Strona 1 z 14

[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy

: 2012-11-14, 13:23
autor: GTR34
Witam szanowne grono. Potrzebuje kupić na gwałt nowe końcówki wtrysków, miały być 230 stki ale, że teraz jestem bez grosza to 230 stki będą za rok. Dzwoniłem do jednego pompiarza i powiedział mi 110 zł za jedną końcówkę WUZETEM, gdzie na allegro znalazłem takie za 79zł.. I tu moja prośba, jakiej firmy końcówki wybierać ? Na allegro są:
WUZETEM- 79zł szt
FIRAD- 99zł szt
FIRDS- 56zł szt
BOSCH- jedne za 99zł a drugie za 130zł ( coś ta cena za niska jak na BOSCH, pewnie jakaś podróba..)

Które z tych końcówek kupować, które pochodzą najdłużej i będę lepszym wyborem? Bo zaznaczę, że jak za rok czy tam krócej ( jak stanę finansowo na nogi) to kupię 230stki a te wtryski oddam ojcu.. ( ojciec też ma AEL'a )
Oczywiście wszystkie końcówki które podałem są DSLA 150 P502 czyli 0.210 do AEL.

http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... gory=18844

: 2012-11-14, 15:23
autor: wolfik0
Jeżeli bosch oryginalne to cena dobra, jeżeli nie to bierz wuzetem (kiedyś dla boscha robili końcówki, nie wiem jak teraz) :mrgreen:

: 2012-11-14, 15:36
autor: GTR34
Raczej wątpię, gdyby to były oryginalne końcówki BOSCH to by kosztowały ok 300 zł/szt.. O tych WUZETEM słyszałem dobre opinie, cena dobra więc czemu nie. Ale może ktoś jeszcze się wypowie, o Firad też słyszałem dobre opinie, chyba nawet Lechu je kupował, z tego co czytałem na A6 klubie.

: 2012-11-14, 18:59
autor: pablo90
podepnę się pod temat bo myśle o 0.216 u mnie w aucie.
na allegro jest kilka aukcji w ktorych kupic mozna 4 regenerowane wtryski :
http://moto.allegro.pl/wtryski-wtryskiw ... 85432.html

taka sama aukcja na wtryskach Bosio to już 999 zł za 4 sztuki.

opłaca się taka inwestycja czy kupić końcówki FIRDSa np. i oddać samemu do przełożenia itp itd ?

końcówki boscha za 99 zł to chyba jakaś chińszczyzna..?

: 2012-11-14, 23:44
autor: plazma24
Ja również śledzę temat końcówek z racji chęci wymiany na większe po nowym roku u mnie w AAT.
Spróbuj napisać do Muszka.d z golf forum ma dobra opinie i moim zdaniem cenowo również ok.

: 2012-11-17, 00:31
autor: J.A.G
Firds to badziew, unikajcie tego... jeśli już to cena-jakość tylko rodzimy WZM, naprawdę są w porządku, miałem i nie było problemów z nimi. Najlepiej Bosch, wiadomo ale ten oryginalny a w cenie 99zł nie wiem czy to będzie ori :-/

: 2012-11-17, 00:34
autor: GTR34
Firds to są podobno jakieś włoskie podróby Firada. Lepiej właśnie tego unikać, prawdopodobnie będę brał WZM, nazbierałem już 6 stówek to pewnie od poniedziałku coś będę działał. A ten bosch za 99zł to jakiś szajs musi być, oryginalne końcówki BOSCH są razem z jakimś trzpieniem i jeszcze czymś podobno. I jest to właśnie taki zestaw naprawczy boscha. Ale to kosztuje ok 300zł/szt. Więc..

: 2012-11-17, 12:19
autor: pablo90
czemu WZM nie robi 0.216 ? :evil: :evil:

: 2012-11-17, 12:19
autor: Lechu
GTR34, 300 PLN szt na pewno nie kosztuję.
Zadzwoń sobie do IC i się popytaj. Skłaniałbym się ku boscha .

: 2012-11-17, 15:07
autor: plazma24
Skoro GTR34 chce docelowo założyć 0.230 to bym teraz Boscha odpuścił to spory wydatek. Ja bym szukał 0.216, później łatwo będzie je odsprzedać chociażby tutaj na forum.

: 2012-11-17, 16:15
autor: Lechu
Końcówki mają iść do innego auta, jak pisał więc najpierw przeczytaj uważnie.

: 2012-11-18, 14:33
autor: GTR34
Ale dopiero za jakiś czas.. Chcę teraz kupić końcówki za ok 100zł sztuka, pojeżdżę na nich jakieś pół roku i jeśli będzie z nimi wszystko ok to oddam je ojcu a sobie wtedy sprawię 230stki, bo teraz po prostu na 230stki nie mam kasiory.. Dlatego pytam co z tych końcówek które podałem w 1 poście pochodzą najdłużej.. Ale prawdopodobnie będę brał WZM. Chyba, że polecacie coś innego w tej cenie.

: 2012-11-18, 16:02
autor: elmi_k
A wtryski były sprawdzane na stole? Czy zmieniasz bo Ci się wydaje, że przyszedł na nie czas?

: 2012-11-18, 16:47
autor: afro89
elmi_k, chyba było gdzieś napisane że wtryski dał do sprawdzenia i leją. :-P

: 2012-11-18, 18:39
autor: GTR34
Było napisane ale w temacie o falowaniu obrotów :-P Tak, były na stole u fachowca i wszystkie co do jednej końcówki leją.. Poza tym trudno byłoby się nie skapnąć, że coś jest nie tak skoro auto:
-znacząco poddymia w całym zakresie obrotów ( na wolnych chyba najgorzej..)
-spaliny mają charakter strasznie gryzący, gdy samochód stoi w garażu trzeba zakładać maskę przeciwgazową i otwierać wszystkie okna i drzwi bo aż w oczy gryzie..
-głośna praca silnika, szczególnie na wolnych obrotach
-stukanie wtryskiwaczy ( najbardziej na wolnych obrotach i na zimnym motorze)..
- No i falowanie obrotów i skacząca dawka paliwa ( wiadomo, że przy lejącym wtrysku dawka paliwa skaczę ) Dodam, że to nie nastawnik bo osobiście go czyściłem i ani trochę nie poprawiło to sytuacji.. Poza tym opiłków metalu w nim nie było ani grama.