[A6-1.9TDI 1z] Jakie turbo do 1.9 TDI
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-03-06, 17:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubartow
[A6-1.9TDI 1z] Jakie turbo do 1.9 TDI
Witam
W mojej C4 kończy się turbo rozważam regeneracje lub zakup jakiejś używki. Zastanawiam się czy w Audi a4 b5 bądź Passatach b5 tych z silnikami 90KM były takie same turbiny? Orientuje się ktoś w tym temacie?
W mojej C4 kończy się turbo rozważam regeneracje lub zakup jakiejś używki. Zastanawiam się czy w Audi a4 b5 bądź Passatach b5 tych z silnikami 90KM były takie same turbiny? Orientuje się ktoś w tym temacie?
Ostatnio zmieniony 2016-03-06, 18:21 przez Przemek121, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Przemek121, jesli masz konto na FB: https://www.facebook.com/ftwlmotorsport/?fref=ts
Napisz do goscia fachowo Ci doradzi i pewnie zaopatrzy. Pozdrawiam.
Napisz do goscia fachowo Ci doradzi i pewnie zaopatrzy. Pozdrawiam.
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-01-13, 18:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: dolny ślask
1z i ahu maja takie same turbiny t15 wiec od a4 lub passata mozesz smialo wsadzic , chyba ze chce ci sie troche modzic to laduj od afn'a ze zmienna albo awx'a jak ja mam w planach
Ostatnio zmieniony 2016-03-07, 14:54 przez dk2012, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-03-06, 17:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubartow
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-03-06, 17:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubartow
Poszukałem trochę i już wiem
"Do zmiany turbiny z AHU na AWX potrzebne są:
- chęci
- turbina AWX
- kolektor wydechowy od AFN
- rurka łącząca kol.wydechowy z zaworem EGR (afn)
- rurka łącząca turbinę z filtrem powietrza (afn)
- rurka łącząca turbinę z intercoolerem (albo można przyciąć starą)
- przewód zasilający smarowanie turbo (afn)
- przewód odprowadzający smarowanie turbo (afn)
- przejściówka do bloku co do niej przykręca się powrót smarowania turbo (w ahu przykręca sie przewód śrubą)
- zawór N75 sterujący turbiną wraz z gruszką ciśnień
- przewody ciśnieniowe
- uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy i pod powrót smarowania turbo
- przejściówka ze starego typu węża na turbinę AWX
- na wyjście wydechu z turbiny potrzebujemy blachę o grubości 8-9mm z wyciętymi otworami na śruby oraz na wydech lub też cały początek wydechu z katalizatorem od AFN"
Także jest tego naprawdę dużo, więcej o tym jest na forum a4
"Do zmiany turbiny z AHU na AWX potrzebne są:
- chęci
- turbina AWX
- kolektor wydechowy od AFN
- rurka łącząca kol.wydechowy z zaworem EGR (afn)
- rurka łącząca turbinę z filtrem powietrza (afn)
- rurka łącząca turbinę z intercoolerem (albo można przyciąć starą)
- przewód zasilający smarowanie turbo (afn)
- przewód odprowadzający smarowanie turbo (afn)
- przejściówka do bloku co do niej przykręca się powrót smarowania turbo (w ahu przykręca sie przewód śrubą)
- zawór N75 sterujący turbiną wraz z gruszką ciśnień
- przewody ciśnieniowe
- uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy i pod powrót smarowania turbo
- przejściówka ze starego typu węża na turbinę AWX
- na wyjście wydechu z turbiny potrzebujemy blachę o grubości 8-9mm z wyciętymi otworami na śruby oraz na wydech lub też cały początek wydechu z katalizatorem od AFN"
Także jest tego naprawdę dużo, więcej o tym jest na forum a4
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
można też wsadzić TD04, wstanie trochę później, ale skoro na 1.9TD wystarcza do około 180 KM to na TDI powinna spokojnie wystarczyć do okolic 200KM
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2015-11-12, 00:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Ja mam turbo t15 jak bym chcial zmienic na awx to byla by duza różnica w przyspieszenie i ile koni idzie z tego wykręcić program pewnie tez by trzeba bylo zmienic
Ostatnio zmieniony 2016-03-27, 13:11 przez Marcin 1.9, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-12-12, 22:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kielecki
Do 1Z wsadzałbym turbo gt1549s od kolegi brabus124 z forum audi80.pl . Turbinka wstaje trochę później niż t15, ale ciągnie do końca. Te turbo jest WG, więc tylko wsadzasz i jedziesz. Dlaczego od tego kolegi? Ponieważ jeżeli kupisz normalnie tą turbawke to będziesz się musiał bawić przy turbo-wydech, a tak jak od kolegi z audi80 kupisz to tylko montujesz i będziesz zadowolony.
A6 C4 AAT (wtryski AEL 0.210, kat out, K16)
-
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2015-11-12, 00:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
-
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-12-12, 22:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kielecki
-
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2015-11-12, 00:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
-
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-12-12, 22:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kielecki