Witam, w streszczeniu: mechanik uszczelnił pompę po czym nie mógł uruchomić silnika, nie było napięcia na zaworku odcinania paliwa, po bezpośrednim podłączeniu napięcia na zaworek auto odpaliło, po kilku dniach poszukiwania przyczyny auto pojechało do elektromechanika, któremu również znalezienie przyczyny zajęło kilka dni, aż w końcu stwierdził przetarcie osłonki na kabelkach przy kostce co spowodowało zwarcie i uszkodzenie sterownika silnika, naprawił sterownik, ustawił kąt wtrysku na pompie, odebrałem auto, ale już na następny dzień nie dało się go uruchomić - za pierwszym razem chwilę poszarpało, a potem już tylko pracował rozrusznik. Elektromechanik podpowiedział, aby wypiąć niebieską wtyczkę z tyłu za pompą co pomogło i silnik odpalił. Jednak odpalanie silnika wygląda fatalnie - poniżej posyłam link do nagrania startu i jednocześnie zdjęcia kostki, którą muszę mieć wypiętą, aby w ogóle uruchomić silnik. Prócz długiego czasu i szarpania słychać pisk - pasek klinowy? Bardzo proszę o sugestie co może być przyczyną, boję się go już zapalać aby nie pogorszyć sprawy...
[A6-1.9TDI 1Z] Kłopoty z odpaleniem po naprawie pomocy!
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Ta niebieska kostka to od czujnika temp. jeśli ja wypniesz ECU widzi temp jak przy -40 stopniach. Dłużej grzeją świeczki i większa dawka paliwa jest, wydaje mi się że nie masz ustawionego kąta i dawkę bym sprawdził. Jak zapalisz jeździ normalnie?? czy też kuleje?
A i nie jeździj już do znachorów.
A i nie jeździj już do znachorów.
Ostatnio zmieniony 2016-10-19, 18:29 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 108
- Rejestracja: 2014-05-04, 18:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
Dzięki za odpowiedź, faktycznie możesz mieć rację. Jak już zapali to pracuje bardzo dobrze i równo, żadnych problemów podczas jazdy. Jedynie odnoszę wrażenie, że delikatnie mocniej biją zaworki..audki pisze:Ta niebieska kostka to od czujnika temp. jeśli ja wypniesz ECU widzi temp jak przy -40 stopniach. Dłużej grzeją świeczki i większa dawka paliwa jest, wydaje mi się że nie masz ustawionego kąta i dawkę bym sprawdził. Jak zapalisz jeździ normalnie?? czy też kuleje?
A i nie jeździj już do znachorów.
Do tych magików już nie wrócę na pewno..
Dzięki:)
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Niema sprawy, następnym razem możesz podjechać do mnie jak byś coś potrzebował zrobić przy furce.sebb pisze:Powodem był źle ustawiony kąt wtrysku na pompie, wielkie dzięki audki:)