: 2013-04-07, 08:33
Forum miłośników Audi generacji C4 (100/A6)
http://audi-c4.pl/
a gdzie to się znajduję ? tak z ciekawościvarious pisze:Musi się dać zejść niżej. Może masz taką plombę, która blokuje położenie. Trzeba ją wybić.
Dokładnie ,kaze 005 to 1 mg dawki ,czyli 010 to 2 mg ,a 020 to 4mg .Dawka fabryczna to własnie ok.4mg .Oczywiscie te wartości mają sens i odzwierciedlenie w rzeczywistości przy ori wtryskach .W przypadku zmiany wtrysków ,wartosci dawki są przekłamanegavotte pisze:Tutaj stwierdzam iż większa cyfra tym dawka jest mniejsza.
Mocno naciągana teoriagavotte pisze: w 100 aat jest dużo większe dawkowanie paliwa i po zespoleniu to z końcówkami 0.210 auto jest mocniejsze niż seryjny ael.
właśnie taką dawkę paliwa ustawiłem wczoraj, puki co obserwuję co się dzieje. Dzisiaj nie odpalałem jeszcze ale wczoraj zauważyłem, że na ciepłym ma idealne spalanie, spaliny są przezroczyste a dynamicznie nic się nie zmieniło. Zobaczymy jutro na zimnym. Postaram się nagrać filmik z pracą na zimnym i ciepłym.munior pisze:010 to 2 mg
Czyli wychodzi na to że jednak wskazania kolumny 4 w grupie 000 idą na odwrót - tak jak w 001gavotte pisze:Co prawda nie znam się na tyle żeby się wypowiadać ale powiem z doświadczenia. Założyłem końcówki 0.210 i auto zaczęło niesamowicie rwać ale to co się działo za samochodem wolę nie mówić. Z czasem zasięgnąłem porady jak temu zaradzić. Dowiedziałem się, że w 100 aat jest dużo większe dawkowanie paliwa i po zespoleniu to z końcówkami 0.210 auto jest mocniejsze niż seryjny ael. Auto już przed zmianą końcówek miało podniesioną dawkę paliwa ale jeśli chodzi o zadymienie było to w normie. Postanowiłem zmniejszyć dawkę paliwa i początkowo w czwartej tabeli wartość wynosiła 5 jednostek gdzie 11 to jest maxymalna dawka. Silnik twardo pracował i czasami zauważalne było minimalne falowanie obrotów. Max do którego udało się zejść to 11 jednostek, niżej się nie dało gdyż nastawnik blokował plastikowy trzpień, coś w stylu takiego ustalacza który pomagał trafić w odpowiednią dawkę + -. Po zejściu do 11 jednostek dymienie delikatnie ustało ale wciąż było nieciekawie. Dopiero po zejściu do 18 jednostek jest w miarę ok. Tutaj stwierdzam iż większa cyfra tym dawka jest mniejsza.
z tego co pisali chłopacy na forum mapy paliwa sa całkiem inneDowiedziałem się, że w 100 aat jest dużo większe dawkowanie paliwa i po zespoleniu to z końcówkami 0.210 auto jest mocniejsze niż seryjny ael.