[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Aha, to znaczy że to ten sam gość to sprzedaje co na allegro pod dwoma chyba nickami, mnie pisał (z allegro) to samo - sprawdzony towar, brak reklamacji.
W sumie może bardziej opłacało by się wziąć zestaw a stare opchnąć na allegro bo 150zł za komplet, a tyle oferuje rabatu po oddaniu swoich to niewiele lub dać zrobić na swoich (przynajmniej nie trzeba lutować kabla ze sterującego na właściwy rozmiar).

Żałuje w sumie że swoje sam regenerowałem bo teraz mam leciutki biały dymek, spore korekty i nie wiem czy to nie któraś szpryca fabrik feler a połowa tej kasy co na wyregulowane i wypucowane wydana i nie bardzo wiem kto mi to może w rozsądnej cenie wyregulować na śl.

Pytałeś go może, czy na 210 też może zrobić i za ile ?
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

nie, nie pytałem bo wcześniej byłem na 100 % przekonany że będę chciał 0.216. Ale po różnych opiniach zgłupiałem, i już sam nie wiem co wybrać 0.216 czy 0.210 do mojej A100 AAT.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

0.216 do AAT w 100 ? pompa wydoli o ile są to 0.216
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Wydoli ;) Tak jak w AEL pompa da radę z 0.230
()()()() Jedna rodzinka VW
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Sprawdz jaki masz tłok na pompie, jak,11 bierz conajmniej 216 :)
Myśle ze 230 też,pociagnie
160+PS
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Tłok 11mm pociągnie spokojnie 230stki, ale taka średnica tłoka była w każdym AEL'u. W AAT normalnie są tłoki 10mm, z jednym wyjątkiem, bo AAT w automacie miały również tłoki 11mm. Myślę, że AAT z tłokiem 10mm 0.216 pociągnie bez bólu.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

w innym temacie było rozpisane o tłoko-rozdzielaczu, u mnie siedzi wg oznaczeń na pompie 11 mm. O co innego biega, istnieje pogląd że przy wtryskach 0.216 pojawia się znaczące dymienie, niż przy 0.210. Jest to również pogląd za którym opiewa nijaki Pan To_JA. Podobno ciężko jest to zestroić w A100 AAT.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Moim zdaniem gdy chcesz modyfikacje zakończyć na soft + wtryski to 210. Jak nie chcesz dać samochodowi po d...ie to i tak w więcej niż 180km bym się nie bawił, zwłaszcza, że na ori 180 można wyciągnąć ok 160kM więc na 210 gdyby mieć coś co da więcej luftu też spokojnie powinno się osiągnąć do 200kM.
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

na 210 200KM nigdy nie robisz max 190, ale to już totalny max, gdzie będzie znaczny dymek. Casian, z tym twoim AAT jest taki problem, że sterownik trzeba przerobić aby kości szło zmienić.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

afro89, naczy że wlutować podstawkę pod scalaka, czy coś więcej? Bo jak tylko to, to żadna przeróbka ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

jesli pompa wtryskowa w aat w 100 C4 jestz nastawnikiem indukcyjnym czyli powrót z nastawnika wychodzi z boku wtedy mamy na 100% pompe 11mm i kompa z pełna diagnoza i kosci mozna sobie wsadzac i wyjmowac 100razy a jezeli mamy aat z nastawnikiem potencjometrycznym czyli powrót wychodzi z góry wtedy mamy w manualu pompe 10 a w automacie 11 ale tez nie zawsze i na bank jest uboga diagnoza tylko grupa 000 wiec lipa bo i komp z kosciami stałymi.
Casian,
wszystko zależy od tego co chcesz zrobic z autem ale skoro miałes wtryski z aela 210 i było oki to na 100% 216 nie pogorsza sprawy
ori pompa 11 spokojnie ogarnia wtryski 230 ustawionena 190/300 8-)

[ Dodano: 2013-02-02, 22:35 ]
tylko ze wybierajac 230stki niestety obowiazkowo korekta softu i juz napewno ekonomia bedzie gorsza jak na 216 z tego co sie orientuje to 216 to najlepszy kompromis pomiedzy moca a spalaniem
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

anton, Z tą oszczędnością na 230 nie do końca prawda, mi się udało zejść do 5l/100 :mrgreen: :mrgreen: czyli wynik całkiem dobry.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

ja mam silnik w serii, ale po zlocie i przejażdżkach furami, myślę nad modyfikacją. We wcześniejszych postach pisałem że interesuje aby silnik nie dostawał po dupie ale po prostu zwiększył swoja wydajność. Mam zamiar zmienić wtryski z ori na coś większego, no i jakiś nowy soft. Auto służy do pracy więc nie może dostawać po dupie, ale przydała by się większa moc na wyprzedzanie :) Taki jest cel tej zabawy, a czy to będzie 160 czy 190 km nie ma dla mnie większego znaczenia. Ma być zrobione dobrze i z głową :ok:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
plazma24
Mechanik
Mechanik
Posty: 101
Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: plazma24 »

Ja również studiuje temat wtrysków już bardzo długo. Za ok miesiąc będę brał coś do siebie. Po przeczytaniu wielu postów na ten temat będę brał 0.216, w przyszłości na pewno soft do scześcia. A co do kompa w AAT. Ja mam A6 C4 wiec już nastawnik indukcyjny z bocznym powrotem. Kompa rozbierałem jakoś rok temu i wydaje mi się że kości ma lutowane. Ma ktoś zdjęcie kompa od ael od środka? Dla porównania bebechy mojego ECU
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-02-03, 00:01 przez plazma24, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Masz normalne kości, wsadzane. Te białe coś to są zaślepki, coś "ala" zabezpieczenie, wyciągasz tą białą nasadkę i wyjmujesz kości.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”