A więc mam taki problem , że cieżko odpala na zimnym trzeba go krecić z 5-10sek a jak jest ciepły to (prawie) na strzała odpala, a gdy sie kreci go raz chwile i potem drugi raz to szybko akumulator pada czy to może być wina akumulatora , że tak cieżko pali? a druga sprawa kontrolki świeć wgl nie gasną przekrecam kluczyk czekam czekam i caly czas sie swieca a kontrolka od świec to chyba tak miga.
Proszę o pomoc bo niedługo bd chłodzniej to już pewnie wgl nie bd odpalał ;/
Dodam jeszcze , że mojego ojca kolega chcial podloczyc go pod komputer i sie nie dało...
edit@ jak zły dział to proszę moderatora o przeniesienie
[100 C4] kilka problemów z Audi 100 ;/
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-08-11, 08:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
[100 C4] kilka problemów z Audi 100 ;/
Ostatnio zmieniony 2013-08-11, 09:35 przez Daniel c4 2.5, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
Jak lepiej pali latem niż zimą to może to już problemy z kompresją silnika? Wypadałoby zmierzyć ten parameter.
Jakiej pojemności i z jakim prądem rozruchowym masz akumulator?
Czy weryfikowany był stan alternatora? Jak jest zajechany potrafi utrudniać rozruch.
Czy zmieniane były świece?
Jakiej pojemności i z jakim prądem rozruchowym masz akumulator?
Czy weryfikowany był stan alternatora? Jak jest zajechany potrafi utrudniać rozruch.
Czy zmieniane były świece?
Ostatnio zmieniony 2013-08-11, 09:57 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.