Strona 2 z 3

: 2012-02-06, 08:21
autor: J.A.G
Lechu, koledze pewnie chodzi o dekiel tłoko-rozdzielacza
Obrazek
Fota zapożyczona z forum VW

: 2012-02-06, 09:23
autor: lipton
no mi się lało spod nastawnika... i ogólnie to mnie drogo kosztowało uszczelnienie ;) ale jestem zadowolony ;)

: 2012-02-06, 11:43
autor: pablo90
sciągnąłem filtr paliwa - w srodku kasza manna dosłownie, jak to wylewalem to niby postac plynna ale zelowata troche. filtr do wymiany ?

u mnie pompa cieknie centralnie na srodku pod spodem, tak bylo wczoraj. dzisiaj odpale bez filtra i zobaczymy co bedzie.

: 2012-02-06, 12:25
autor: chmieliniak
Jak widac można był przejechać te 10 km na zatkanym filtrze :mrgreen: wymień na nowy zalej ale skoro masz kaszke w filtrze to możesz miec również w baku i przewodach
lipton, a ile dałeś za wymiane tych dwóch gumowych uszczelek?

: 2012-02-06, 12:31
autor: pablo90
a jeśli rzeczywiście jest syf w baku i przewodach to co z tym robic ? dać auto do garażu cieplego na noc zeby odpuscilo ?
no i czemu pompa ciekła ? :P

: 2012-02-06, 13:01
autor: chmieliniak
mrozy,mrozy...rozczelniła się masz pare przykładów gdzie szukać nieszczelności, ja to bym wstawił na 24h do ciepłego garażu nastepnie zobaczył co się dzieje w baku a szczególnie na sitku jezeli jest parafina to ściagnoł paliwko i przefiltrował, przedmuchał układ zasilania i powrotu, zalewamy nowy filtr paliwkiem ,do czystego baku wlał wyczyszczona ropke z dodatkiem jakiegos specyfiku i na koniec zalał lepszym paliwem i dopiero można szukać nieszczelności :-D

: 2012-02-06, 14:29
autor: pablo90
popoludniu odpale auto na na paliwie z banki zobacze gdzie cieknie pompa.. jesli odpali to założe stary filtr odpale i sprobuje dojechac do garazu. tam postoi 24h i zobacze co w baku bedzie.. jesli pompa bedzie ciekla to lepiej samemu ja zdjac z auta i zawiezc do pompiarza ? zawsze to mala oszczednosc ?

: 2012-02-06, 15:50
autor: Dodek
pablo90, gdybam ale czy czasami ta kaszka jak przymarzła nie mogła rozsadzić ktoregoś wezyka ?
Jc wlej do baku troche wachy /denaturatu i zobacz czy sie rozrzedziło (w fiescie lałem 1-2 litrów na 40l bak) i dawalo rade

Jc wykrecaj pompe zawsze bedzie taniej ;-)

: 2012-02-06, 15:57
autor: pablo90
Dodek, denaturat juz kupiony ;P niedlugo znajdzie sie w baku..
no moze i rozsadzilo jakis wezyk ale wtedy nie kapałoby chyba spod pompy..

: 2012-02-06, 16:31
autor: lipton
chmieliniak, wyciągnięcie rozebranie całej pompy wymianę wszystkich uszczelek jakie tam są i sprawdzenie na stole i poskładanie ustawienie dawki i kąta 550zł i 200zł za świece z wymianą

: 2012-02-06, 16:46
autor: Dodek
pablo kup tez troche wachy - ok 1 litr i wlej

jc wyczysc dobrze pompe do sucha ew potem mozesz posypać ją talkiem i wtedy zobaczysz konkretnie z którego miejsca sie poci

: 2012-02-06, 17:16
autor: pablo90
no więc tak.. paliwko w słoik, wąz do słoika, kręce - aku bardzo slaby to podpinam drugie auto. krece z 5 -6 obrotów i znowu bardzo slabo..
przez 5-6 obrotów i powtorka tego z 3-4 razy do wezyka nie wciagnelo nawet mililitra paliwa.. co chyba jest niemozliwe bo nawet przy przekreceniu silnika lekkim juz pompa powinna ciagnac??
jesli nie jest tak to mnie poprawcie.

auta nie odpalilem zostaje mi jutro rano hol do cieplego garazu..
tylko co dalej ? jak sie auto jutro zagrzeje w garazu troche znowu probowac zapalic z paliwem z bańki ?

: 2012-02-06, 17:28
autor: various
Może pompę masz już pustą całkowicie - wtedy chyba nie zassie w ogóle.

Pozostaje chyba zalanie pompy przez króciec na nastawniku (poprawcie jeśli się mylę).

: 2012-02-06, 17:47
autor: pablo90
jest to troche mozliwe, moze wykapala wczoraj wszystko co miala w sobie.. bylbym wdzieczny za potwierdzenie teoriivariousa i pokazanie dokladnie o ktory krociec chodzi najlepiej na fotce jakiejkolwiek..

: 2012-02-06, 17:51
autor: various
Gdzie masz powrót z pompy ? W starszych jest wyprowadzony z góry nastawnika, w nowszych z boku. Nastawnik to ten prostokącik na pompie do którego wchodzi wężyk z filtra i z wtrysków.