Strona 1 z 1

logi do oceny

: 2018-02-02, 16:53
autor: Hektor
Witam. proszę o ocenę logów

http://vaglogi.pl/log-000_EE9G5Uj.html
http://vaglogi.pl/log-001_813Wl.html
http://vaglogi.pl/log-003_MxdMk.html
http://vaglogi.pl/log-004_An1ADto.html
http://vaglogi.pl/log-008_u3suIhj.html
http://vaglogi.pl/log-010_1jS49Bf.html
http://vaglogi.pl/log-011_O6XoH.html

Objawy które mi nie dają spać to wyczuwalne wibrowanie budy , ostatnio bardzo kiepsko odpala , mimo ze jest po zmianie kości od forumowego kolegi to jedzie "jak seria" , ostatnio uszczelniona pompa . Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?

: 2018-02-02, 20:31
autor: afro89
Na chwilę obecną nic złego nie widać. Zrób gr 000 w BS oczywiście na rozgrzanym silniku.

: 2018-02-02, 21:11
autor: Dodek
Hektor, kiepskie odpalanie , drżenie budy i kiepskie odpalanie to objawy rozszczelnienia pompy wtrtskowej - na pewno nie ma z niej żadnych wycieków ??? Najlepiej widać to na zimnym silniku odpalając auto rano- zdejm osłone silnika i patrz na pompe wtryskową a ktoś niech próbuje odpalać- jak podcieka lub poci sie z okolic tłokorozdzielacza to jest tego przyczyna- ale to nie problem - można to łątwo i tanio zrobic.
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach ;-)
Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
Wg elsy ten błąd to bład połaczenia z sterownikiem silnika (ten pod nogami pasażera)
- ASO audi proponuje wymiane sterownika :mrgreen: lub... jego adaptację z immo :-P
Vehicles with engine code AAT 3rd control unit version and AEL: Adapt immobilizer to engine control unit.
Znając życie pewnie tu siedzi bład. - potrzeba kluczyk serwisowy do auta ze specjalnym kodem -masz takie coś ???
Procedura kodowania wyglada tak

Kod: Zaznacz cały

Self-diagnosis
Performing vehicle key adaptation
Prerequisites:

● All vehicle keys available. 
● Customer present to provide code number, otherwise code number has to be established => Page 01-17 
‒ Connecting fault reader V.A.G 1551 => Page 01-2. 
‒ Switch ignition on. 
‒ Starting immobiliser self-diagnosis => Page 01-3. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
‒ Press key 1 twice for "Login procedure" function. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer    Q 
11 - Login procedure 
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Login procedure    Q 
Enter code number XXXXX 
 
‒ Enter code number. 
Note:

◆ When entering code number, precede the 4-digit number with a 0. 
◆ The code number is marked beneath a rubber coating on the key ring issued to the customer when the vehicle was handed over. The rubber coating can be removed by rubbing. 
◆ If the code number is incorrectly entered twice, the control unit is disabled for 30 minutes. The ignition must be set to "On" for 30 minutes before the next attempt. 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
‒ Press keys 1 and 0 for "Adaptation" function. 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Adaptation    Q 
Enter channel number XX 
 
‒ Press keys 0 and 1 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
     
 
‒ Press ⇒ key to continue. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
Enter adaptation value XXXXX 
 
‒ Press key 0 four times and enter number of keys to be adapted (0 to 8 keys). 
Note:

Entering "0 keys" results in electronic locking of the vehicle.

‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
     
 
‒ Confirm entry with Q key. 
or
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
     
 
‒ Press key 1 to decrease number of keys, or key 3 to increase, e.g. to 3. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
     
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
Store changed value? 
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     ⇒ 
Changed value stored 
 
Key in ignition lock has now been adapted.

‒ The ignition must be switched on using all the other keys for this vehicle until the warning lamp goes off. 
Note:

Adaptation is complete, when:

◆ The number of keys to be adapted has been reached, 
◆ A key that has already been adapted is adapted again: 
◆ The total adaptation time of 30 seconds has been exceeded. 
‒ Press ⇒ key to continue. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 

