przede wszystkim orurowanie tego wszystkiego będzie trochę kosztowało wydaje się że sporo więcej niż zmodzenie dolotu do FMIC. Mój człowiek od map powiedział krótko o AELu - chłopie zmień turbine na samym początku bo ona jest najsłabszym ogniwem i dławi sie własnymi spalinami. pozdrawiamCIEPLYLBL pisze:Kamyk - sam mam drugi IC z drugiego dawcy który stoi na części
Dwa IC połączone równolegle to już większa rzeźba jak dla mnie a miejsca nie za wiele. Aktualnie założyłem wtryski 0.216 i widać za mną że nie dopala paliwa. Co do IC to jak na razie zostanę przy seryjnym a będę myślał na przyszłość FMIC, jak zrobić to raz a porządnie.
[A6-2.5TDI AEL] Dwa seryjne IC zamiast jednego IC
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
Ostatnio zmieniony 2013-09-28, 09:29 przez Kamyk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 272
- Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
Kamyk, czyli K16 np zakłądać ??
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
icemerc, nie baw się w półśrodki, i pakuj od razu conajmniej K24-7000, jak się boisz rzeźby i nie masz skąd dorwać zaworu WG wraz z orurowaniem to zmień gorącą muszlę tak jak ja, i wtedy pasuje P&P niemal zamiast K14, a jak wstaje to widać na filmikach. jeśli chodzi o laga powiedziedziałbym żę zachowuje się nawet lepiej niż ori K14
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,