[A6-2.5TDI AAT] Dymienie po wymianie wtrysków na 0.216

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

chmieliniak, Moim zdaniem pozostaje się zwrócić tylko do To_Ja. On zrobi Ci program jak ta lala. Osobiście korzystam z jego usług na bieżąco. W razie konieczności zrobisz mu logi dynamiczne i on oceni co jest nie tak. Jeśli chcesz do niego jakiś namiar pisz na PW.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

Paweł czyli mówisz że spróbować z ori softem z AELa? wtryski boscha ale made in brasil także taki bosch :mrgreen: zerkne jutro ten zapłon i zobacze tylko praca silnika na 130 :roll: z tym EGRem logując się to którą wybrać grupe?
afro89, oj uwierz zgłosiłbym się bardzo chętnie bo dużo o nim słychać dobrego ale się tak teraz spłukałem że bede musiał się ratować narazie tylko wsadami jak gdzieś wogóle znajde :roll: ale jak bede chciał namiary to uderze do ciebie :ok:

[ Dodano: 2013-01-05, 02:39 ]
wykres również... Obrazek
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

jezeli 140kM cie zadowoli moze byc i ori ael, ja sobie sprawilem ecu z ael-a, na allegro kupisz za 150 pln i smigalem przez jakis czas, potem podmienilem kostki na MTM i na tym zakonczylem tjuning. kusi mnie jeszcze podniesienie cisnienia pompy, tyle ze niewiem czy to ma jakis istotny wplyw na moc.

co do sterowania egr - login jest 12233 lub 22158 (nie pamiętam, który aat a który ael) i zdaje się adaptacja, możesz tam zmienić ilość świeżego powietrza sterując egr (ma sens gdy egr jest odślepiony), dawkę startową, dawke jałowych obrotów i podnieść jałowe obroty np o 2 stopnie co też poprawia kulturę pracy na wolnych obrotach.
Ostatnio zmieniony 2013-01-05, 08:51 przez pawel, łącznie zmieniany 1 raz.
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Dokładnie.
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

pawel, a ile płaciłeś za kości MTM? a z dymem u ciebie jak teraz wygląda?
afro89, podziękował za link

[ Dodano: 2013-01-05, 16:07 ]
a sterownik z AELa czymś jeszcze się różni od AAT prócz mapą?
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Sterownik tak na oko w środku wygląda tak samo - inne numery boscha zapewne z uwagi na inny soft. Tak że same ori kostki z AEL-a też powinny podejść. Jak ma ci kto zaprogramować lub posiadasz programator to wsady być może znajdziesz tu:
http://www.formula.pl/forum/index.php
a modyfikowane na chomiku.

Co do MTM - dym bez porównania mniejszy do ori AAT (tam był dym niemiłosierny a spalanie 1,5l większe) tak, że nie narzekam, przy bucie wiadomo, że dymka potrafi puścić ale wstydu nie ma, zresztą w RFN dymiący soft lub soft z wyłączonym EGR nie uchodzi. Ceny nie pamiętam bo to już parę latek ale nie odbiegała chyba znacząco od tych oferowanych na alledrogo.
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

sąsiad miał ten programator ale wywalił :evil: robi nowsze samochody, ale zawsze mogę gdzieś podskoczyć do kogoś a narazie to postaram załatwić jakiś gotowy wsad w ostateczności wkleje z AELa a co do spalania to mam wrazenie własnie że nawet teraz jakoś paliwko szybko ubywa
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

oczywiscie ze bedzie wiecej palił na 216-tkach i seryjnej mapie z aat gdyz mapa pod ori wtryski ma zupełnie inne dawkowanie

[ Dodano: 2013-01-06, 11:36 ]
zapomniałem napisac jak teraz wsadzisz ori soft aela to napewno pozbedziesz sie dymu ale i zauważysz spadek mocy mysle ze jakie 15KM i napewno ok 20NM poleci :shock:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”