[A6-2.5TDI AAT] Prawidłowe podłączenie przewodów do N75

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

[A6-2.5TDI AAT] Prawidłowe podłączenie przewodów do N75

Post autor: Scania V8 »

Tak jak w temacie , chciałem się zapytać o podłączenie przewodów do N75 , co do dolnego wejścia , do pierwszego, i drugiego
Ostatnio zmieniony 2014-10-07, 17:46 przez Scania V8, łącznie zmieniany 2 razy.
dabur23
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2013-03-28, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SB.......:)
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: dabur23 »

Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

Dzięki
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

Jeszcze się zapytam żeby nie robić tematu ,kratka przed intelcoolerem powinna być pełna czy z otworami?
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Odpowiedz prosta z otworami żeby był dopływ powietrza.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”