[FWD-MAN.] Przegub zewnetrzny dokrecanie

Wszystko co związane z w/w kategorią.
Rafal200
Mechanik
Mechanik
Posty: 144
Rejestracja: 2018-05-06, 18:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość
Otrzymał podziękowań: 1 raz

[FWD-MAN.] Przegub zewnetrzny dokrecanie

Post autor: Rafal200 »

Witam panowie w jaki sposob sie zakreca przegub zewnetrzny chodzi mi jak samochod jest na lewarku czy na oposzczonych kolach i wtedy zakrecac??
Awatar użytkownika
lukaszz2369
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
Imię: Łukasz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Konin
Płeć:

Post autor: lukaszz2369 »

Najlepiej jak jest na kołach bo nie będzie się obracać. Ogólnie to bez różnicy ważne tylko żeby było dokręcone.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3579
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

noiprzod dokrecasz naprawde z jajami.rura 2 m
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Rafal200
Mechanik
Mechanik
Posty: 144
Rejestracja: 2018-05-06, 18:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafal200 »

Butterbean, tak i później łożyska do wymiany
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 770
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k

Post autor: Dodek »

Rafal200 pisze:Butterbean, tak i później łożyska do wymiany
Jak sie nieznasz to siedź cicho.
Wg elsy - jest tam 120 Nm i 180 stopni ,
Butter dobrze radzi jak ktoś nie ma klucza to trzeba doebac rurą 2m, nawet jak ktoś dokreca to wg instrukcji - przełamanie 180; to nie jest robota bez gazurki - ja użyłem też takiej min 2m. - realnie daje to moment ok 350nm - bo zwykły klucz udarowy 300 nie daje rady - dopiero 400nm to puszcza
AEL INSIDE
Rafal200
Mechanik
Mechanik
Posty: 144
Rejestracja: 2018-05-06, 18:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafal200 »

Pisze bo widzialem taki przypadek, mam klucz dynamometryczny i dokrecilem 200nm i jest git
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 770
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k

Post autor: Dodek »

spierdoliłeś naprawe 200nm to za mało
AEL INSIDE
Rafal200
Mechanik
Mechanik
Posty: 144
Rejestracja: 2018-05-06, 18:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafal200 »

Dodek, jakos jezdze jest dobrze a wedlug ciebie jakie dokrencenie powino byc
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 770
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k

Post autor: Dodek »

Gość jest chyba niewidomy ma jak byk napisane i 5x bedzie sie pytał....
Fabryczny program serwosowy Elsa WIN do Audi mówi - moment dokrecania 120 Nm i 180 stopni
AEL INSIDE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Półosie i przeguby”