Witam,
odkad mam auto moje auto nie pali tak jak trzeba (z 4 lata juz)
Wszystko ustawione ksiazkowo po wymianie rozrzadu itd itd...
Ostatnio zaczalem zaglebiac sie w przyczyne no i po podlaczeniu komputera wyskoczylo mi kilka bledow. I co najwazniejsze sprawdzilem jaki mam kat wtrysku na rozgrzanym aucie.
Ku mojemu zdziwieniu kat jest rozbiegany jak zyd po pustym sklepie.
Wahania sa pomiedzy 62-92. Wiekszosc wskazan oscyluje w okolicach 80.
czy ktos wie co moze byc przyczyna takiej rozbieznosci ?
Ponizej przedstawiam bledy z kompa. Zastanawia mnie tez ten blad wtrysku sterujacego... nie mam pojecia o co chodzi. Wtryskiwacze z rok temu byly kompleksowo regenerowane u cowboya..
2 Faults Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00542 - Needle lift Sensor (G80)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
1 Fault Found:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
17-10 - Control Difference - Intermittent
[A6-2.5TDI AEL] Rozbiegany kąt wtrysku
- d4wid95
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-08-11, 12:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Trochę odgrzebię temat, ale lepiej późno niż wcale . Wymiana rozrządu wraz z kółkiem zębatym i pasowym na wale, oraz nową podkładką diamentową u mnie załatwiła sprawę, wcześniej wahania miałem podobne a teraz kąt na 70 stoi jak wryty, skoki są maksymalnie do 3-4 jednostek.