[A6-2.5TDI AEL] Silnik gasnie podczas jazdy
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Identyczne z tym, że w ogóle nie mogłem odpalić auta, pochodziła chwilę, wypaliła paliwo z filtra i powtórka z rozrywki. Mówię o podstawie filtra czy ten element do którego przykręcasz filtr paliwa. W C4 to częsta przyczyna ale najpierw podłącz zasilanie z bańki i zobaczymy. Może przewody pod autem są w bardzo złym stanie i tam zaciąga powietrze.
- Benji1985
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-08-08, 22:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bytom
Witam koledzy problem prawie rozwiązany a było tego aż nadto.
Na początku pod autem zauważyłem mikro pęknięcie, wymieniłem całe przewody zasilania i powrotu.
Następnie zdemontowałem z baku pływak z smokiem i
Sitko wymyte naftą zamontowane i nadszedł czas na próbę
Zapalam samochód i powietrze dalej za......la jak szalone.
wniosek z tego jeden podstawa filtra.
Podpiąłem Przewody do pompy wtryskowej z ominięciem filtra wraz z podstawą, zapalam auto i zero bąbelków.
Teraz pytanie dla was, idzie jakoś zainstalowac inny filtr ( a jeśli tak to jaki ) aby ominąć podstawę ? .
Pozdrawiam.
Na początku pod autem zauważyłem mikro pęknięcie, wymieniłem całe przewody zasilania i powrotu.
Następnie zdemontowałem z baku pływak z smokiem i
Sitko wymyte naftą zamontowane i nadszedł czas na próbę
Zapalam samochód i powietrze dalej za......la jak szalone.
wniosek z tego jeden podstawa filtra.
Podpiąłem Przewody do pompy wtryskowej z ominięciem filtra wraz z podstawą, zapalam auto i zero bąbelków.
Teraz pytanie dla was, idzie jakoś zainstalowac inny filtr ( a jeśli tak to jaki ) aby ominąć podstawę ? .
Pozdrawiam.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Możesz zapodać z golfa II czy III, bez problemu go podłączysz, tylko jakiś ładny uchwyt zrezać i będzie latać że aż miło. Jeśli dobrze pamiętam są dwa rodzaje takich filtrów, a mianowicie z tzn podgrzewaczem lub bez. Jak się zdecydujesz na ten pierwszy to musisz kupić też ten podgrzewacz, ponieważ u nas są inne.
http://nokautimg2.pl/p-91-6a-916ab9f095 ... -pp839.jpg
http://nokautimg2.pl/p-91-6a-916ab9f095 ... -pp839.jpg
Ostatnio zmieniony 2013-01-15, 20:58 przez afro89, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Benji1985
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-08-08, 22:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bytom
[quote="afro89"]Możesz zapodać z golfa II czy III, bez problemu go podłączysz, tylko jakiś ładny uchwyt zrezać i będzie latać że aż miło. Jeśli dobrze pamiętam są dwa rodzaje takich filtrów, a mianowicie z tzn podgrzewaczem lub bez. Jak się zdecydujesz na ten pierwszy to musisz kupić też ten podgrzewacz, ponieważ u nas są inne.
Na jakiej zasadzie działa ten podgrzewacz ?. Ciepłe paliwo wracające z pompy? .
Sory za glupie pytanie.
Na jakiej zasadzie działa ten podgrzewacz ?. Ciepłe paliwo wracające z pompy? .
Sory za glupie pytanie.
- ziemas
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2012-09-12, 22:28
- Imię: Ziemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Bydgoszcz
- Płeć:
Powiedzcie Pany co robić, bo mam podobne objawy jak kolega Benji1985, z tymże dzieje się to tylko po odpaleniu rano przy temp. ok 0 C. I to też nie zawsze. W środę zgasł , czwartek i piątek zero problemu, i dziś znowu. Zapala dobrze chodzi na ssaniu i zaczyna pomału schodzić z obrotów, przy 800 zaczyna bardzo nierówno pracować i gaśnie. Potem trzeba go hełtać ze 30sekund i zaczyna brać no i zapala. Gdy silnik ciepły wszystko jest ok. Myślałem żeby zacząć od wymiany filtra ale nie wiem czy to coś da.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
ALe kombinujecie - wystarczy kupic nową podstawe filtra i po sprawie a nie jakieś kombinacje z dokąłdaniem filtrów.
btw co do cofek i problemów z odpalaniem http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7304
aha i weź wypompuj sobie całe paliwo z tym szlamem z baku i wypłucz nowym ze 2 razy ,bo może i to mieć wpływ na klopoty z odpalaniem. JAk nie chce ciągnać (w filtrze robi sie za duże podciśnienie i zapowietrza pompe )
btw co do cofek i problemów z odpalaniem http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7304
aha i weź wypompuj sobie całe paliwo z tym szlamem z baku i wypłucz nowym ze 2 razy ,bo może i to mieć wpływ na klopoty z odpalaniem. JAk nie chce ciągnać (w filtrze robi sie za duże podciśnienie i zapowietrza pompe )
AEL INSIDE