[A6-2.5TDI AEL] Rosnąca temperatura płynu chłodniczego
: 2015-06-03, 16:34
Witam, pogoda dzisiaj okazała trochę za dużo serca i widziałem na termometrze 38 stopni. Pojawił się problem z temperaturą cieczy chłodzącej, mianowicie w korku jak stoję z włączoną klimą wskazówka temperatury leci na kreskę przed 120 stopni... Jak wyłączę klimę i dam sam nawiew na HI spada po minucie do 90 stopni i tak trzyma. Z wyłączonym w ogolę nawiewem w korku delikatnie poza kreskę 90 stopni wychodzi. Włączony nawiew temperatura ustawiona na 22 stopnie to samo co z wyłączonym.
Błędy Vag:
Address 01: Engine Labels: 4A0-907-401.lbl
Part No: 4A0 907 401 AD
Component: 2,5l R5/2VT EDC AT D30
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: 5FC7BDA5DD26BD1
3 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Readiness: N/A
Address 08: Auto HVAC Labels: 4A0-820-043.lbl
Part No: 4A0 820 043 K
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00053
Shop #: WSC 02324
VCID: 2143FB5DABD2CB1
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
(na wyświetlaczu klimy błąd 15.7)
http://vaglog.pl/log_219793.html - na początku włączony nawiew z klimą na 22 stopnie 4 kreski szybkości potem HI bez klimy maks nawiew i na koniec LO z klimą maks nawiew. Stałem na pustym placu w słońcu. Termometr pokazywał jakieś 34 stopnie.
Czujniki temperatury wymieniane w zeszłym roku. Płynu chłodniczego nie ubywa, poziom w zbiorniczku stały. Temperatura oleju na zegarach też cały czas w normie. Chłodnica cała gorąca, węże też. Wentylatory też się załączają jak trzeba.
Gdzie szukać przyczyny? Czy może przy takiej temperaturze na zewnątrz tak powinno być? Chociaż już nie raz takie temperatury były i takich objawów nie zaobserwowałem...
Błędy Vag:
Address 01: Engine Labels: 4A0-907-401.lbl
Part No: 4A0 907 401 AD
Component: 2,5l R5/2VT EDC AT D30
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: 5FC7BDA5DD26BD1
3 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Readiness: N/A
Address 08: Auto HVAC Labels: 4A0-820-043.lbl
Part No: 4A0 820 043 K
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00053
Shop #: WSC 02324
VCID: 2143FB5DABD2CB1
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
(na wyświetlaczu klimy błąd 15.7)
http://vaglog.pl/log_219793.html - na początku włączony nawiew z klimą na 22 stopnie 4 kreski szybkości potem HI bez klimy maks nawiew i na koniec LO z klimą maks nawiew. Stałem na pustym placu w słońcu. Termometr pokazywał jakieś 34 stopnie.
Czujniki temperatury wymieniane w zeszłym roku. Płynu chłodniczego nie ubywa, poziom w zbiorniczku stały. Temperatura oleju na zegarach też cały czas w normie. Chłodnica cała gorąca, węże też. Wentylatory też się załączają jak trzeba.
Gdzie szukać przyczyny? Czy może przy takiej temperaturze na zewnątrz tak powinno być? Chociaż już nie raz takie temperatury były i takich objawów nie zaobserwowałem...