Strona 1 z 1

[A6-2.5TDI AAT] Logi do oceny wartości na pompie

: 2015-04-16, 20:24
autor: Scania V8
Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_212588.html
Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_212589.html
Grupa 004, 010: http://vaglog.pl/log_212590.html


Grupa 004: http://vaglog.pl/log_212433.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_212434.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_212432.html

Brak dynamiki w przyśpieszaniu , czy kratka w ic jak jest pełna to dużo mocy zabiera?

: 2016-05-30, 12:19
autor: gustav
Lepiej późno niż wcale.

Dziwnie te logi wykonałeś. Zalecam powtórkę z rozrywki ale 1 grupa = 1 logowanie i na 3 lub 4 biegu.

Mówisz o kratce a nie zamieściłeś loga z grupp 007 gdzie masz widoczne temperatury silnika, paliwa, oraz powietrza zasysanego.

: 2016-06-05, 00:40
autor: Scania V8
ok zrobie jeszcze raz logi, a zawór n108 ma coś do przyspieszenia? nastawnik był czyszczony ale gość który to robił nieczyścił zaworu , kiedyś mechanik jak pierwszy raz podpiął vaga to mówił że była wysoka temp paliwa, lekko czuć idzie szybciej na zimnym jak na ciepłym , turbo spoko , ciągnie od 2,2k obr reszta git , od dołu fajnie dynamicznie ciągnie a przy wyższych praca miękka się robi takjakby nie wyrabiał kąt wtrysku , dodam że jak się rozgrzeje to pracuje jak benzyna cichutko, i czasami wywala błąd 00550 start of injection regulation

na tym filmiku audi piękną prace ma ,

: 2016-06-05, 11:08
autor: mas0n

: 2016-06-05, 13:51
autor: Scania V8
Dzięki, przeglądałem temat wcześniej troche podobna sytuacja do mojej, na nowo zrobię logi na ciepłym silniku, ostatnio jak sprawdzałem kąt wtrysku to było 62 w BS, a bez 72 w grupie 000