Strona 1 z 2

[A6-2.5TDI AAT] [A6 AEL] 0.210 vs 0.230 vs 0.260 vs 0.270 ek

: 2013-10-25, 13:13
autor: gustav
Witam.

Nazbierałem już mamony na nowe wtryskiwacze. Zależy mi nie tylko na mocy ale także i na ekonomi. Dodam że auto jest traktowane jako dupowóz. Wiem że 0.210 są bardzo ekonomiczne bo posiadam taki zestaw w AAT i jest bardzo przyjemnie ale minusem jest moc do 180PS. 0.230 to już legenda na forum. Również miałem taki zestaw ale w D5252T - spalanie również bardzo dobre bo 5-6L na trasie przy dobrym bucie - zakres mocy do 230 PS. I nasuwa się pytanie czy 0.260 lub 0.270 będą zachowywały się podobnie jak mniejsze rozmiary ?

//dodano tagi
Casian

: 2013-10-25, 14:54
autor: trooky
Sory ze zapytam,ale na 0,230 miales 230ps w volviaczy czy czym?

: 2013-10-25, 16:13
autor: gustav
Nie, nie pisałem że mam 230 PS lecz że te wtryski wystarczą do 230 PS. W Volvie miałem 192PS i 400Nm na 0.230.

: 2013-10-27, 18:47
autor: arwam
sądzę że po odpowiednim dorpacowaniu map kąta wtrysku spalanie będzie bardzo podobne przy spokojnej jeździe, natomiast przy deptaniu, wiadomo że moc się z powietrza nie bierze...

: 2013-10-28, 14:11
autor: gustav
arwam, Czyli powiadasz żeby pakować 0.270 ? Może poczekam na Afro i jego wyliczenia spalania.

: 2013-10-28, 17:52
autor: arwam
można poczekać, ewentualnie niech Afro Zlitrażuje swoje auto, po rozgrzaniu silnika przewody od pompy wtryskowej w butelkę umieszczoną pod maską, i zrobienie np 20km i sprawdzenie ile ubyło z butelki,
ja dziś dostałem paczkę z wtryskami 240-tkami, ale okazało się że auto mi dziś nie chciało odpalić i przyczyną okazało się być koło na wale korbowym :evil:

: 2013-11-09, 15:42
autor: gustav
Zaryzykowałem i zamówiłem 0.250 mam nadzieje że spalanie nie będzie kosmiczne.

: 2013-11-09, 15:58
autor: afro89
Czyli również FIRAD. Ja moje wtryski daję do ponownego sprawdzenia we wtorek.

: 2013-11-09, 16:58
autor: gustav
afro89, co się z nimi stało ?

: 2013-11-10, 13:55
autor: afro89
Jeden wtrysk się chyba czasami zawiesza, bo jak podjadę do jakiegoś skrzyżowania to czasami idzie całkiem fajnie równiutko jak się należy, a bywa tak że nie idzie ewidentnie na jeden cylinder, szarpie całą budą. Dlatego daję je do sprawdzenia.

: 2013-11-10, 16:16
autor: gustav
afro89, z objawów bardziej stawiam na nastawnik.

: 2013-11-10, 18:50
autor: icemerc
gustav, ale brudny czy uszkodzony nastawnik? bo mam ostatnio identyczne objawy a mechanicy wróża z fusów co chwila wymyslając koeljne rzeczy do wymiany....

: 2013-11-10, 20:46
autor: gustav
afro89, Mógł uszkodzić nastawnik przy czyszczeniu.

: 2013-11-10, 22:03
autor: afro89
To nie jest falowanie obrotów, ewidentnie nie idzie na jeden cylinder utrzymując stałe obroty. Zobaczymy co powie specjalista na te wtryski.

: 2013-11-11, 19:06
autor: Kamyk
Firad czy Bosio to nie są jakieś jakościowe legendy ot. włoskie zamienniki o zwiększonych parametrach, a z tego co mówią znajomkowie którzy przewalają ich dużo, trafiają się buble a nawet całe serie bubli