: 2018-02-03, 05:58
autor: Hektor
Dodek pisze:Hektor, kiepskie odpalanie , drżenie budy i kiepskie odpalanie to objawy rozszczelnienia pompy wtrtskowej - na pewno nie ma z niej żadnych wycieków ??? Najlepiej widać to na zimnym silniku odpalając auto rano- zdejm osłone silnika i patrz na pompe wtryskową a ktoś niech próbuje odpalać- jak podcieka lub poci sie z okolic tłokorozdzielacza to jest tego przyczyna- ale to nie problem - można to łątwo i tanio zrobic.
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach ;-)
Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
Wg elsy ten błąd to bład połaczenia z sterownikiem silnika (ten pod nogami pasażera)
- ASO audi proponuje wymiane sterownika :mrgreen: lub... jego adaptację z immo :-P
Vehicles with engine code AAT 3rd control unit version and AEL: Adapt immobilizer to engine control unit.
Znając życie pewnie tu siedzi bład. - potrzeba kluczyk serwisowy do auta ze specjalnym kodem -masz takie coś ???
Procedura kodowania wyglada tak

Kod: Zaznacz cały

Self-diagnosis
Performing vehicle key adaptation
Prerequisites:

● All vehicle keys available. 
● Customer present to provide code number, otherwise code number has to be established => Page 01-17 
‒ Connecting fault reader V.A.G 1551 => Page 01-2. 
‒ Switch ignition on. 
‒ Starting immobiliser self-diagnosis => Page 01-3. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
‒ Press key 1 twice for "Login procedure" function. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer    Q 
11 - Login procedure 
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Login procedure    Q 
Enter code number XXXXX 
 
‒ Enter code number. 
Note:

◆ When entering code number, precede the 4-digit number with a 0. 
◆ The code number is marked beneath a rubber coating on the key ring issued to the customer when the vehicle was handed over. The rubber coating can be removed by rubbing. 
◆ If the code number is incorrectly entered twice, the control unit is disabled for 30 minutes. The ignition must be set to "On" for 30 minutes before the next attempt. 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
‒ Press keys 1 and 0 for "Adaptation" function. 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Adaptation    Q 
Enter channel number XX 
 
‒ Press keys 0 and 1 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
     
 
‒ Press ⇒ key to continue. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
Enter adaptation value XXXXX 
 
‒ Press key 0 four times and enter number of keys to be adapted (0 to 8 keys). 
Note:

Entering "0 keys" results in electronic locking of the vehicle.

‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
     
 
‒ Confirm entry with Q key. 
or
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
     
 
‒ Press key 1 to decrease number of keys, or key 3 to increase, e.g. to 3. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
     
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
Store changed value? 
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     ⇒ 
Changed value stored 
 
Key in ignition lock has now been adapted.

‒ The ignition must be switched on using all the other keys for this vehicle until the warning lamp goes off. 
Note:

Adaptation is complete, when:

◆ The number of keys to be adapted has been reached, 
◆ A key that has already been adapted is adapted again: 
◆ The total adaptation time of 30 seconds has been exceeded. 
‒ Press ⇒ key to continue. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
Pompe sam uszczelnialem nic nie wycieka , zauwazylem ze w wezyku przeźroczystym zaciagane sa malutkie babelki widoczne dopiero po przystawieniu swiatla..czy to mogłoby powodowac takie objawy? zastanawiaja mnie korekcje na 2 cylindrach sa juz ponad + 1 mg .

: 2018-02-03, 15:15
autor: Dodek
Hektor, co dokładnie uszczelniałeś ?

: 2018-02-03, 16:56
autor: Hektor
oringi pod tłoko-rozdzielaczem ,nastawnikiem i n108 pod tłoko-rozdzielaczem a i jeszcze oringi zaworka niskiego ciśnienia( obok króćca pobierającego paliwo )
rzucam 00bs

http://vaglogi.pl/log-000_g27bQJ.html

: 2018-02-03, 17:12
autor: Dodek
A jaką masz dawkę po rozgrzaniu silnika do 90' C w gr 001 na wolnych obrotach?
Co do tego błędu masz kluczyk serwisowy do auta? Inaczej jak pamietam pisali chłopaki trzeba dezaktywować immo (kiedy ma sie chip)

: 2018-02-03, 17:42
autor: afro89
te problemy nie zaczęły się robić po podmianie programu ????

: 2018-02-03, 19:08
autor: Hektor
Dodek pisze:A jaką masz dawkę po rozgrzaniu silnika do 90' C w gr 001 na wolnych obrotach?
Co do tego błędu masz kluczyk serwisowy do auta? Inaczej jak pamietam pisali chłopaki trzeba dezaktywować immo (kiedy ma sie chip)
Dawke mam na 3,8 - 4,2 mg. Nie posiadam serwisowego kluczyka . Rozumiem ze samodzielnie nie wykonam dezaktywacji immo?

: 2018-02-03, 22:03
autor: mas0n
Hektor, _tagi