Strona 1 z 2

[A6-2.5TDI AEL] Nastawnik

: 2014-05-19, 16:43
autor: dawidek87
Witam. Chciałem się od was dowiedzieć czy nastawnik pompy z 1.9tdi pasuje do 2.5tdi bo mam okazje kupić dobry okaz a muszę u siebie wymienić.

: 2014-05-19, 16:46
autor: various
Tak, tylko musisz przeszczepić wtyczkę.

: 2014-05-19, 18:40
autor: dawidek87
Dzięki za info.

: 2014-09-13, 21:54
autor: arwam
polecam zmianę nastawnika od reni :)

: 2015-01-14, 09:54
autor: pazdzioch123
słyszałem że od mercedesa splintera psuje, bodajże od 2.9 td

Nastawnik - wymiana

: 2015-10-29, 11:10
autor: soundwawe
Witam.
Dołączę do tematu. Szwankuje mi nastawnik pompy - falowanie obrotów. Namierzyłem już nowy tzn. po regeneracji i nie wiem czy skomplikowanym jest wymiana jego. Nie jest filozofia odkręcic stary i założyć nowy tylko nie wiem czy będę musiał coś regulowac itp.

: 2015-10-29, 11:26
autor: various
W AEL jest indukcyjny, lepiej samemu go wyczyścić. Regeneracja to czyszczenie.

: 2015-10-29, 11:37
autor: soundwawe
various pisze:W AEL jest indukcyjny, lepiej samemu go wyczyścić. Regeneracja to czyszczenie.
No właśnie w ciągu nie całego roku dwa razy był regenerowany. Raz auto jechało laweta 300 km bo jestem za granicą. Wolę wymienić go na nowy. Nie przerażają mnie koszty zakupu takiego za 300 do 500 zł w porównaniu do kosztów transportu auta.

: 2015-11-01, 15:04
autor: arwam
soundwawe, zrób foto tego nastawnika i wtedy zobaczymy co masz, AEL tylko się czyści, chyba ze padł całkowicie, czego ja raz doświadczyłem to sie wymienia, ale w zasadzie jest to częśc która się nie zużywa.

: 2015-11-02, 18:44
autor: mas0n
soundwawe, jak tak szybko się syfi to co ty wlewasz do baku? Jak filtr paliwa? Bak w jakim stanie? Fala nie umiera?

: 2015-11-02, 20:18
autor: dechpo
soundwawe, czym był zasyfiony? Jak metaliczna maź to opiłki, pompa mówi papa.

: 2015-11-02, 21:11
autor: soundwawe
Tankuje się na shellu i na orlenie sporadycznie jak w kraju jestem. Filtr paliwa wymieniony 2 razy ostatnim razem w sierpniu razem z olejem. Co do syfu to nie wiem co tam było bo auto klękneło mi na trasie i laweta do serwisu.... Konieczność :( Raczej nie ma z tym nic wspólnego to że kilka razy wlałem specyfik do ciężarowych aut na zimę ale to w ubiegłym roku było i to tylko w zimie. Kręcę 25 tysi rocznie z racji że to moje drugie audi w domu. Od ostatniej regeneracji mineło jakieś 15 -17 tysi. Tak, że nie za wiele. Foto nastawnika jutro postaram się wstawić.

: 2015-11-03, 20:52
autor: dechpo
soundwawe, odkręć krócieć od nastawnika i zobacz co wyleci.

: 2016-11-25, 01:24
autor: vag_sell
soundwawe pisze:
various pisze:W AEL jest indukcyjny, lepiej samemu go wyczyścić. Regeneracja to czyszczenie.
No właśnie w ciągu nie całego roku dwa razy był regenerowany. Raz auto jechało laweta 300 km bo jestem za granicą. Wolę wymienić go na nowy. Nie przerażają mnie koszty zakupu takiego za 300 do 500 zł w porównaniu do kosztów transportu auta.
To słaba była ta regeneracja albo porostu nie warto było go było regenerowac jak pompa już Padlina z przytartym tlokiem. Na 300 zrobionych nastawnikow w przeciągu 3 lat zero reklamacji. Były tylko przypadki gdzie odsylali ludzie całe pompy do, robienia bo nastawnik był już ok ale dalej coś było nie halo. Tylko kompletna regeneracja pomaga na takie sprawy

[ Dodano: |25 Lis 2016|, o 19:20 ]
pazdzioch123 pisze:słyszałem że od mercedesa splintera psuje, bodajże od 2.9 td
pasować pasuje z 14 Marek samochodów .roznua sie jedynie lekko napieciem i wtyczka . dodam ze nastawniki po 2000r maja lepsza cewke oraz plytke w nastawniku

: 2016-12-01, 07:44
autor: soundwawe
Dzięki dzięki.
Problem ogarnięty. Audi sprzedane. Teraz jestem na etapie poszukiwania 2,8 quattro :-D :mrgreen: