[100-2.5TDI AAT] pasek klinowy, wielorowkowy jaki?
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
[100-2.5TDI AAT] pasek klinowy, wielorowkowy jaki?
Witam panowie, najwyzszy czas chyba aby wymienić u mnie pasek wielorowkowy, autko mam 5 lat i jeszcze go nie wymieniałem tak na dobrą sprawę, pasek ma już zdarte napisy, nic na nim nie widać i niewiem co kupić... co poleciacie? W bosch-a warto inwetsować? czy coś innego?
http://archi.inosak.org/db/item2998815732_1.html
czy to ten czy jakiś inny jest? bo Audi 100 nie ma tam na liście
http://archi.inosak.org/db/item2998815732_1.html
czy to ten czy jakiś inny jest? bo Audi 100 nie ma tam na liście
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
No dokładnie z tym popiskiwaniem, szajsowate paski lubią popiskiwać. Może kto inny ma ten pasek Bosch'a i się wypowie co do jego jakości, ale myślę, że nie powinno być problemu, w końcu Bosch to dobra firma. Tak jak napisałem, paski Contitecha i Gatesa są jak najbardziej ok i nie piszczą ani nic z tych rzeczy. Ojciec do siebie kupił jakiś najtańszy firma jak dobrze pamiętam to Optimal, jak trzymałem to w ręku to jakość pozostawiała wiele do życzenia, jakiś taki aż badziewny w dotyku.. Ale o dziwo po założeniu nic nie piszczy i na razie sprawuje się dobrze.
Wiesz, wydaje mi się, że tak, że ten pasek do auta bez klimy będzie krótszy, no ale to tylko moje przemyślenia. Musiałby się ktoś inny wypowiedzieć bo nie wiem.Dawid2542 pisze:a jest jakaś różnica np. między autami z klimą i innymi bajerami niż np. bez niczego?
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Dawid2542, Nic nie trzeba ustawiać ani zdejmować. Zakładasz pasek jak chcesz (oczywiście rowkami paska w rowki kół pasowych ). Podczas zakładania trzeba przełożyć pasek przez koło pasowe wentylatora i nie trzeba nic demontować z wyjątkiem napinacza.
[ Dodano: 2013-02-10, 10:35 ]
Jak będziesz wyjmował stary pasek to zobaczysz o co chodzi z tym przekładaniem przez koło wisko. Ja to zrobiłem tak, że złożyłem pasek "w pół" i puściłem go z jednej strony tego koła (nie pamiętam z której) i następnie zakładałem kolejno na koła zaczynając od koła pasowego wału korbowego. Można się bawić w przekładanie paska pomiędzy wentylatorem a chłodnicą ale to bardziej czasochłonne i męczące więc polecam sposób nr 1.
[ Dodano: 2013-02-10, 10:35 ]
Jak będziesz wyjmował stary pasek to zobaczysz o co chodzi z tym przekładaniem przez koło wisko. Ja to zrobiłem tak, że złożyłem pasek "w pół" i puściłem go z jednej strony tego koła (nie pamiętam z której) i następnie zakładałem kolejno na koła zaczynając od koła pasowego wału korbowego. Można się bawić w przekładanie paska pomiędzy wentylatorem a chłodnicą ale to bardziej czasochłonne i męczące więc polecam sposób nr 1.
Ostatnio zmieniony 2013-02-10, 10:37 przez gjom, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maszto
- C4 Autorytet
- Posty: 270
- Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SCI
Eee ja zawsze musze zrzucic zdeś, i odsunąć chłodnice. Bez tego w sumie dojścia nie magjom pisze:Dawid2542, Nic nie trzeba ustawiać ani zdejmować.
BTW.
Według Etki to paski wchodzą takie do 100 C4 AAT:
bez klimy: 046903137A długość: 1325 mm
z klimą : 046903137B długość: 1705 mm
do A6 C4 AAT/AEL:
bez klimy: 046903137N długość: 1345 mm
z klimą : 046903137M długość: 1722 mm
Ostatnio zmieniony 2013-02-10, 14:34 przez Maszto, łącznie zmieniany 1 raz.