Witam ponownie po kilku latach nieaktywności Chce kupić 4.2 w automacie z uszkodzona skrzynia. Po rozgrzaniu oleju skrzynia przestaje pracować. Nie chcą za bardzo się brać za regenerację a na szybko nic nie znalazłem z używki. Przekładał ktoś z was na manuala ? bo niby jest to wykonalne i o ile sama skrzynia to nie jest wielki problem to interesuje mnie jak jest z resztą i opinie czy warto to robić czy lepiej odpuścić temat
Edit.
Generalnie chodzi o to auto https://www.olx.pl/oferta/audi-a6-c4-s6 ... c131ee1002 może ktoś widział oglądał ?
[Inne] Przekładka automatu na manual 4.2
-
- C4 Autorytet
- Posty: 293
- Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
[Inne] Przekładka automatu na manual 4.2
Ostatnio zmieniony 2019-04-30, 10:25 przez lipton, łącznie zmieniany 1 raz.
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
przy 4hp24 masz inny (szerszy) tunel. kwestia czy bedzie miejsce na dodatkowy pedał, w zwykłej c4 przekładając automat na manual musisz mieć: skrzynię manualną sprzęgło, wał napędowy, opcjonalnie dyfer jeżeli przełożenia są inne niz skrzynia, półosie przód, pedały, hydraulika, czujnik położenia wału chyba, no i w tunelu musisz zrobić otwór i wrzucić wybierak
inna sprawa co chcesz tam wrzucić, niby można z ael Q lub c5, ale brak wyjścia na chłodzenie oleju (które jest naturalnie w skrzyni CMG)
inna sprawa co chcesz tam wrzucić, niby można z ael Q lub c5, ale brak wyjścia na chłodzenie oleju (które jest naturalnie w skrzyni CMG)
Ostatnio zmieniony 2019-04-30, 15:53 przez kornikbp, łącznie zmieniany 2 razy.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
dyfer zostaje
w obuwiu roboczym ciezko bedzie operować gazem
skrzynia w trase to C5 v6tdi tez posiadaja ori wymiennik cieplny jak seryjne 4.2 ale nie jest wymagane do c4 komplet z AEL wał skrzynia wybierak dzwignie nozne i najgorszy zamach czujniki połozenia wału zostaja w tym samym miejscu
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=863 pierwsza przekładka jakiej dokonałem
w obuwiu roboczym ciezko bedzie operować gazem
skrzynia w trase to C5 v6tdi tez posiadaja ori wymiennik cieplny jak seryjne 4.2 ale nie jest wymagane do c4 komplet z AEL wał skrzynia wybierak dzwignie nozne i najgorszy zamach czujniki połozenia wału zostaja w tym samym miejscu
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=863 pierwsza przekładka jakiej dokonałem
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
lipton, mozliwe ze pierwsze skrzynie w D2 94-95rok są oparte na naszych bo tam też 4hp24
ale czy bedzie P&P i zgra sie z kompem od nas wątpie
ale czy bedzie P&P i zgra sie z kompem od nas wątpie
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS