[A6-2.5TDI AAT] Dymienie po wymianie wtrysków na 0.216
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
chmieliniak, Moim zdaniem pozostaje się zwrócić tylko do To_Ja. On zrobi Ci program jak ta lala. Osobiście korzystam z jego usług na bieżąco. W razie konieczności zrobisz mu logi dynamiczne i on oceni co jest nie tak. Jeśli chcesz do niego jakiś namiar pisz na PW.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Paweł czyli mówisz że spróbować z ori softem z AELa? wtryski boscha ale made in brasil także taki bosch zerkne jutro ten zapłon i zobacze tylko praca silnika na 130 z tym EGRem logując się to którą wybrać grupe?
afro89, oj uwierz zgłosiłbym się bardzo chętnie bo dużo o nim słychać dobrego ale się tak teraz spłukałem że bede musiał się ratować narazie tylko wsadami jak gdzieś wogóle znajde ale jak bede chciał namiary to uderze do ciebie
[ Dodano: 2013-01-05, 02:39 ]
wykres również...
afro89, oj uwierz zgłosiłbym się bardzo chętnie bo dużo o nim słychać dobrego ale się tak teraz spłukałem że bede musiał się ratować narazie tylko wsadami jak gdzieś wogóle znajde ale jak bede chciał namiary to uderze do ciebie
[ Dodano: 2013-01-05, 02:39 ]
wykres również...
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
jezeli 140kM cie zadowoli moze byc i ori ael, ja sobie sprawilem ecu z ael-a, na allegro kupisz za 150 pln i smigalem przez jakis czas, potem podmienilem kostki na MTM i na tym zakonczylem tjuning. kusi mnie jeszcze podniesienie cisnienia pompy, tyle ze niewiem czy to ma jakis istotny wplyw na moc.
co do sterowania egr - login jest 12233 lub 22158 (nie pamiętam, który aat a który ael) i zdaje się adaptacja, możesz tam zmienić ilość świeżego powietrza sterując egr (ma sens gdy egr jest odślepiony), dawkę startową, dawke jałowych obrotów i podnieść jałowe obroty np o 2 stopnie co też poprawia kulturę pracy na wolnych obrotach.
co do sterowania egr - login jest 12233 lub 22158 (nie pamiętam, który aat a który ael) i zdaje się adaptacja, możesz tam zmienić ilość świeżego powietrza sterując egr (ma sens gdy egr jest odślepiony), dawkę startową, dawke jałowych obrotów i podnieść jałowe obroty np o 2 stopnie co też poprawia kulturę pracy na wolnych obrotach.
Ostatnio zmieniony 2013-01-05, 08:51 przez pawel, łącznie zmieniany 1 raz.
AAT@17xKM/380Nm
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
pawel, Chodzi Ci o to pewnie http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1679&start=0
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Sterownik tak na oko w środku wygląda tak samo - inne numery boscha zapewne z uwagi na inny soft. Tak że same ori kostki z AEL-a też powinny podejść. Jak ma ci kto zaprogramować lub posiadasz programator to wsady być może znajdziesz tu:
http://www.formula.pl/forum/index.php
a modyfikowane na chomiku.
Co do MTM - dym bez porównania mniejszy do ori AAT (tam był dym niemiłosierny a spalanie 1,5l większe) tak, że nie narzekam, przy bucie wiadomo, że dymka potrafi puścić ale wstydu nie ma, zresztą w RFN dymiący soft lub soft z wyłączonym EGR nie uchodzi. Ceny nie pamiętam bo to już parę latek ale nie odbiegała chyba znacząco od tych oferowanych na alledrogo.
http://www.formula.pl/forum/index.php
a modyfikowane na chomiku.
Co do MTM - dym bez porównania mniejszy do ori AAT (tam był dym niemiłosierny a spalanie 1,5l większe) tak, że nie narzekam, przy bucie wiadomo, że dymka potrafi puścić ale wstydu nie ma, zresztą w RFN dymiący soft lub soft z wyłączonym EGR nie uchodzi. Ceny nie pamiętam bo to już parę latek ale nie odbiegała chyba znacząco od tych oferowanych na alledrogo.
AAT@17xKM/380Nm
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
oczywiscie ze bedzie wiecej palił na 216-tkach i seryjnej mapie z aat gdyz mapa pod ori wtryski ma zupełnie inne dawkowanie
[ Dodano: 2013-01-06, 11:36 ]
zapomniałem napisac jak teraz wsadzisz ori soft aela to napewno pozbedziesz sie dymu ale i zauważysz spadek mocy mysle ze jakie 15KM i napewno ok 20NM poleci
[ Dodano: 2013-01-06, 11:36 ]
zapomniałem napisac jak teraz wsadzisz ori soft aela to napewno pozbedziesz sie dymu ale i zauważysz spadek mocy mysle ze jakie 15KM i napewno ok 20NM poleci
mój zielony autobus
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0