[100-2.5TDI AAT] Zapowietrzanie ukladu
- marcin21grand
- Adept
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-11-03, 18:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wieden
[100-2.5TDI AAT] Zapowietrzanie ukladu
Przezroczysty przewód paliwowy filtr-pompa zapowietrza się po lekkim dotknięciu powietrze wlatywało na Końcach przewodu opaski samo zaciskowe pomogly po odpowietrzeniu wszystko ok
Po postoju mam problem z odpaleniem bo w przewodzie znowu jest powietrze, czy powietrze zostalo w pompie i się cofa? zauwarzylem ze czarny przewódz wtryskiwaczy do pompy, mozna sciągnac z pompy bez większych problemow to normalne czy możliwe że tam lapie powietrze?
Po postoju mam problem z odpaleniem bo w przewodzie znowu jest powietrze, czy powietrze zostalo w pompie i się cofa? zauwarzylem ze czarny przewódz wtryskiwaczy do pompy, mozna sciągnac z pompy bez większych problemow to normalne czy możliwe że tam lapie powietrze?
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 16:45 przez marcin21grand, łącznie zmieniany 2 razy.
- marcin21grand
- Adept
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-11-03, 18:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wieden
Obejrzałem cały filtr i sucho nie wykluczam morze jednak gdzieś zasysa.
Tak o powrocie z wtrysków mowa spróbuje go skrócić i sprawdzę ten odpowietrznik na podstawie
Dzieki
Tak o powrocie z wtrysków mowa spróbuje go skrócić i sprawdzę ten odpowietrznik na podstawie
Dzieki
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 16:46 przez marcin21grand, łącznie zmieniany 1 raz.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Do sprawdzenia wszystkie podkładki miedziane, najlepiej dać nowe i spokój, u siebie miałem taki przypadek, przelew z wtrysków wszystkie wężyki dałem nowe, miedziane podkładki wszystkie nowe, wężyki posprawdzane, wszystko dobrze poskręcane, filtr paliwa nowy. I dalej łapało mi gdzieś powietrze, sprawdzenie bardzo proste, bierzesz bańkę 5L z ropą i do niej podpinasz zasilanie, powrót zostawiasz niech se leci do baku z powrotem. Odpalasz i patrzysz, czy na tym zasilaniu z bańki dalej ci łapie powietrze, jeśli tak to przyczyny musisz szukać pod maską, jeśli nie łapie to przyczyny szukasz w przewodach od filtra do baku, ja właśnie miałem tak, że mi kawałek rurki od zasilania zgniło i tam sobie łapało powietrze. Wyciąłem, wstawiłem kawałek węża gumowego i ani grama powietrza w układzie już nie mam. Sprawdź jeszcze przewody od podstawy filtra do tych przewodów co idą z baku, czy opaski dobrze ściśnięte etc. Powrót z nastawnika do podstawy też sprawdź, w pokrywie nastawnika też masz miedziane podkładki. I jeszcze jedna taka rzecz, co przychodzi mi do głowy.. Masz czujnik wody w filtrze paliwa ?
- marcin21grand
- Adept
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-11-03, 18:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wieden
Tak posiadam czujnik wody w filtrze.
Wczoraj wieczorem próbowałem dokrecic srube na pompie z przezroczystym przewodem dala się dokrecic minimalnie ok 15° rano przy temperaturze minusowej zapalił jak marzenie wiec puki co wygląda dobrze zobaczymy co najbliższe dni przyniosą,
Jeżeli znowu się zapowietrzy to będę działał.
Tak po za tematem bylem dzis w sklepie motoryzacyjnym po regulator napięcia z szczotkami
Na stanie nie mieli mogę zamowic a kosztuje 73€ (jestem w austri)
Wole na allegro zamowic z wysyłką tutaj.
Wczoraj wieczorem próbowałem dokrecic srube na pompie z przezroczystym przewodem dala się dokrecic minimalnie ok 15° rano przy temperaturze minusowej zapalił jak marzenie wiec puki co wygląda dobrze zobaczymy co najbliższe dni przyniosą,
Jeżeli znowu się zapowietrzy to będę działał.
Tak po za tematem bylem dzis w sklepie motoryzacyjnym po regulator napięcia z szczotkami
Na stanie nie mieli mogę zamowic a kosztuje 73€ (jestem w austri)
Wole na allegro zamowic z wysyłką tutaj.
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 16:51 przez marcin21grand, łącznie zmieniany 1 raz.
- uszaty2222
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2011-09-27, 19:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: poznań
witam mam podobny problem z tym powietrzem w wzyku, z obnserwacji wynika ze jak zgasze silnik to powietrze wychodzi z pompy i tam stoi.Przy ponownym odpaleniu juz musi pochechlac chwile i niewiem dlaczego pompa uszczelniona w zeszlym roku nie widac zeby byla spocona wiec co moze byc tego powodem ? przelewy tez sprawdzone i wygladaja na sprawne bez zadnych spochniec ani przeciekow ???
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
Jestem właśnie po wymianie oringów na tym zaworku.
Powietrza nie łapał tam ale prewencyjnie wymieniłem.
Oringi się rozpadły po wyjęciu tego zaworka.
Teraz odpala po jednym obrocie,przed wymianą odpalał jak CR,po 2-3 obrotach
Powietrza nie łapał tam ale prewencyjnie wymieniłem.
Oringi się rozpadły po wyjęciu tego zaworka.
Teraz odpala po jednym obrocie,przed wymianą odpalał jak CR,po 2-3 obrotach
Ostatnio zmieniony 2013-10-04, 09:21 przez dariodario, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
U mnie efekt był podobny - uszczelnienie tłokorozdzielacza pompy, wymiana tych o-rigów + konkretny kąt wyprzedzenia wtrysku (ok 5st), tyle, że ja już kręciłem czasem po 5-10 razy i ładowałem aku nawet 2 x w tygodniu. Teraz od pierwszego, -7st (ubiegłej zimy) po 3 zakręceniach z odpiętymi fajkami z świec żarowych.
AAT@17xKM/380Nm