[FWD] Charakterystyka tylnego zawieszenia
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
[FWD] Charakterystyka tylnego zawieszenia
Witajcie. Ponoć nasze auta są komfortowe a jak to jest z tym zawieszeniem z tyłu , mam avanta wymieniłem amortyzatory na sachs gazowo-olejowe , odboje osłony i mocowanie amortyzatora ,tuleje tylnej belki lemforda. wszystko było jeszcze oryginalne i drażni mnie jazda po np. płytach drogowych płytach yomb starych gdzie w miejscach dylatacji strasznie nie przyjemnie dudni , straszny rezonans i czuć na siedzisku stukot . A jak u was to wygląda? czy może to ten drążek poprzeczny który jest na tylnej belce . Niby koleś na sprawdzaniu amortyzatorów na stacji diagnostycznej powiedział że sprawność ich to 55% wiec pomyślałem że to wina tylnych tulei ale po wymianie dalej słaby komfort .Pozdrawiam!
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
jakie masz kola?opony?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
Nie ten rozmiarTedi pisze:zimówki 195/60/r15
Ma byc
195/65r15 lub
205/60r15
Teraz ci napewno prędkościomierz dużo zawyża.
Odnośnie procent zużycia amorków na stacji diagnostycznej-te dane se można o kant d..y rozbić!!!
Mi na nowych amorkach tylnich(kraft) pokazalo 45 sprawnosci,a auto po wymianie trzyma jak przyklejone i nic nie buja,nie to co stare,skakal caly po drodze. Na starych zużycie bylo 67/69 %.
Wiele czynnikow jeszcze ma znaczenie podczas pomiaru tą maszyną.
Rodzaj opon(zimowe,letnie,runflat),
Ciśnienie(!)
Ilość bieżnika,
Rodzaj sprężyn(sportowe lub ori komfort)
Lub czy jest pusty bak czy pelny.
Ostatnio zmieniony 2013-11-09, 13:53 przez dariodario, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Chyba wiem co dolega mojej niuni sprawdzałem jaki amortyzator był oryginalny zczytując numery i był to 4a0513031c gdzie ponoć jest do obniżonego zawieszenia a ja zamontowałem amortyzator do standardowego zawieszenia i fakt że po skręceniu amortyzatorów to jak samochód jest podniesiony to jest z 1 cm luzu pomiędzy sprężyną a mocowaniem amortyzatora przy ściąganiu starego amorka tego nie było ale jak opuszczę lewarek to normalnie leży. co może się stać właśnie montując amortyzator standardowy zamiast obniżonego ? pozdrawiam!