: 2013-12-04, 23:02
GTR34, obawiam się że to Ty jesteś w błędzie...
Forum miłośników Audi generacji C4 (100/A6)
http://audi-c4.pl/
Ja mam k16 ustawiona na 1,2 bara i spokojnie daje sobie rade. pasuje p&p pod AELLook_s6 pisze:odświeże .
Coś ktoś moze opisać jak z K16 wygląda sprawa ?
Niema tragedii ale dupy nie urywa:) wiadomo jak chcesz żeby poszło musisz pociągnąć. Jak chcesz lepszy dol zostań przy k14, ale tak szczerze mówiąc to różnica miedzy nimi jest bardzo niewielka.Look_s6 pisze:z dolu idzie ? czy na obrotach trzeba podusic?
mówisz.....audki pisze:Niema tragedii ale dupy nie urywa:) wiadomo jak chcesz żeby poszło musisz pociągnąć. Jak chcesz lepszy dol zostań przy k14, ale tak szczerze mówiąc to różnica miedzy nimi jest bardzo niewielka.Look_s6 pisze:z dolu idzie ? czy na obrotach trzeba podusic?
Miałem k24 ale z uwalonym zaworem WG, turbo znacznie większe od k16 optycznie, także jej możliwości tez większe. Zależy w co celujesz?? wiem ze arwam montował k24 od s2 z zew. zaworem WG i dawało to radę.Look_s6 pisze:mówisz.....audki pisze:Niema tragedii ale dupy nie urywa:) wiadomo jak chcesz żeby poszło musisz pociągnąć. Jak chcesz lepszy dol zostań przy k14, ale tak szczerze mówiąc to różnica miedzy nimi jest bardzo niewielka.Look_s6 pisze:z dolu idzie ? czy na obrotach trzeba podusic?
widze ze dużo ludzi zmienia na K16 jak i tez na k24