[FWD] amortyzatory

Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

w końcu ktoś napisał coś co chciałem usłyszeć :D Dziękować. hehe. Przód na wiosnę też zmienię na B4
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 18:39 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
LukQQu
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: LukQQu »

Nie ma sprawy! :mrgreen: Ja teraz mam dylemat z przodem bo myślę nad Sachs Advantage i Kyb ultra-sr. Szukam kogoś kto ma takowe u siebie żeby się podzielił opinią :mrgreen:
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

gavotte pisze:hubos21, wtedy jeszcze nie myślałem o glebie, założenie było takie "ma być komfortowo i chciałem żeby to troche podziałało"

GTR34, tak myślałem kiedy to się mnie czepisz :-P nie napisałem, że się nie da tylko że amory gazowe tzw. sportowe mają krótszy skok tłoka. Moim zdaniem do krótszych sprężyn powinno się zamontować krótsze amorki, ze względu na to że amorek będzie pracował dużo krótszym skoku, do tego się przeniesie ten skok w dół amorka co go szybciej wykończy. Ewentualnie skrócić same tłoczysko
To jest akurat bzdura i to bardzo wielka. Pokaż mi amortyzatory do C4 o krótszym skoku tłoka ? Ta technix'owy wynalazek ? Nie prawda, wcale nie mają krótszego skoku od ori. Jeden kolega z forum to potwierdził. Bilstein B4,B6 też nie mają krótszego skoku! Dopiero B8 ma skrócony skok, amortyzatory które kosztują grubo ponad 500 za sztukę a są tak twarde, że buda po roku będzie żyła własnym życiem jak to powiedział Butterbean :ok: A o cięciu i skracaniu, gwintowaniu tłoczyska amortyzatora to już w ogóle się nie wypowiem, druciarstwo niesamowite, przecież to jest element zawieszenia.. Bezpieczeństwo...
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

LukQQu pisze:Nie ma sprawy! :mrgreen: Ja teraz mam dylemat z przodem bo myślę nad Sachs Advantage i Kyb ultra-sr. Szukam kogoś kto ma takowe u siebie żeby się podzielił opinią :mrgreen:
szukając opinii o B4kach przeglądałem liczne fora różnych marek i te ultra-sr są podobno bardzo twarde, Sachs Advantage zawsze uchodził za najlepszy amor pod glebę i chyba nadal się to nie zmieniło, B6 i B8 to już są bardziej do sportu nie na ulicę, chyba, ze ktoś lubi
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 20:00 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

GTR34 pisze:druciarstwo niesamowite
a posadzenie na odbojach tak jak było w twoim wypadku uznajesz za złoty środek? :mrgreen:
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

gavotte pisze:
GTR34 pisze:druciarstwo niesamowite
a posadzenie na odbojach tak jak było w twoim wypadku uznajesz za złoty środek? :mrgreen:
Dlaczego skrócenie trzpienia od amorka i nagwintowanie to jest druciarstwo ? dla mnie większym druciarstwem jest nie skrócenie tłoka przez co amorek cały czas masz te 6cm wciśnięty mocniej niż powinien być.... :mrgreen:
Jak jesteś w stanie nagwintować odpowiedni gwint z odpowiednią precyzją to dla mnie nie jest to druciarstwem tylko polepszeniem charakterystyki PRAWIDŁOWEJ pracy amorka ;) ;)
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 20:48 przez wolfik0, łącznie zmieniany 1 raz.
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

wolfik0, też bym się pod tym podpisał :mrgreen: właśnie o to chodziło
Awatar użytkownika
pawlo12
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 93
Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawlo12 »

Panowie a czy talerzyk z amorków kayaba jest ściągany???czy da sie go przełożyć?
Aha i niektóre amorki mają z dołu mają długą tulejke przez którą śróba przechodzi a niektóre nie??
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 21:04 przez pawlo12, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Tulejkę na gwint tak ? Jest to tulejka właśnie dzięki której masz regulacje czyli jak masz 1BA to dajesz tą tulejkę na gwint i skręcasz jak masz 1BA to nie dajesz tej tulejki przez co masz te 2cm więcej wystaje gwint= prawidłowa praca pod oryginalnym zawiasem sportowym
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
pawlo12
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 93
Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawlo12 »

Chodzi mi o dolną śróbę która przechodzi przez dolne mocowanie amortyzatora
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Aa :mrgreen: No to z tą tulejką to już zależy od producenta... jeden dodaje tulejkę, bo za za duży otwór w poduszce a inne mają pod wymiar ori śruby i nie potrzebne jest :ok:
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
pawlo12
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 93
Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawlo12 »

ta tulejka jest chyba nastałe bo wystaje z obu stron dolnego mocowania,a w sachsach tego niema :-| Więc jak je przykręce :?: a i jeszcze te talerzyki pod sprężyny czy z kayaby są ściągane :?:
Awatar użytkownika
LukQQu
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: LukQQu »

Wiecie może czy nie stracę gwarancji na te Sachsy przy założonej glebie? Bo Kyb to chyba jest robiony własnie pod obniżone zawieszenie? Jak się mylę to wyprowadźcie mnie z błedu :-P
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

gavotte pisze:a posadzenie na odbojach tak jak było w twoim wypadku uznajesz za złoty środek? :mrgreen:
Idź na forum RACEISM, albo EastStance.. Tam każdy jeden, który ma spas opona-nadkole ma posadzone 4 koła na odboju, żeby właśnie nie tarło.. Jeszcze mało wiesz o glebie, ale słowo GLEBA mnie już mało interesuje. Wyrastam z tego na szczęście.
wolfik0 pisze:Dlaczego skrócenie trzpienia od amorka i nagwintowanie to jest druciarstwo ? dla mnie większym druciarstwem jest nie skrócenie tłoka przez co amorek cały czas masz te 6cm wciśnięty mocniej niż powinien być.... :mrgreen:
Jak jesteś w stanie nagwintować odpowiedni gwint z odpowiednią precyzją to dla mnie nie jest to druciarstwem tylko polepszeniem charakterystyki PRAWIDŁOWEJ pracy amorka ;) ;)
Widziałeś żeby ktoś tak robił ? Dlaczego producenci amortyzatorów nie produkują amortyzatorów specjalnie np. do springów -60 i tylko do takich ? Bo nie ma takiej potrzeby, co za różnica amortyzatorowi olejowemu czy pracuje on przy sprężynie seryjnej, czy przy -40 ? To, że jest 4 centy wciśnięty bardziej niż powinien, w niczym mu nie przeszkadza. Spełnia on swoje zadanie? Spełnia, nie wiem w czym macie problem z tym skracaniem tłoczysk amortyzatorów... Chyba, że gavotte, obetnie eibach'y i jak podniesie koło na lewarku będzie mógł ze sprężyną robić co chciał :-P Wtedy przyznam rację, że trzeba skrócić tłoczysko...

[ Dodano: 2014-02-07, 00:58 ]
LukQQu pisze:Wiecie może czy nie stracę gwarancji na te Sachsy przy założonej glebie?
Oczywiście, że nie.
LukQQu pisze:Bo Kyb to chyba jest robiony własnie pod obniżone zawieszenie? Jak się mylę to wyprowadźcie mnie z błedu :-P
Nie, KYB jest robiony do seryjnych zawiasów. Były KYB Ultra SR specjalnie dedykowane do zawieszeń sportowych.
Awatar użytkownika
LukQQu
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: LukQQu »

GTR34, własnie o Kyb Ultra-SR mi chodziło, w drugim poście od góry na tej stronie to napisałem :mrgreen: No nic to pokombinuję jeszcze co wybrać :-P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”