[100-2.5TDI AAT] oszukujący wskaźnik temperatury.
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
[100-2.5TDI AAT] oszukujący wskaźnik temperatury.
Witajcie. Dzisiaj rano odpaliłem taty setkę i od razu patrzę na liczniki, a tu ku mojemu zdziwieniu temperatura od razu leci na 110 stopni i się tak trzyma. Coś to nie tak.
A auto nie nadąża się rozgrzać. A co do tego miga mi lampka, że nie ma płynu w układzie, a płyn jest, tak jak ma być. ( lampka miga od lata, ale myślałem, że czujnik się zje...) Wcześniej miałem zwalony termostat, to się nie dogrzewał, a po wymianie było lux. 90stopni aż do tego czasu, jak wskaźnik zaczął wariować.
Czy te miganie, iż płynu jest mało ma coś z tym wariującym wskaźnikiem
Za pomoc dzięki
A auto nie nadąża się rozgrzać. A co do tego miga mi lampka, że nie ma płynu w układzie, a płyn jest, tak jak ma być. ( lampka miga od lata, ale myślałem, że czujnik się zje...) Wcześniej miałem zwalony termostat, to się nie dogrzewał, a po wymianie było lux. 90stopni aż do tego czasu, jak wskaźnik zaczął wariować.
Czy te miganie, iż płynu jest mało ma coś z tym wariującym wskaźnikiem
Za pomoc dzięki
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ma dużo wspólnego bo to na tym samym czujniku są trzy funkcje wskazanie, owa kontrolka i na potrzeby klimy.
Na pewno płyn ci nie zamarzł, nie jest rozcieńczony za bardzo? Kumplowi przyłapało dół chłodnicy i prawie się zagotował. Dolał koncentratu i następnego dnia po problemie.
Na pewno płyn ci nie zamarzł, nie jest rozcieńczony za bardzo? Kumplowi przyłapało dół chłodnicy i prawie się zagotował. Dolał koncentratu i następnego dnia po problemie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Powiem tyle. Auto jest bez klimy. Jak to 100 c3. Auto w lato wcale nie pokazywało temperatury, a w zimę była lodówka jak dla trupa. Jesienią wymieniłem termostat, i temperatura była 90stopni. a kontrolka zaczęła migać w już w lato. Myślałem, iż to czujnik się zepsuł.
A dziś zachodzę i odpalam. Odpalił i automatycznie wskazówka leci na 110 stopni.
A w aucie jest letnie powietrze. i dodam tez, iż w jest wlany płyn, który nie zamarza.
A dziś zachodzę i odpalam. Odpalił i automatycznie wskazówka leci na 110 stopni.
A w aucie jest letnie powietrze. i dodam tez, iż w jest wlany płyn, który nie zamarza.
Ostatnio zmieniony 2012-02-05, 16:20 przez kasiarka, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
kasiarka, przerabiałem dokladnie to samo.. czujnik padniety zwiera z masa i dlatego wychyla Ci sie do tak duzych wartosci. kupuj nowy czujnik i wkrecaj. da rade samemu. klucz 22 i ogień.
czujnik w aucie mozesz miec 4 pinowy a w sklepach sa tylko 3. wszystko pasuje.
czujnik w aucie mozesz miec 4 pinowy a w sklepach sa tylko 3. wszystko pasuje.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
A jaki dokładnie czujnik ? i czy wtedy przestanie mi migać lampka od braku wodypablo90 pisze:kasiarka, przerabiałem dokladnie to samo.. czujnik padniety zwiera z masa i dlatego wychyla Ci sie do tak duzych wartosci. kupuj nowy czujnik i wkrecaj. da rade samemu. klucz 22 i ogień.
czujnik w aucie mozesz miec 4 pinowy a w sklepach sa tylko 3. wszystko pasuje.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
No dobra, ale możecie mi powiedzieć dokładnie, który. Jak ktoś ma, to niech pokaże w etce. Lub aukcję allegro.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
kontrolka od braku wody to ta sama co od przegrzania ? jedli tak to za to tez odpowiada czujnik temp. cieczy. znajduje sie w króccu grubym dochodzacym do bloku silnika na dole. u gory jest czujnik swiec a na dole czujnik temp. wody.
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-w ... 92215.html
taki pewnie masz w aucie. nowego takiego nie kupisz, tylko 3 pinowy
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-w ... 92215.html
taki pewnie masz w aucie. nowego takiego nie kupisz, tylko 3 pinowy
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
i to ma pomóc A co będzie, jak będę miał 3 pinowy
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
w czujniku 4 pinowym : jeden pin to sygnal do wskaznika temp, drugi info dla klimy, trzeci do przegrzania motoru a czwarty to masa..
w 3 pinowym nie ma masy dlatego ze jest ona pobierana bezposrednio z zegarow..
ja u siebie mialem akcje z temp 110 stopni zaraz po odpaleniu co ejst nierealne w tym silniku..
a pozniej wskaznik spadal na sam dół i tak leżał nawet przez 400 km
wymiana + podlaczenie - godzina roboty i wszystko dziala...
w 3 pinowym nie ma masy dlatego ze jest ona pobierana bezposrednio z zegarow..
ja u siebie mialem akcje z temp 110 stopni zaraz po odpaleniu co ejst nierealne w tym silniku..
a pozniej wskaznik spadal na sam dół i tak leżał nawet przez 400 km
wymiana + podlaczenie - godzina roboty i wszystko dziala...
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...