[A6-2.5TDI AAT] Szarpie od 3000tyś do 3600tyś obr/min

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

[A6-2.5TDI AAT] Szarpie od 3000tyś do 3600tyś obr/min

Post autor: anton »

Witam mam ze swoim autem mały problm przy max wciśnietym gazie do spodu czy to na 3 czy 4 ma takie szarpania jakby mu czegoś brakowało czy doładowania czy paliwa na wtryskach ori 210 tkach i 216 stkach od cowbooya jest tak samo szarpanie jest dość wyczuwalne bo każdy kto ze mną jedzie pyta co on ci tak przerywa?? a pózniej juz dalej idzie obrotek jak strzała.
Nie jest to jakieś mocne szarpanie żebym szybe pobił głową ale da sie je wyczuć.
Zaczynam sie zastanawiać czy to oby nie wina turbinki że jest za mała i nie radzi sobie z tak dużą ilościa spalin bo jak widać po logach od 3 tyśków dawka ostro idzie do góry a turbinka K14 jest dość skromna
logi dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119393.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119394.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119395.html

basic settings
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119399.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119400.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119401.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119402.html

meas blocks
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119403.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119404.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119405.html

pózniej znowu go przegoniłem i znowu zrobiłem logi dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119406.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119407.html
http://vaglog.rtnet.pl/jarekantoniuk_119408.html

Jakieś sugestie
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Cze. Ja mam coś chyba podobnego. Wygląda to u mnie tak, że jak silnik jest rozgrzany częściowo, nawet do 80*C to szarpnie mi na 3 i 4 biegu tylko jeden raz bardzo delikatnie w okolicy 3600, zaś jeśli jest 90*C nic takiego się nie dzieje, i dlatego nie ruszam nic w tym kierunku. Żebyście nie myśleli że mu daję zeżrać na zimnym silniku, ale czasami po prostu trzeba. :mrgreen:

Jeśli zaś chodzi o logi, to wydaje mi się że masz trochę za wczesny zapłon.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

afro89, Czemu za wczesny ? Ma 80 jednostek w BS.
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

heh skoro u ciebie podobnie to nie wina suszarki fack

[ Dodano: 2013-03-24, 21:58 ]
afro89,
u ciebie też dawka idzie z 46mg/skok do 64 czy przy VNT masz juz od dołu przylane paliwem
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Mnie się wydaje że jak by było ok 60-65 będzie fajniej.

Osobiście korzystam także z tego.
http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing

Już dawno mojego nie logowałem, ale jeśli znajdę chwilę czasu to to zrobię. Jeśli chodzi o dół to na chwilę obecną trzyma mnie dwumas, gdzie już się pojawiają lekkie drgania.
Ostatnio zmieniony 2013-03-24, 22:03 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

Turbo wstaje dopiero przy ~2300 rpm , brakuj dynamicznej 008 . EGR zaślepiony. Jeśli auto pali od strzała zmieniłbym ką w okolice >70 by bardziej miękko chodził.
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

dzisiaj wieczorem zrobie jeszcze 008 jakies inne sugestie co do logów, wieczorem przestawie na 70 jednostek zobacze i potestuje
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

zloguj to szarpanie ;)
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

U mnie bardzo podobny objaw wyleczony wymianą sterującego ale skoro sprawdzałeś na dwóch kpl wtryskiwaczy i jest to samo, to raczej musiał by być spory zbieg okoliczności żeby oba sterujące były uwalone.
Kąt wyprzedzenia wtrysku moim zdaniem ideał.
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

Lechu pisze:zloguj to szarpanie ;)
własnie logi dynamiczne były robione jak szarpał
nie zrobiłem logów 008 bo dopiero robote skończyłem i jestem troche zmeczony

[ Dodano: 2013-03-25, 22:02 ]
pawel pisze:U mnie bardzo podobny objaw wyleczony wymianą sterującego ale skoro sprawdzałeś na dwóch kpl wtryskiwaczy i jest to samo, to raczej musiał by być spory zbieg okoliczności żeby oba sterujące były uwalone.
Kąt wyprzedzenia wtrysku moim zdaniem ideał.
na ori 210 tkach AEL-owskich jak i na moich seryjnych korpusach z AAT przerobionych przez Cowbooya na 216-stki z ciśnieniami 190/300 jest tak samo

[ Dodano: 2013-03-26, 21:54 ]
logów szybko nie bedzie urwanie dup....... z robotą przed świętami bede musiał poczekać do niedzieli :-x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”