[A6 C4 2,5 TDI AEL] Przerobienie układu wydechowego DUAL.
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
[A6 C4 2,5 TDI AEL] Przerobienie układu wydechowego DUAL.
Witam Panowie.
Od tygodnia jak widmo chodzi za mną wizja duala w moim AEL-u.
Spowodowane to jest tym, że podjarałem się na maxa tym jak zrobił to Butterbean.
Ustaliliśmy oboje już, że nie będzie to małpowanie pomysłu a kolejna przeróbka.
Do rzeczy.
Przede wszystkim pierwsze pytanie brzmi następująco.
Czy waszym zdaniem silnikowi R5 przystoi robić DUAL?
Dopiero jak odpowiemy na to pytanie rozważymy kolejne. Przedstawiam kilka zdjęć z okolic tłumika:
Dawca układ z A6 C6 3,0TDI (elementy zaznaczone na zdjęciu):
Rurkę na drugi bok naturalnie puściłbym za zderzakiem. Jest tam sporo miejsca także zmieści się spokojnie. Ucho do mocowania gumą dospawałbym do haka holowniczego, który byłby obok drugiego wylotu. Trzeba by było wyciąć identyczną dziurę na tę rurę jaka jest w oryginale po lewej stronie.
Przeróbkę przeprowadzałbym sam w asyście doświadczonego "spawacza". Jak myślicie operacja warta i opłacalna? Jeśli chodzi o $$ to groszowa sprawa. Bardziej mi chodzi o cięcie, spawanie i przerabianie elementów zarówno układu wydechowego jak i karoserii.
Inne pytanie to czy przedłużony drugi wylot z tłumika na drugą stronę nie zaburzy niczego w cyrkulacji spalin?
Czekam na opinie. Jeżeli więcej będzie pozytywnych głosów. Oraz uświadczycie mnie w przekonaniu, że jest to wykonalne to w nast tygodniu zabieram się tę "rzeźbę".
Od tygodnia jak widmo chodzi za mną wizja duala w moim AEL-u.
Spowodowane to jest tym, że podjarałem się na maxa tym jak zrobił to Butterbean.
Ustaliliśmy oboje już, że nie będzie to małpowanie pomysłu a kolejna przeróbka.
Do rzeczy.
Przede wszystkim pierwsze pytanie brzmi następująco.
Czy waszym zdaniem silnikowi R5 przystoi robić DUAL?
Dopiero jak odpowiemy na to pytanie rozważymy kolejne. Przedstawiam kilka zdjęć z okolic tłumika:
Dawca układ z A6 C6 3,0TDI (elementy zaznaczone na zdjęciu):
Rurkę na drugi bok naturalnie puściłbym za zderzakiem. Jest tam sporo miejsca także zmieści się spokojnie. Ucho do mocowania gumą dospawałbym do haka holowniczego, który byłby obok drugiego wylotu. Trzeba by było wyciąć identyczną dziurę na tę rurę jaka jest w oryginale po lewej stronie.
Przeróbkę przeprowadzałbym sam w asyście doświadczonego "spawacza". Jak myślicie operacja warta i opłacalna? Jeśli chodzi o $$ to groszowa sprawa. Bardziej mi chodzi o cięcie, spawanie i przerabianie elementów zarówno układu wydechowego jak i karoserii.
Inne pytanie to czy przedłużony drugi wylot z tłumika na drugą stronę nie zaburzy niczego w cyrkulacji spalin?
Czekam na opinie. Jeżeli więcej będzie pozytywnych głosów. Oraz uświadczycie mnie w przekonaniu, że jest to wykonalne to w nast tygodniu zabieram się tę "rzeźbę".
Ostatnio zmieniony 2011-08-02, 13:13 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ty.... oboje to mozesz ustalac ze swoja kobieta i ustalac my mozemy obaj ustalic.
[ Dodano: 2011-08-02, 14:21 ]
1.za ta naklejke z a6 klubu to cie spacyfikuje w niedziele...wiesz jak sie usuwa tatuaze?zabiore papier scierny jak srubokretem bedzie ciezko zdrapac...
2.co sie mazesz jak baba?tnij spawaj i dopiero bedziemy oceniac....tak jak rozmawialismy wykorzystacj koncowki z c6 lub allroada.pamietaj ze musza byc zagiete...mysle ze te rury moga byc zbyt grube...
co moze byc zaburzone w cyrkulacji spalin?przeciez to juz ujscie i spaliny maja bardzo male cisnienie...wiec nie ma klopotu zadnego...
