[ALL] Podgrzewanie płynu chłodzącego

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategorii a jest związane z silnikami wysokoprężnymi.
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Ja nie chce miekkiego startu, moje swieczki biora chyba wiecej niz 20-25A ;) Pozostańmy przy przekaznikach. To nie wzmacniacz by miekki start zapobiegl pukania w membranie glosnika ;p
Ostatnio zmieniony 2012-12-09, 22:58 przez various, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

msk pisze:kk84, Panie jak już coś to moc, to jest oporność x kwadrat prądu :-P, a do tego dochodzą inne rzeczy, ale to było tak dawno temu że muszę sobie przypomnieć wszystko :-D
Racja. Nawet jeżeli ... 16^2 = 256 * 0,0175 = 4,48W :mrgreen:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Brzmicie coraz ciekawiej :ok:
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

I niezrozumiale jak dla mnie :-P
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

J.A.G, afro89, siedzieć grzecznie i słuchać :-P.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Temat na szczęście nie umarł. Dziś uruchomiłem prototyp. Wygląda nieco ..hmm.. rachitycznie . Obrazek Obrazek

Generalnie największy kłopocik był z dostrojeniem układu do załączania poszczególnych progów grzania ale wydało :ok:

Stay tuned :!:
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

To co zamówienia składamy ?? :) Dobra robota chłopaki :) msk pamiętaj, że nie wymigasz się i zakładasz to u mnie :) :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

O! zasilacz z wiatraczka Unitra :mrgreen: Testuj panie i zdawaj relacje :ok:
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Generalnie skończyłem "kalibrowanie". W roli świeć żarowych żaróweczki 12V 5W :-P. Ustawiłem to tak : czujnik temp. zewn. wiadomo, długi kabel i won za okno w kuchni, czujniki (termistory) w garnku z wodą i termometrem. Gotujemy wodę czytaj okupacja kuchenki. Progi grzania to : do temp. otoczenia - 35*C 3 świece, 35 - 45*C 2 świece, 45 - 60*C jedna i powyżej 60*C nic, układ sobie czuwa czy nie trza będzie dogrzać jedną świczką (patrz histereza jeżeli temp spadnie poniżej 60*C - załączy jedną świece).

Do prób z prawdziwymi świecami muszę się zaopatrzyć w nie i w wiadro wody do grzania :-P co by choć odrobinę zbliżyć się do warunków układu chłodzenia ... pomijam fakt pracy w obiegu zamkniętym itd. itp.

As said before - stay tuned :mrgreen:
Awatar użytkownika
lucas3512
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubelskie

Post autor: lucas3512 »

Opis robi wrażenie. Szacun za poświęcany czas :ok:
Powodzenia w dalszych pracach :-P
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo ;)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

kk84 pisze:do temp. otoczenia - 35*C 3 świece
Do -35C grzeją trzy, ja bym dał zakres do +35C :]
Gdzież ty w takie mrozy będziesz jechał poniżej -35C :-P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A poważnie to chyba najlepsze zakresy temp, nie ma sensu grzać powyżej 60C, nawet bym obniżył ostatni zakres o te kilka C do 50 czy 55. GIT produkcja :ok:
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

J.A.G, się czepiasz mojej literówki. Miało być od temp. otoczenia - 35*C, ta kreska to myślnik czyli "do" :-P. Będzie krytyka - Będą belki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Żart. Krytyka mile widziana :). A progi wyłączenia poszczególnych świec to kwestia umowna, ja tak ustawiłem. Układ ma regulację każdego parametru praktycznie. Począwszy od zwłoki załączenia grzania przez temp. progową poniżej której będzie grzać, skończywszy na regulacji poszczególnych progów załączenia. Dacie czas na dopieszczenie prototypu to wszystko opiszę przy wersji finalnej.
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 14:49 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

Krzysiu kurde lecisz z koksem :D
GEKON Quattro
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Mlody, w tym tygodniu przesrane z wolnym czasem. Jutro Naginam do Siemianówki pod granice PL, pojutrze Gdańsk i Gdynia, czwartek urzęduje w Rewalu, piątek robota w Szczecinie i powrót do domu. Na szczęście piątek to ostatni dzień pracujący w tym miesiącu i roku. W święta przysiądę nad układem i jak dobry Boże dopomoże to do wozu zaaplikuję. Także nie srać mi tu żarem, układ będzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Panie a w szczecinie to na chwile czy spota zrobimy?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”