Strona 1 z 1

[FWD] Zawieszenie + 17'tki pod 300KM

: 2017-07-04, 17:15
autor: M4G1K
Witam wszystkich po dłuższej przerwie i dłubaniu w autku postanowiłem zakończyć z grubsza projekt swojej A6 C4. Obecnie auto jest w warsztacie i zdecydowałem się na 300 + KM więc sporo rzeczy mam do zmiany ( obecnie 200 KM było dało radę na serii jeździć jakoś ).

Czytam i czytam i ciężko na coś się zdecydować. Chciałbym by ktoś mi napisał jakiś sensowny setup pod Avanta na ośce A6. Sprężyny + amorki + felgi 17" co by przypasowało i nie tarło wiadomo komfort jakiś chcę zachować. Hamulce też do roboty więc 312 wejdą prawdopodobnie z serwem od B6.. Kolor biały autka bez chromów więc czy zna ktoś ładną felgę w kolorze czarnym np co by z amorkami i sprężynami ładnie się spasowała w samochodzie ? :)

Silnik 1.8t więc dosyć lekka jednostka stąd sporo dylematów.

: 2017-07-04, 21:20
autor: hubos21
Ja bym dał pro kita Eibacha i Bilsteina B4 ale koła 16tki

: 2017-07-05, 14:36
autor: M4G1K
Ten zestaw z wyżej co napisał Hubos jest optymalnym rozwiązaniem...

Np ?
Sprężyny

Mam wrzucony silnik 1.8t ,który jest lżejszym silnikiem niż 2.0l ACE co był w aucie. 1.8 ADR też nie widzę. W opisie najmniejszy jaki widzę to 2.3E będzie to banglać u mnie czy między tyłem ,a przodem będzie różnica wysokościowa ?

: 2017-07-05, 15:01
autor: afro89
M4G1K, Czego oczekujesz od zawieszenia w Twoim samochodzie????
Jak dobrej gleby to nie bardzo
Jak kompromisu pomiędzy wyglądem a komfortem to eibach jak najbardziej

Po drugie jak chcesz aby C4 szło jak po sznurku w szybkich zakrętach to niskie i twarde zawieszenie to nie wszystko, przydały by się także stalowe tuleje do przednich sanek + poliuretan.

: 2017-07-07, 10:09
autor: M4G1K
Kompromisu raczej szukam rajdówki z tego nie robię w tej chwili samochód przy mocniejszym hamowaniu nurkuje dosyć mocno( ori dobite amorki + sprężyny już trochę komfort ) więc chcę go usztywnić trochę i poczuć lepszą sterowność zachowując komfort i lekko go obniżyć. Kolejne modyfikacje można potem teraz ważniejsze są sprężyny+ amortyzatory. Felgi na 17 typowo do przyczepności i wstawienia 312 tarcz. Nie zastanawiałem się nad tym wcześniej ,a teraz do końca tyg muszę już wsio zamówić stąd też lekki pośpiech i tak lista zmian jest naprawdę długa i kupiłbym za to drugie auto hehe


Czy ktoś ogarniał temat sprężyn Eibach Pro Kit w 1.8 ADR ?? Wg opisu wszędzie jest min 2,3 l ,a to jednak trochę KG lżej + z tyłu siedzi butla LPG niepodpięta ,ale docelowo będzie więc może wyjść z tego niezły bubel..

: 2017-07-07, 15:06
autor: void
M4G1K pisze:Czy ktoś ogarniał temat sprężyn Eibach Pro Kit w 1.8 ADR ?? Wg opisu wszędzie jest min 2,3 l ,a to jednak trochę KG lżej + z tyłu siedzi butla LPG niepodpięta ,ale docelowo będzie więc może wyjść z tego niezły bubel..
2,3 E i 2,4 D występowało jedynie w 100 C4. Butla nie będzie miała dużego wpływu na dociążenie tyłu. Przód obniżasz o 35 mm, tył 30 mm, więc nie powinno być "motorówki".

PS. 300 KM w ośce? :shock:

: 2017-07-08, 17:27
autor: M4G1K
Tak kiedyś wsio na q się przełoży lecz to trochę potrwa...

: 2017-07-08, 20:50
autor: void
Taniej i mniej pracy będzie znaleźć zdrową budę z quattro niż bawić się w przekładkę.

: 2017-07-09, 13:16
autor: M4G1K
void pisze:Taniej i mniej pracy będzie znaleźć zdrową budę z quattro niż bawić się w przekładkę.
Dokładnie o tym myślałem za duży skrót myślowy poleciał 8)