3.bardziej bym sie martwil o dyfuzory dociskajace nadwozie przy predkosciach ponad 250km/h moze ci unosic tyl auta...zartuje....
[ Dodano: 2011-08-02, 14:22 ]
4.aha to i tak bedzie malpowanie....
[ Dodano: 2011-08-02, 14:21 ]
1.za ta naklejke z a6 klubu to cie spacyfikuje w niedziele...wiesz jak sie usuwa tatuaze?zabiore papier scierny jak srubokretem bedzie ciezko zdrapac...
2.co sie mazesz jak baba?tnij spawaj i dopiero bedziemy oceniac....tak jak rozmawialismy wykorzystacj koncowki z c6 lub allroada.pamietaj ze musza byc zagiete...mysle ze te rury moga byc zbyt grube...
co moze byc zaburzone w cyrkulacji spalin?przeciez to juz ujscie i spaliny maja bardzo male cisnienie...wiec nie ma klopotu zadnego...
3.bardziej bym sie martwil o dyfuzory dociskajace nadwozie przy predkosciach ponad 250km/h moze ci unosic tyl auta...zartuje....
[ Dodano: 2011-08-02, 14:22 ]
4.aha to i tak bedzie malpowanie....
Ostatnio zmieniony 2011-08-02, 14:14 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- garo
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: TBB
Przyszła moda na duala Mi się to podoba, ale chyba nie będę robić bo za chwile to wszyscy będą mieć a ja będę mieć unikatowy bo ori
szybki-ens znając Ciebie to i tak to zrobisz
szybki-ens znając Ciebie to i tak to zrobisz
Moja OOOO http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=99
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ja po 16 odbieram koncowki owale do poprawki wiec jutro zmiana bedzie...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Czegoś nie kumam. Obie str będą "w dół" skierowane jak ori?Butterbean pisze:pamietaj ze musza byc zagiete
Jeśli takie rozwiązanie ma być to lepiej nic nie rób. Albo proste (najlepiej podwójne) albo w ogóle... po co robić duala z "garbatymi nosami" W nowszych modelach Audi ze wstydu chowa te nosy pod zderzaki jak najgłębiej.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
J.A.G, ale wiesz jak fajnie wglada puszczenie baka z diesla na swiatlach z akich spuszczonch rurek?duzo lepiej niz kleby dymu w gore...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
J.A.G,
w takim razie co byś proponował. Proszę o jakieś propozycje końcówek.
Też na początku myślałem o podwójnych na stronę.
[ Dodano: 2011-08-03, 09:36 ]
Ja myślałem o takich wcześniej:
http://allegro.pl/koncowka-koncowki-tlu ... 21968.html
http://allegro.pl/koncowka-koncowki-tlu ... 63947.html
Pisi ma do opylanie takie dwie:
w takim razie co byś proponował. Proszę o jakieś propozycje końcówek.
Też na początku myślałem o podwójnych na stronę.
[ Dodano: 2011-08-03, 09:36 ]
Ja myślałem o takich wcześniej:
http://allegro.pl/koncowka-koncowki-tlu ... 21968.html
http://allegro.pl/koncowka-koncowki-tlu ... 63947.html
Pisi ma do opylanie takie dwie:
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
To zabiłeś mi ćwieka. Ogólnie wolałbym, żeby końcówki były zagięte w dół. Od początku myślałem o dwóch na stronę ale pan masło wyperswadował mi ten pomysł. Teraz z kolei ty powróciłeś mi w niego wiarę i jestem w kropce. Na pewno chce by były zagięte w dół. To nie ulega wątpliwości.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
dzięki J.A.G, może ktoś jeszcze by się wypowiedział?
Ostatnio zmieniony 2011-08-04, 18:43 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
sluchaj sie starszych o madrzejszych...
z zalozeniem tego c pokazales wyzej bedziesz mial niejaki problem.rury z tlumika wychodza dwie wiec zewnerzna jest mocno na zewnatrz auta...wtedy albo ja ciac dawac 2 centymetrowe przesuniecie na srodek alebo na chama dociskac wydech do podlogi kola zapasowego.a tymbardziej ajk bedziesz chcial zalozyc na nia taka szeroka koncowke.nierealnie...
z zalozeniem tego c pokazales wyzej bedziesz mial niejaki problem.rury z tlumika wychodza dwie wiec zewnerzna jest mocno na zewnatrz auta...wtedy albo ja ciac dawac 2 centymetrowe przesuniecie na srodek alebo na chama dociskac wydech do podlogi kola zapasowego.a tymbardziej ajk bedziesz chcial zalozyc na nia taka szeroka koncowke.nierealnie...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...