Audi a6c4 [AEL] Problem doładowaniem

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Audi a6c4 [AEL] Problem doładowaniem

Post autor: Nieju231 »

Panowie mam problem z doładowaniem dzisiaj jadąc sobie spokojnie 180 km/h zauważyłem na manometrze że cisnienie doładowania wynosi około 1,1-1,2 bara, a zawsze wcześniej jak jedżdziłem to przy maks obciążeniu było 1,3 bara oraz zauważyłem większą ilość dymu przy spokojnej jeżdzie. I teraz niewem co o tym myśleć bo opcji sporo.
Ostatnio zmieniony 2014-04-19, 16:16 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

podepnij auto pod vaga i zloguj jeśli możesz..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Właśnie rozebrałem auto i te przewody zdrowe, tylko ta paczka od filtra powietrza od spodu ubabrana w oleju i IC-ek w oleju upaćkany. Możliwe to żeby się icek rozszczelnił ?
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Jak dostał z kamienia to mógł się rozszczelnić :-P
()()()() Jedna rodzinka VW
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Matrix1540 »

Jak masz nieszczelność to przy ściągnięciu osłon od spodu i podgazowaniu do ok.2500 obr powinieneś to usłyszeć:) nie wiem jak AEL bo 1Z ma zaworek turbinki-może to wali w druta. Ja miałem za mało o 0,3 bara przez zaworek.
A6 C4 1.9 ON:):)
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

gazowanie nic nie da bo często się zdarza że nic nie słychać. Najlepiej zrób logi i namacalnie sprawdź czy wszystko jest sprawne (szczelne) w układzie dolotowym.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Wczoraj rozbierałem to chyba będzie intercooler bo obudowa filtra powietrza od spodu jest uwalana olejem . Jak mozna taki intercooler sprawdzić czy szczelny? do wody go i powietrze spręzone, co poradzacie.
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Matrix1540 »

Ostatnio miałem Insignie w CDTI i przy 2500 obr. syczało jak powalone:) IC da się sprawdzić nawet i bez wody jak kompresor porządny tylko trzeba czymś zatkać te wielkie otwory wlotowy jak włożysz pistolet i wylotowy całkiem. Ale jak rzyga olejem to wystarczy dobrze posprawdzać.
A6 C4 1.9 ON:):)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”