Strona 1 z 1

[A6-2.5TDI AEL] Nie odpala, widoczny wyciek oleju napedowego

: 2016-10-30, 18:46
autor: mate1957
Witam panowie. Niestety po raz kolejny mam problem z moim tdi. Ostatnio bedac w delegacji w gdansku auto zgaslo i nie chcialo odpalac, po okolo pol minuty krecenia rozrusznikiem odpalal max dalo sie wkrecic na 2 000 obrotow i gasl. Wtedy dostrzeglem powietrze w przewodach paliwowych. Podlaczylem na szybko przewod dochodzacy do filtra do pompy (pominalem tym filtr paliwa i jego podstawe ) i odpalil i do konca delegacji nie bylo problemu( nim wrocilem zalozylem na przewod filtr zeby syfu z baku nie zaciagnac). Kupilem filtr weze i podkladki miedziane i zrobilem uklad. Ze dwa tygodnie byl spokoj. Dzis odpalilem i ujechalem z 500 metrow auto zgaslo i znow kreci z pol minuty i dopoki trzymam na obrotach wyzszych (okolo 2500) chodzi, zdejme noge z gazu gasnie. Zauwazylem kapanie z okolic pompy. Co sie dzieje? Co mam zrobic? Jakies opcje? Podpowiedzi?

: 2016-10-30, 19:34
autor: kajoj
Nieszczelny układ paliwowy,zapowietrzony.

: 2016-10-31, 10:05
autor: mate1957
Tyle to ja wiem tylko moje pytanie brzmi czy to pompa cieknie czy czym? Jest tam cos jeszcze czym moze cieknac?

: 2016-11-01, 11:44
autor: kajoj
Nikt tego nie wie,,popryskaj pompę np zmywaczem wurth i będziesz wiedział czy to z głowiczki pompy czy z nastawnika.Albo oddaj pompę na stół do pompiarza i będzie wiadomo że pompa szczelna.

: 2016-11-01, 12:22
autor: Biedron
Wkładasz rękę pod pompę i macasz. Jak ręka mokra to leci. Żeby sprawdzić dokładniej trzeba wymyć np. benzyną ekstrakcyjną i szukać z lusterkiem.

: 2016-11-03, 01:58
autor: pazdzioch123
sprawdź przy kole zębatym. U siebie bardzo długo szukałem wycieków i okazało się że ciekło z oringa który się tam znajduje.

: 2016-11-07, 15:17
autor: mate1957
Wlasnie mysle ze tamtedy leci bo uszczelki pod deklem i samym nastawnikiem wymienialem. Wiec chyba tylko tam przy kole zebatym zostaje jesli chodzi o ta okolice. Tam jest oring czy simering? Wiesz moze jego dokladne parametry?

: 2016-11-09, 15:58
autor: munior
mate1957 pisze:Wlasnie mysle ze tamtedy leci bo uszczelki pod deklem i samym nastawnikiem wymienialem. Wiec chyba tylko tam przy kole zebatym zostaje jesli chodzi o ta okolice. Tam jest oring czy simering? Wiesz moze jego dokladne parametry?
Rozmiar uszczelniacza 20 x31x 7,3 .Po zdjeciu paska i koła ,mozna wymienić bez wyciągania pompy

: 2016-12-10, 17:05
autor: tymek90
tu masz mój temat: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11364
Powodzenia :)