[A6-2.5TDI AEL] Zawór zwrotny podciśnienia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Tedi
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

[A6-2.5TDI AEL] Zawór zwrotny podciśnienia

Post autor: Tedi »

Witam. Czy ktoś się orientuje czy zawór zwrotny podciśnienia który wychodzi z serwa powinien działać w jedną stronę czy w obie ? chyba raczej w jedną bo u mnie jest tak żę biorąc do ust i dmuchając i wciągając powietrze swobodnie przepływa i jakie mogą być objawy źle działającego tego zaworka? pozdrawiam! Obrazek
Awatar użytkownika
kiwi
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 62
Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: bytom

Post autor: kiwi »

Tylko w jedną.
tak jak i zawór na przewodzie do serwa.


Konsekwencje takie, że jeśli nie będzie nieszczelności w układzie, to serwo pompy hamulcowej będzie działać nawet przy niesprawnym zaworku, o który pytasz:)
Ostatnio zmieniony 2014-02-23, 12:11 przez kiwi, łącznie zmieniany 1 raz.
szlugi,wóda,baby :)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
Tedi
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Tedi »

A w jakim kierunku ma być ten zawór założony bo patrząc na fotki w google to różnie mają założone. i w jakim celu on tam jest jeśli serwo cały czas zasysa powietrze ? Jestem w tym zielony . Przytykając język do rurki od EGR te podciśnienie jest słabe , bo jak miałem wykręcony EGR to chciałem ustami otworzyć , to bardzo dużo trzeba było się namęczyć .
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

pomyśl trochę i użyj troche logiki.
nie trzeba być "uczonym"
masz pompe vacum gdzie do niej zbiega sie podcisnienie,to ona ssie i w jej kierunku ma byc ten zaworek.
POWER MADE IN SPANKY
Tedi
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Tedi »

A teraz jak odpalam auto mam twardy pedał hamulca jak kamień , po uruchomieniu mięknie czy to wina zaworka ?
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

Tedi, to raczej prawidłowe zachowanie
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

mati_A6 pisze:Tedi, to raczej prawidłowe zachowanie
raczej nie prawidłowe.
masz nieszczelność
sprawny układ trzyma podcisnienie nawet kilka dni i te dwa-trzy depnięcia mają być miękkie,potem już twardnieje
POWER MADE IN SPANKY
Tedi
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Tedi »

a wiecie gdzie są newralgiczne miejsca uciekania ciśnienia?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”