Witam jak w temacie, przeszukując internet znalazłem kilka sprzecznych wartości.
Rozbieżność w podawanych wartościach jest bardzo duża, dlatego chciałem zapytać czy ktoś dysponuje rzetelnymi danymi na ten temat. Ewentualnie jeśli nie będzie odzewu, to będę podpinał zegary i sprawdzę na piechotę jaka wartość jest ok. Pozdrawiam
//dodano tagi
Casian
[A6-2.5TDI AEL] Kąt wtrysku AEL
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
[A6-2.5TDI AEL] Kąt wtrysku AEL
Ostatnio zmieniony 2015-09-10, 20:29 przez Kamyk, łącznie zmieniany 2 razy.
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
- Rikimaru
- Mechanik
- Posty: 220
- Rejestracja: 2011-03-12, 10:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Elbląg
Wartość 64 są to jednostki z vaga, a mierzone na zegarze to będą chyba stopnie, ale nie pamiętam jakie wartości powinny być.
Na vagu łatwo to sprawdzić, wchodzisz w grupę 000 sprawdzasz wartość kąta chyba pierwsza rubryka, następnie naciskasz "basic seting" lub jakoś podobnie, a potem w "tdi Timing" i pokazuje się wykres, wybierasz swój silnik i sterownik z wartością obrotów w basic seting. Będziesz miał wykres jaki powinien być kąt.
Na vagu łatwo to sprawdzić, wchodzisz w grupę 000 sprawdzasz wartość kąta chyba pierwsza rubryka, następnie naciskasz "basic seting" lub jakoś podobnie, a potem w "tdi Timing" i pokazuje się wykres, wybierasz swój silnik i sterownik z wartością obrotów w basic seting. Będziesz miał wykres jaki powinien być kąt.
Los się musi odmienić