Hejka
Po zmianie wtrysków z lejących 210 na nowe 216 dawka paliwa spadła mi z 5.0 - 6.5 (ustawione tak ze względu na lejące stare wtryski - ale to nie istotne) na 14. Kompem podniosłem do 11 ale to dalej sporo za mało do 4.5.
Tu jest zdjęcie pompy.
Jakby mi ktoś wiedzący mógł zaznaczyć które śruby (czy od czapki czy te niżej - te na zielono czy te na czerwono - rozumiem że ta u góry po lewej przechodzi przez obie części i ona tak czy siak jest do poluzowania przy regulacji) mam poluzować aby móc wyregulować dawkę. O ile mniej więcej poluzować 1/4 obrotu ?1/2 ? i w którą stronę pukać o te części milimetra - w stronę grodzi czy w stronę chłodnicy ?
Dzięki za info
[A6-2.5TDI AEL] Regulacja mechaniczna dawki paliwa
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
[A6-2.5TDI AEL] Regulacja mechaniczna dawki paliwa
Ostatnio zmieniony 2018-05-02, 13:51 przez GreenGreen, łącznie zmieniany 2 razy.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
śruby na zielono popuszczasz o ok 1/2 obrotu i tą specjalną co przechodzi przez obie części i aby zwiększyć dawkę musisz puknąć w stronę chłodnic.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć: