na przod i 225/45 na tyl...co prawda fele inne wiec nie powinienem miec problemu..
-
- Szwendacz filmowiec
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łosice / Marki
auto z szerzej rozstawionymi przednimi kolami prowadzi sie stabilniej, zwlaszcza w zakretach poniewaz wlasnie taka dysproporcja zmniejsza przechyly podczas ich pokonywania - pokaze to na ekstremalnych przykladach:
- Reliant Robin...
- ...i T-Rex
- Reliant Robin...
- ...i T-Rex
no coz, najwyrazniej Panowie z Ingolstadt podpierali sie czysta teoria projektujac nasz ulubiony pojazd w wersji szybszej i majacej odznaczac sie lepszym prowadzeniem...w0jta5 pisze:moje doświadczenie mówi co innego.
-
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-03-07, 12:03
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jelenia Góra
Dla mnie jest o tyle zadziwiające, że moje auto z dystansem +20mm na stronę zmontowane na tylnej osi prowadziło się równie stabilnie, lub nawet odrobinę stabilniej niż bez dystansu, żadnego negatywnego oddziaływania nie odczułem.
Auto to Merc W201.
A przedstawione przykłady są całkowicie skrajne.
Auto to Merc W201.
A przedstawione przykłady są całkowicie skrajne.
Ostatnio zmieniony 2012-03-17, 14:20 przez w0jta5, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Szwendacz filmowiec
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łosice / Marki
a dla mnie zadziwiajace jest ze przykladasz te sama miare do samochodu tak roznego konstrukcyjnie od W201. fizyka jest jedna dla wszystkich ale dywagujemy tu o C4 ktore, nie da sie ukryc, ma troche inny np. rozklad mas niz W201.w0jta5 pisze:Dla mnie jest o tyle zadziwiające, że moje auto z dystansem +20mm na stronę zmontowane na tylnej osi prowadziło się równie stabilnie, lub nawet odrobinę stabilniej niż bez dystansu, żadnego negatywnego oddziaływania nie odczułem.
Auto to Merc W201.
przyklady mialy byc skrajne
-
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-03-07, 12:03
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jelenia Góra
Tu jest całkowita racja. Dlatego też napisałem w jakim aucie miałem przyjemność tego myku doświadczyć.deejay.ftb pisze:a dla mnie zadziwiajace jest ze przykladasz te sama miare do samochodu tak roznego konstrukcyjnie od W201.
Dokładnie, ale czy poszerzenie tylnej osi o 20 czy 40mm przyniesie negatywny skutek?deejay.ftb pisze:fizyka jest jedna dla wszystkich ale dywagujemy tu o C4 ktore, nie da sie ukryc, ma troche inny np. rozklad mas niz W201.
Może wypowiedzieć się ktoś kto miał dystans na tyle w C4? Odczuł negatywne skutki jego zamontowania?
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
w0jta5, tu nie chodzi o negatywny skutek poszerzenia tylnej osi a o proporcje.Że tył szerzej niż przód.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...