[A6-2.5TDI AAT] Po zapaleniu gasnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
Szuwar
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2011-12-23, 20:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stargard Szczeciński

[A6-2.5TDI AAT] Po zapaleniu gasnie

Post autor: Szuwar »

Witam mam problem ze swoim AAT ,mianowicie czasmi ma takie bicie ze po odpaleniu nie minie nawet sekunda i gaśnie ,ostatnio pol godziny meczyłem sie zeby odpalił,az wkoncu dałem sobie spokój i po jakims czasie przyszedłem i załapał od ,,kopa''. poprzedni własciciel mówił mi o jakism sterowniku,czy czyms podobnym moze jakies imo o ktorym ja nic nie wiem... miał ktos podobny problem?
Żyjesz szybko,umrzesz młodo...
Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Mechanik
Mechanik
Posty: 149
Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse »

Przyczyną może być immo, musiałbyś podłaczyć się vagiem i sprawdzić, czy pojawił się bład immobilisera.



Kolega Szuwar przywitał się, sprawdzaj na przyszłość zanim zwrócisz uwagę, J.A.G
Ostatnio zmieniony 2011-12-28, 18:48 przez DJ_Mouse, łącznie zmieniany 1 raz.
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Awatar użytkownika
Szuwar
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2011-12-23, 20:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stargard Szczeciński

Post autor: Szuwar »

DJ_Mouse, juz sie witałem ile mozna :-/
DJ_Mouse pisze:Przyczyną może być immo, musiałbyś podłaczyć się vagiem i sprawdzić, czy pojawił się bład immobilisera.
tak zrobie aczkolwiek nic mi nie wiadomo na temat tego zebym posiadał immo
Żyjesz szybko,umrzesz młodo...
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

każda a6 ma immo :-P

może masz problemy z alarmem - ja miełem podobne cyrki.
Jak immo ci nic nie da (błedy)spróbuj sprawdzić zaworek od gaszenia (przy pompie wtryskowej) .
Generalnie jak słychać takie cyk po przekreceniu samym kluczykiem (jak pojawie sie napiecie znaczy to nie immo czy alarm) a jak nic sie nie dzieje poprzekreceniu stacyjki (tzn nie słychać takiego cyk) znaczy immo czy alarm robią odcinkę.
Ostatnio zmieniony 2011-12-28, 12:19 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
Szuwar
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2011-12-23, 20:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stargard Szczeciński

Post autor: Szuwar »

Dodek, ok bede to kontrolował :D bo nie zawsze sie tak dzieje dlatego musze byc czujny ;-) podziekował :ok:
Żyjesz szybko,umrzesz młodo...
Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Mechanik
Mechanik
Posty: 149
Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse »

Dodek pisze:każda a6 ma immo :-P

może masz problemy z alarmem - ja miełem podobne cyrki.
Jak immo ci nic nie da (błedy)spróbuj sprawdzić zaworek od gaszenia (przy pompie wtryskowej) .
Generalnie jak słychać takie cyk po przekreceniu samym kluczykiem (jak pojawie sie napiecie znaczy to nie immo czy alarm) a jak nic sie nie dzieje poprzekreceniu stacyjki (tzn nie słychać takiego cyk) znaczy immo czy alarm robią odcinkę.
Skoro w ogóle mu zapala, to elektrozawór musi się otwierać, "niełapanie" pastylki w kluczyku to dość popularna wada w VW/Audi objawiająca się właśnie odcięciem zapłonu przez immo (właśnie tego zaworka w pompie, choć nie tylko) jeśli podłaczy się pod vaga i przyczyna będzie leżeć w tej kwestii napewno pokaże stosowny bład. Niestety nasze auta nie mają kontrolki sygnalizującej bład immo i trzeba sprawdzić to vagiem. Jeśli nie - pisz, będziemy myśleć dalej ;-)

Każde A6 powinno mieć immo, setki go nie miały choć widywałem setki, które miały immo - nie wiem czy oryginalny.
Ostatnio zmieniony 2011-12-28, 12:44 przez DJ_Mouse, łącznie zmieniany 1 raz.
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

DJ_Mouse, ja miełem takie cuda ze odcinało i zadnego błedu nic nigdy nie wywaliło a zachowywało sie identycznie - zapaliło i gasło.
ale jest sposób można podpiąc na krótko i zawsze zapali ;-)
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

Mogę namierzyć ten temat jak do mnie podjedziesz lub ja do Ciebie :ok:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

DJ_Mouse pisze:Niestety nasze auta nie mają kontrolki sygnalizującej bład immo i trzeba sprawdzić to vagiem
Jak to nie, a żółta kontrolka z autem "na" kluczyku to co :?:
Jeśli to immo blokuje silnik na 99% masz spaloną żarówkę od tej kontrolki albo ktoś ją wyrwał/odciął ale tak jak koledzy piszą podpinaj VAG-COM'a
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

J.A.G, Lub podepnij elektrozawór na krótko jeśli zniknie problem to znaczy że imo a z tym wal śmiało temat ogarnę :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”