[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Aha, to znaczy że to ten sam gość to sprzedaje co na allegro pod dwoma chyba nickami, mnie pisał (z allegro) to samo - sprawdzony towar, brak reklamacji.
W sumie może bardziej opłacało by się wziąć zestaw a stare opchnąć na allegro bo 150zł za komplet, a tyle oferuje rabatu po oddaniu swoich to niewiele lub dać zrobić na swoich (przynajmniej nie trzeba lutować kabla ze sterującego na właściwy rozmiar).
Żałuje w sumie że swoje sam regenerowałem bo teraz mam leciutki biały dymek, spore korekty i nie wiem czy to nie któraś szpryca fabrik feler a połowa tej kasy co na wyregulowane i wypucowane wydana i nie bardzo wiem kto mi to może w rozsądnej cenie wyregulować na śl.
Pytałeś go może, czy na 210 też może zrobić i za ile ?
W sumie może bardziej opłacało by się wziąć zestaw a stare opchnąć na allegro bo 150zł za komplet, a tyle oferuje rabatu po oddaniu swoich to niewiele lub dać zrobić na swoich (przynajmniej nie trzeba lutować kabla ze sterującego na właściwy rozmiar).
Żałuje w sumie że swoje sam regenerowałem bo teraz mam leciutki biały dymek, spore korekty i nie wiem czy to nie któraś szpryca fabrik feler a połowa tej kasy co na wyregulowane i wypucowane wydana i nie bardzo wiem kto mi to może w rozsądnej cenie wyregulować na śl.
Pytałeś go może, czy na 210 też może zrobić i za ile ?
AAT@17xKM/380Nm
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
w innym temacie było rozpisane o tłoko-rozdzielaczu, u mnie siedzi wg oznaczeń na pompie 11 mm. O co innego biega, istnieje pogląd że przy wtryskach 0.216 pojawia się znaczące dymienie, niż przy 0.210. Jest to również pogląd za którym opiewa nijaki Pan To_JA. Podobno ciężko jest to zestroić w A100 AAT.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Moim zdaniem gdy chcesz modyfikacje zakończyć na soft + wtryski to 210. Jak nie chcesz dać samochodowi po d...ie to i tak w więcej niż 180km bym się nie bawił, zwłaszcza, że na ori 180 można wyciągnąć ok 160kM więc na 210 gdyby mieć coś co da więcej luftu też spokojnie powinno się osiągnąć do 200kM.
AAT@17xKM/380Nm
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
na 210 200KM nigdy nie robisz max 190, ale to już totalny max, gdzie będzie znaczny dymek. Casian, z tym twoim AAT jest taki problem, że sterownik trzeba przerobić aby kości szło zmienić.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
jesli pompa wtryskowa w aat w 100 C4 jestz nastawnikiem indukcyjnym czyli powrót z nastawnika wychodzi z boku wtedy mamy na 100% pompe 11mm i kompa z pełna diagnoza i kosci mozna sobie wsadzac i wyjmowac 100razy a jezeli mamy aat z nastawnikiem potencjometrycznym czyli powrót wychodzi z góry wtedy mamy w manualu pompe 10 a w automacie 11 ale tez nie zawsze i na bank jest uboga diagnoza tylko grupa 000 wiec lipa bo i komp z kosciami stałymi.
Casian,
wszystko zależy od tego co chcesz zrobic z autem ale skoro miałes wtryski z aela 210 i było oki to na 100% 216 nie pogorsza sprawy
ori pompa 11 spokojnie ogarnia wtryski 230 ustawionena 190/300
[ Dodano: 2013-02-02, 22:35 ]
tylko ze wybierajac 230stki niestety obowiazkowo korekta softu i juz napewno ekonomia bedzie gorsza jak na 216 z tego co sie orientuje to 216 to najlepszy kompromis pomiedzy moca a spalaniem
Casian,
wszystko zależy od tego co chcesz zrobic z autem ale skoro miałes wtryski z aela 210 i było oki to na 100% 216 nie pogorsza sprawy
ori pompa 11 spokojnie ogarnia wtryski 230 ustawionena 190/300
[ Dodano: 2013-02-02, 22:35 ]
tylko ze wybierajac 230stki niestety obowiazkowo korekta softu i juz napewno ekonomia bedzie gorsza jak na 216 z tego co sie orientuje to 216 to najlepszy kompromis pomiedzy moca a spalaniem
mój zielony autobus
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
anton, Z tą oszczędnością na 230 nie do końca prawda, mi się udało zejść do 5l/100 czyli wynik całkiem dobry.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
ja mam silnik w serii, ale po zlocie i przejażdżkach furami, myślę nad modyfikacją. We wcześniejszych postach pisałem że interesuje aby silnik nie dostawał po dupie ale po prostu zwiększył swoja wydajność. Mam zamiar zmienić wtryski z ori na coś większego, no i jakiś nowy soft. Auto służy do pracy więc nie może dostawać po dupie, ale przydała by się większa moc na wyprzedzanie Taki jest cel tej zabawy, a czy to będzie 160 czy 190 km nie ma dla mnie większego znaczenia. Ma być zrobione dobrze i z głową
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Ja również studiuje temat wtrysków już bardzo długo. Za ok miesiąc będę brał coś do siebie. Po przeczytaniu wielu postów na ten temat będę brał 0.216, w przyszłości na pewno soft do scześcia. A co do kompa w AAT. Ja mam A6 C4 wiec już nastawnik indukcyjny z bocznym powrotem. Kompa rozbierałem jakoś rok temu i wydaje mi się że kości ma lutowane. Ma ktoś zdjęcie kompa od ael od środka? Dla porównania bebechy mojego ECU
Ostatnio zmieniony 2013-02-03, 00:01 przez plazma24, łącznie zmieniany 3 razy.