Strona 1 z 2

[ALL] maksymalne felgi do 100 c4 avaant

: 2016-06-04, 18:35
autor: ruch1997
Witam. Rozważam kupno jakiś fajnych bucików do mojej niuni, zastanawiam się raczej nad jakimiś 19" lub 18". W zwiazku z tym mam kilka pytań. Jakiej szerokości mogę maksymalnie szukać felgi jak i opony. Zastanawiam sie na 19" audi sline z a8 d3. Tam jest 19" 8j et35, ewentualnie czy macie jakieś propozycje felg, ktore nie zrujnują grubości mojegoo portfelaa całkowicie. Pozdrawiam

: 2016-06-04, 21:05
autor: Rafał_93
ruch1997, w ośce A6 miałem na przymiarkę włożone 10.5j 18' ET60 i z tyłu siedziało to idealnie, z przodu przymierzałem 8.5j 18 ET55 i z 10mm jak by ET było mniejsze też by to pasowało. Co do felg o których piszesz to polecam użyć kalkulatora ET, zobaczyć co ile w którą stronę będzie wystawać i pomierzyć nadkola czy wejdzie czy nie. Gdzieś mam foto na tych felach, jak znajdę to się podzielę.

: 2016-06-05, 11:41
autor: ruch1997
Mam też inne pytanie. Z tego co zauważyłem to koła które teraz mam założone 195/65/15 praktycznie są na równo z błotnikiem, o ile nie wystają minimalnie. Zagraża to jakimś mandatem?

: 2016-06-05, 11:50
autor: Grzesiek_Cichy
ruch1997, jeśli koło nie wystaje poza obrys błotnika to mandat Ci nie grozi. Gorzej jak zaczyna wystawać wtedy może być problem. Pozdrawiam.

: 2016-06-05, 11:52
autor: ruch1997
Tyle to wiem, lecz zastanawiam się jakie szerokie mogą być oponki? 225? i jakie felgi 8.5j? zeby nie wystawaly

: 2016-06-05, 11:55
autor: mas0n
Mam 7,5 ET 38 i jest na równo z obrysem

: 2016-06-05, 11:57
autor: ruch1997
mas0n, czyli 8,5j nie ma szans:(

: 2016-06-05, 12:48
autor: Dawid2542
ruch1997, zależy jakie ET, ja miałem w secie 10J z tyłu ET 55 albo 60 nie pamiętam i nie wystawało

: 2016-06-05, 16:07
autor: hexman
Jak chcesz obniżyć to najpierw to zrób, a później szukaj "ekstremalnych" felg "na styk". U mnie 18" 8,5J ET45 wchodzi na styk.
Obniżając auto zawsze zrobisz z przodu negatyw - u mnie wyszło jakieś -2'.
Wiem, że wchodzi nawet 19' 8J na przód, ale z ET rzędu +/-35, do szerszych felg musisz mieć mocowanie końcówki drążka wewnątrz felgi, żeby nie haczyć o felgę - a więc już w grę wchodzi gwint - tutaj koszt jest znaczny.
Kolejna rzecz - błotniki z eski z przodu - to zawsze jakieś 2cm więcej do manewrowania.

Jest bardzo dużo zmiennych, które w ostatecznym rozrachunku mają wpływ na efekt finalny. Przy obniżeniu takim jak ja mam (a nie pytaj ile siadło, bo po 8-9cm przestałem liczyć) wiem, że do zwykłego błotnika nie wejdzie nic więcej w 18" niż 8,5J ET45 z oponą 215/45.

: 2016-06-06, 17:02
autor: mas0n
Dawid2542, ET chyba też niewiele poratuje bo jest blisko drążków, więc niewiele można wsunąć koła do środka

: 2016-06-06, 17:18
autor: Dawid2542
mas0n, ano dokładnie, z przodem jest lipa, ja dawałem 8,5J ET 55 i dystans 30mm i koło było schowane, ale miałem błotniki eskowe a to zawsze 3 cm szerzej na stronę

: 2016-06-12, 22:52
autor: daro45
da się więcej :D
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c4-142k ... 54069.html
wszystko zalezy od fantazji :D

: 2017-02-27, 18:45
autor: ruch1997
Przybliżam się już do zakupu na lato i konkretnie chodzi mi o te felgi

Obrazek


8J et 35 i do tego oponki 225/40/18? Podejdą czy musza szukać 215/45/18?
zawieszenie i błotniki oryginalne :)

[ Dodano: |27 Lut 2017|, o 18:47 ]
Ewentualnie, czy ma ktoś taki setup u siebie na śląsku i kiedyś troche czasu, żeby przełożyć i sprawdzić oczywiście odpłatnie :)

: 2017-02-27, 20:17
autor: Danon
Ruch ja mam 8J et 45 i opony 225 40 18. Jezeli masz ochote przymierzyc to zapraszam. :ok:

: 2017-02-28, 22:40
autor: ruch1997
Danon, podeslij na priva jakieś namiary do siebie i jak znajdę chwilę wolnego to podjade :)